![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1981 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: Audi A6 Allroad C8
Silnik: 3.0 TDI 349KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,018
|
![]()
Ja tam jednak mam nadzieję, że Ford nie uwzględnia oporów powietrza przy podawaniu mocy silnika bo byłby jednym z pionierów takiego podejścia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dmuchawa na hamowni AFAIK zazwyczaj jest po to żeby chłodzić a nie symulować opór powietrza... a kostka z mocnym silnikiem na hamowani ma pokazać dobry wynik ale na drodze pozostanie kostką z mocnym silnikiem - tak ma być Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. edit: Tak długo odpisywałem, że heko mnie uprzedził Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela ale zostawił miłe wspomnienia ![]() Audi A6 Allroad 55 TDI C8 2019 3.0 TDI + mod by MOTOTRONIK >> 393KM 830Nm Ostatnio edytowane przez keisim ; 16-04-2011 o 01:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1982 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#1983 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
..i następne zlotowe chipsyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#1984 |
Postów: n/a
|
![]()
HEKO, jak mi się spodobają osiągi na Hybrydzie, okaże się w Poniedziałek, a samochód nie będzie mnie wkur**** to rozważam opcje dalszych modyfikacji. Mianowice myślałem o wydajniejszej pompie paliwowej i może końcówkach wtryskiwaczy. Co myślisz o tym i z czego ewentualnie można by to zaadaptować?
|
![]() |
![]() |
#1985 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 13-04-2010
Skąd: Gliwice
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 19
|
![]()
przejmuje forda po znajomym bezwypadek
MONDEO 115KM 2.0TDCI Przebieg udokumentowany 109 tys KM rok prod 2003 Aktualnie śmigam VW golfem IV 90+chip jeździłem tym Mondkiem mk3 i brakuje mi mocy, czy chip wpłynie znacząco na spalanie bo w VW skoczyło o litr w górę (teraz 7.5/100)... robie krókie trasy 12-20 KM jak z dymieniem?, tak bez picu i jak z grzaniem silnika (kiedy osiaga 90st) bo mam problem z niedogrzeniem w aktualnym VW i najważniejsze. teraz jeżdżąc Mondkiem pali 7 przy szybkiej na trasie i 7.5 w mieście. Całkiem ok wynik. Pytam o chip ze względu na małą elastyczność i turbodziurę Ostatnio edytowane przez MrGarfield ; 17-04-2011 o 15:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1986 | ||
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
![]() Cytat:
przy zwykłym programie nie powinien kopcic, ale jak będziesz chciał więcej to kosztem dymu. mówią że z chipem mniej pali... mój mondek pali więcej (nieznacznie, ale jednak), chociaż myślę że to jest zależne od stylu jazdy. u mnie średnio 8-9l/100km (mam 130 z programem na 160) nagrzewanie to problem diesla, silnik ma wysoką sprawność i nie nagrzewa się tak jak benzyna. u mnie osiąga temp po około 5km żwawej ale rozsądnej jazdy. jak chcesz mieć szybciej nagrzany silnik to kup benzynę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1987 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#1988 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
|
![]()
Panowie, czy zmienia się prędkość maksymalna po podniesieniu mocy? Wg mnie powinna, tylko o ile, na przykładzie TDCI 130 KM -> 155 KM. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1989 |
Postów: n/a
|
![]()
Hmm...no według moich obesrwacji się zmienia. Przedtem mój poleciał 210km/h, po modyfikacji ......km/h (zaraz się zacznie debata więc domyśl się sam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ). Więc różnica jest. Gorzej z nerwami kierownika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
|
![]() |
![]() |
#1990 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 13-04-2010
Skąd: Gliwice
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 19
|
![]() Cytat:
AD 1. czy na pewno, bo z tego co sie orientuję to mam ze zmienną geometria łopatek. silnik ( MA PRZEPŁYWKĘ ) AD 2. 5 km przy jakiej jeździe.... i czy jest to pełne 90st czy nieco poniżej czy utrzymuje tę temperaturę po nagrzaniu czy spada z niej? DOCELOWO PLANUJE 140 km ( osiągalne ? ) proszę również opinie innych ( mile widziane opinie posiadaczy 2.0 115KM ) Ostatnio edytowane przez MrGarfield ; 17-04-2011 o 23:37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
chip , chiptuning , hamownia , tuning |
|
|