![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-06-2011
Model: Escort
Silnik: 1.8 TDi Endura
Rocznik: 96
Postów: 2
|
![]()
Witam, jestem dość młodym tunerem, przerobiłem mojego Mk7 1.8 Endura, na 1.8 TDi Endura, wymieniłem kolektor ssący, wywaliłem zawór zwrotny, i obudowę filtra, odłączyłem zawór podciśnieniowy prowadzący do filtra. Dołączyłem Intercooler, choć trzeba było go lekko podnieść, bo nie zmieścił się tak, jak to jest w wersji silnika bez elektroniki, oczywiście przewód ciśnieniowy nie istniał, kierowano mnie do sklepu z częściami dla tir'ów, gdzie kupiłem 2 zawijasy ciśnieniowe i to połączyłem. Podkręciłem turbine- znaczy- do końca, a potem pomału cofałem aż przestanie kopcić auto. Zmieniłem filtr na stożkowy (nie tani bubel) jest to bezoporowy, z kanałem strumieniującym, metalowa siatka, a nie jakiś papier. Podłączyłem odme, i przepływke, prędkość maksymalna silnika spadła z powodu oporów, jednak moc po końcowym efekcie wzrosła prawie 2krotnie. Problem pojawił się gdy po dłuższej trasie (300km) ciągiem, zaczeło w kabinie śmierdzieć olejem. Okazało się że wszystko pod maską jest nim zalane. Ale już 2 razy wycierałem, i nie moge wyczaić skąd to się bierze, raczej z tyłu, jakoś koło intercoolera podejrzewam, bo on skrapla się na masce, a potem spływa do przodu zalewając silnik. Byłem z tym u innego mechanika, co by mi powiedzial, i także po dłuższym szukaniu na przygazówce, stwierdził że nie wie skąd to się bierze. Jeśli miał ktoś z tym problem, proszę o pomoc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-03-2007
Skąd: Łódź
Model: 525, Smart 600 turbo brabus
Silnik: 2,5l. m51b25, 600ccm turbo75KM
Rocznik: 1995, 1999
Postów: 341
|
![]()
komora silnika jest zalana olejem, czy może coś w stylu osadu po mgle olejowej?
__________________
http://forum.fordclubpolska.org/pict...pictureid=4726 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 26-12-2006
Skąd: Bielsko-Biała / Bujaków
Model: C-Max
Silnik: 1,8 PB
Rocznik: 2005
Postów: 1,073
|
![]()
łaczenie IC z turbiną i jego oringi? Mi tam wyrzuca olej
|
![]() |
![]() |