![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#221 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-04-2011
Skąd: Wielkopolska
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 30
|
![]()
Witam,
przewody dostarczone z tym zestawem światełek są dość krótkie. Ich długości zasugerowały mi jednak ich zastosowanie: po przeciągnięciu w zderzaku zebrałem je w jedną wiązkę i poprowadziłem po lewą stroną wzdłuż rury zasysającej do filtra powietrza Czarny przewód (masa) zakończony oczkiem dałem pod śrubkę na ramie patrząc z góry widać go doskonale aby dobrze tam dojść lepiej zdjąć lewy reflektor (ja zrobiłem to bez zdejmowania reflektora - niepotrzebnie się przy tym nagimnastykowałem). Żółty przewód do na przewód wchodzący w pole nr 4 owalnej wtyczki reflektora przy pomocy szybko złączki nożowej. Biały przewód (najdłuższy) do wspomnianej skrzynki z bezpiecznikami w komorze silnika z lewej strony. W zaznaczone na zdjęciu miejsce. Obudowa skrzynki bezpieczników ma widoczny od góry okrągły otworek przez który można przewlec pojedyńczy przewód od spodu i w ten sposób dostać się do skrzynki bez robienia jakichkolwiek otworów czy jakiegoś przeciskania na silę. Po zakończeniu przewodu płaskim wtykiem (takim jak styki przekażników) można go po prostu wetknąć w miejsce zasilania nieobecnego u mnie przekaźnika na którym pojawia się+12V po załączeniu stacyjki. Kilka fotek... Moje mocowanie przewodu trochę prowizoryczne ale obiecuję że je poprawię: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
Światełka w akcji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Cudo z bliska. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kabelek, otworek, miejsce podłączenia. Prawdopodobnie byłby tu przekaźnik od podgrzewania szyb ale ja tego nie mam. Jak by ktoś miał to miejsce obsadzone to poszukałbym tego na innym polu dla przekaźnika lub ostatecznie....Plus po stacyjce pojawia się również na przewodzie z widocznej wiązki (środkowy z trzech zielonych poziomo) tym zielonym z pomarańczowym paskiem |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
ford::specialist
![]() Imię: czesiek
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Był ford C Max- jest Zafira B
Silnik: 125 KM.1,7. cosmo
Rocznik: 23-10-2011
Postów: 676
|
![]()
grzegorzes te lampki masz super tesz myśle że się skusze zaszalej i kupie podobne ele ciekawi mnie podświetlenie twojej tab .rejestr. co tak świeci?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-04-2011
Skąd: Wielkopolska
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 30
|
![]()
A wiesz jest moda na ukrywanie numerów rej. wiec je trochę zniekształciłem w programie graficznym. Dało to może złudzenie świecenia...Nie ma tam żadnego podświetlenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
ford::expert
![]() Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,685
|
![]() Cytat:
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-02-2010
Skąd: mazury
Model: C-max Ultima
Silnik: 2.0 kle kle kle...
Rocznik: 2004
Postów: 134
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-08-2005
Skąd: Kalisz
Model: fiat 500x
Silnik: 1.4 MA 170KM AT9
Rocznik: 2016
Postów: 276
|
![]() Cytat:
Wcześniej miałem oryginalne światła dzienne, czyli świeciły xenony z przodu, teraz mam zainstalowany moduł SD-2. przy niższym napięciu masz też niższą temperaturę żarnika a zatem mniejsze odparowanie wolframu i ograniczony efekt halogenowy. Ostatnio edytowane przez SpEcMeN ; 09-07-2011 o 13:31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
ford::expert
![]() Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,685
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Przeczytaj dokładnie zawartość powyższego linka i przemyśl jeszcze raz co napisałeś. Mam kabel oporowy grubo ponad pół roku. Razem z nim wymieniłem żarówki i jak do tej pory jeżdżę cały czas na tych samych. Przez półtora roku przed założeniem kabla wymieniłem łącznie ponad 6 żarówek na zmianę po jednej i drugiej stronie, także nie masz racji i żywotność żarówek się wydłuża, a nie skraca.
__________________
Jak mogę, to pomogę Kontakt: wrzoch(at)gmail.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-02-2010
Skąd: mazury
Model: C-max Ultima
Silnik: 2.0 kle kle kle...
Rocznik: 2004
Postów: 134
|
![]() Cytat:
Wiesz co powoduje ten kabel oporowy? Ano to, że w żarówce spada temperatura. A co to powoduje, ano to, że atomy Wolframu po odparowaniu ze skrętki osiadają na kwarcu, bo zbyt mała temp. powoduje że się nie łączą z atomami fluoru, (czasami chloru, bromu czy jodu - w zależności od producenta), nie wracają na skrętkę, czyli po prostu nie zachodzi cykl halogenowy. Tak wygląda teoria. PS może u Ciebie przestały się palić żarówki, fakt, ale przyczyn może być wiele - nawet stary, kilkuletni aku... Ostatnio edytowane przez Zvirek ; 15-07-2011 o 06:59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 28-04-2011
Model: c-max
Silnik: 1,8 125ps
Rocznik: 2006
Postów: 6
|
![]() Cytat:
a co mają zrobić ci , którze nie mają przełącznika auto, albo rozwiązanie z bezpiecznikiem i przekażnikiem u nich nie działa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
ford::average
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 24-10-2008
Skąd: Kielce
Model: C-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 116
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
c-max drl , c-max światła dzienne |
|
|