![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-07-2011
Skąd: Gorlice
Model: Escort MK VII
Silnik: 1,8 16V Zetec
Rocznik: 1997
Postów: 5
|
![]()
Witam!
Proszę o radę jaki sposób postępowania będzie właściwy w tym przypadku i jakie mam możliwości? W związku z ciągłymi kłopotami z zamkami zakupiłem komplet oryginalnych wkładek wraz z kluczykami jak na zdjęciu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Posiadam komplet 3 starych kluczyków. Jeden z immo i latarką, drugi zwykły z immo, trzeci czerwony (matka). Mam następujące pytania: 1. Czy mogę doprogramować dwa nowe kluczyki jako kolejne z użyciem starego kluczyka "matki"? Czy istnieje możliwość doprogramowania nowego kluczyka "matki" jako zwykłego kluczyka? 2. Czy lepszym rozwiązaniem będzie zaprogramowanie systemu od nowa do nowego kluczyka "matki"? Czy w takim wypadku będę mógł doprogramować stare kluczyki do nowej "matki"? 3. Jak droga jest procedura przeprogramowania immo do nowej "matki"? Jak ona przebiega i na czym polega? Czy można zrobić to we własnym zakresie, czy tylko w serwisie? Z jakim kosztem muszę się liczyć? 4. Do czego mogą się przydać etykiety z numerami, dopięte do kluczyków? Co mi radzicie, co będzie najkorzystniejsze i pozwoli mi wykorzystać najlepiej taki zakup? Będę wdzieczny za wszystkie informacje i porady. Pozdrawiam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-12-2008
Skąd: Szczecin
Model: Escort
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 1995
Postów: 96
|
![]()
Witam, kolego tu masz wszysto o programowaniu kluczyka, a wystarczyło poszukać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-07-2011
Skąd: Gorlice
Model: Escort MK VII
Silnik: 1,8 16V Zetec
Rocznik: 1997
Postów: 5
|
![]() Cytat:
Dziękuję za link. Wcześniej starałem się wyszukać potrzebne informacje, ale nie udało mi się. Jak na pewno zauważyłaś, mój problem jest znacznie szerszy i żadne z pytań nie dotyczy doprogramowania kolejnych (czarnych) kluczyków. Gdyby sprawa była tak prosta, nie zawracałbym Wam głowy. Nie mniej jednak dziękuję za link, bo czytelnie opisuje zwykłą procedurę. Może któryś z Kolegów zastosował taki zestaw i ma doświadczenie w tym względzie? A może ktoś wie jak przebiega programowanie w serwisie i na czym polega? Czy da się to zrobić we własnym zakresie? Tych kompetów sporo się sprzedaje, myślę, że rada jak najlepiej go zastosować byłaby przydatna dla wielu użytkowników. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. Ostatnio edytowane przez WitoW ; 25-07-2011 o 21:07 Powód: Niejasny tytuł tematu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Bager
Zarejestrowany: 15-08-2009
Skąd: Jawor
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
Kodowa Kluczyków do Mondeo i Escorta z 1997r to nie to samo. W wersji Escorta MK VII występuje tzw kod prosty a o kodowania należy użyć kluczyka czerwonego tzw. matki (nie polecam odpalać tym kluczykiem silnika służy jedynie do wykonania tzw kopii użytkowych do 15 szt.) procedura nie jest skomplikowana sam wykonałem 2 kopie (poszły transpondery w kluczykach) i wszystko działa od dwóch lat bez pudła. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: Bager
Zarejestrowany: 15-08-2009
Skąd: Jawor
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
Kluczyki które zakupiłeś aby je zaprogramować musza posiadać tzw czysty transponder (bajer wielkości opornika który zapisuje wszystkie dane z immobilajzera) w starych kluczykach powinien być widoczny po zdjęciu zaślepki na "grzbiecie" kluczyka ale niekoniecznie w niektórych jest nierozbieralny.Jeśli nie masz czystego transpondera w zestawie to niestety masz kawałek kluczyka z kawałkiem plastiku a o programowaniu możesz zapomnieć. Odbierz PW .Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 23-07-2011
Skąd: Gorlice
Model: Escort MK VII
Silnik: 1,8 16V Zetec
Rocznik: 1997
Postów: 5
|
![]()
Bag dzięki za odpowiedź. To wszystko co mam widać na tej fotce. Transpondery mam w dwóch kluczykach, trzeci niestety transpondera nie ma, bo jest on w pilocie IR którego nie mam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Najchętniej za pomocą starego kluczyka matki zaprogramowałbym dwa nowe transpondery. Ten w czerwonym (nowa "matka") i w czarnym kluczyku. Pytanie tylko czy transponder w czerwonym kluczyku przyjmuje status "matki" w czasie programowania w serwisie, czy zawsze jest inny od reszty? Może jeśli zaprogramuje sie go tak jak pozostałe przyjmie status zwykłego? A może lepiej pokusić się o zaprogramowanie immo do nowego kluczyka matki i doprogramować resztę do niego? Pytanie czy można to zrobić poza serwisem, jak to przebiega i czy ekonomicznie ma to jakikolwiek sens?... Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Bager
Zarejestrowany: 15-08-2009
Skąd: Jawor
Model: Ford Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
Dorabianie kluczy w serwisie to rozwiązanie od 500 zł w górę . spróbowałbym zaprogramować z kluczyka czerwonego "matki" jedną kopię opis masz w wysłanej na maila instrukcji do MK VII jeśli są czyste transpondery to powinno być bez problemów.Powodzenia Bag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]()
WitoW masz transpondery w starych kluczykachGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 20-10-2010
Skąd: Czerwionka-Leszczyny
Model: ASTRA SPORTS TOURER
Silnik: 1.7 CDTI
Rocznik: 2012
Postów: 325
|
![]()
To samo pytanie co corneliusab Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jeśli tak - to po prostu je poprzekładaj, albo chociaż ze starej matki do nowej i koduj następne piloty. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 26-02-2008
Skąd: AB(DE) / GD(PL)
Model: S-Max Titanium S / Kuga Individual
Silnik: 2.5 T 220 PS / 2.5 T 200PS
Rocznik: 2009 / 2009
Postów: 3,731
|
![]() Cytat:
Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |