![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#151 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
![]()
wiesz.. jak założysz nowe amory to zawsze będzie "twardziej" niż na poprzednich....
bo nowe... ja miałem w mondeo z przodu i z tyłu KYB .... drobna uwaga do sprężyn z tyłu dla modeli kombi - tylko firmy LESJOFORS ponieważ tylko ta firma robi sprężyny do tego modelu (mondeo MK III kombi) .. sa dwie wersje - standard i wzmocniona (pod hak) .. ja brałem te drugi mimo, że haka nie miałem i nic nie ciągałem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus ![]() Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Prawie Moderator...
![]() Zarejestrowany: 07-04-2008
Skąd: Białystok
Model: Tipo SW
Silnik: 1.4 T-JET
Rocznik: 2017
Postów: 534
|
![]() Cytat:
__________________
Bądź NIEBIESKI - wstąp do Klubu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
![]()
a piwo gdzie ?? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus ![]() Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Prawie Moderator...
![]() Zarejestrowany: 07-04-2008
Skąd: Białystok
Model: Tipo SW
Silnik: 1.4 T-JET
Rocznik: 2017
Postów: 534
|
![]() Cytat:
__________________
Bądź NIEBIESKI - wstąp do Klubu ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 14-07-2011
Skąd: 3city
Model: mondeo MKIII
Silnik: 2.0 TDDI 90KM
Rocznik: 2001
Postów: 87
|
![]()
Panowie pilna sprawa.
Musze na biegu wymienic amorki na przodzie w moim mondeo mk3 kombi. Nie mam teraz kasy tyle aby kupic ori i teraz moje pytanie. kupic taki komplet i wymienic oba z przodu (oba powinienem wymienic a jeden na bank bo olej wylatuje). [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] czy moze jakas uzywke z angola bo ich tez pelno jest dostepnych. Na tych amorkach musze najdluzej polatac do marca (potem wielkszy zastrzyk gotowki bede mogl wymienic). Prosilbym o nie pisanie ze od razu lepiej wymienic na bilstein sasch czy kayaby bo ja doskonale o tym wiem ale moj portfel na chwile obecna niestety nie a wymienic musze. Czy moze ktos juz cos podobnego mial u siebie ? Duza jest roznica miedzy olejem a gazem na przodzie ?? Prosze o szybka pomoc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
ford::professional
![]() Imię: Hans Joerg von Wafell
Zarejestrowany: 29-12-2008
Skąd: Racibórz
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2007
Postów: 1,423
|
![]()
Zdecydowanie lepsze będą te, które podałeś w linku niż jakiekolwiek używane ( no chyba, że masz pewność że są to prawie nówki o małym przebiegu). Powinieneś na nich (SRLine) zrobić minimum 30 tyś km, a może i 130 tyś km. Zawsze jakby co masz 2 lata gwarancji. Jeśli będą się dobrze sprawowały to nie wymieniałbym ich "w momencie przypływu gotówki" na coś "markowego" tylko jeździł aż się zużyją.
__________________
FORD MONDEO Mk4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-09-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.6EB 160 KM
Rocznik: 2011
Postów: 463
|
![]() Cytat:
Od jednego z użytkowników FCP dowiedziałem się, że problem może też stanowić to, że tylne koła są za bardzo w "negatywie" (i faktycznie, jak się przyjrzeć u mnie to bieżnik tylnych kół ściera się nieco inaczej niż przednich). Tylko kwestia jest taka: czy w Mondeo da się ten kąt pochylenia kół tylnych regulować w ogóle? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
![]() Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 06-10-2011 o 07:42 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-09-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.6EB 160 KM
Rocznik: 2011
Postów: 463
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
![]()
więc amroki do wymiany jeśli ci tył przesuwa na zewnątrz w zakręcie na nierównościach. stabilizator w takiej sytuacji tylko stuka
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|