![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
|
![]()
Witam
Czy nieszczelność w układzie IC w połączeniu z boxem może powodować wyskakiwanie sprężynki przy dużym obciążeniu ? Sprężynki która po restarcie silnika gaśnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
|
![]()
nie powinno, ale jazda z nieszczelnym IC jest szkodliwa dla turbo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
|
![]() Cytat:
Zastanawiałem się czy któryś z czujników może wykryć zbyt mało tlenu w stosunku do zwiększonej dawki paliwa i wywalić błąd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
|
![]()
Chyba jednak może...
Odpiąłem boxa bo mi sprężynka wyskakiwała przy dużym obciążeniu, po odpięciu ustało. Wczoraj zauważyłem spory wyciek i okazało się że powstała 3cm dziura na rurze. Układ już jest drożny i podpiąłem boxa z powrotem ku memu zdziwieniu wydaje się być wszystko ok i sprężynka nie wyskakuje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
...jak mooooocno kopcił, to EGT mogło być za wysokie i wywalało błęda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-08-2010
Skąd: Alfreton UK
Model: Mondeo Mk3 Ghia X Black Panther
Silnik: 2.0 TDCI 130 euro3
Rocznik: styczen 2004
Postów: 352
|
![]() Cytat:
Nieraz jezdzilem z dziura/pekniety przewod i nic nie wyskakiwalo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. 100km raz przejechalem i nic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Hymm, tylko ze ja wtedy sciagalem przewod podcisnienia z turbo zeby nie dmuchalo jak glupie w puste i sie nie rozlecialo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wiec jesli ci MAF pokazywal maxa 142g/s ,a w dolocie MAP ze masz zero doladowania (bo dziura) to moze jakis check sie zalancza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. oj biedne turbo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A box moze powodowac checka tylko jak jest za mocno ustawiony.
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |