![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::average
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: Warszawa/Ostrowiec Św.
Model: C-Max/Corsa/C-Max GRAND
Silnik: 2,0 TDCI 136KM/1,3CDTi 75KM/1.6EcoBoost 150KM
Rocznik: 2004/2009/2012
Postów: 132
|
![]()
No nie rozumiem Kolegi. Ale podejrzewam, że kolega mając status profi uznaje, że nie istnieją inne metody niż reprezentowane przez niego?
No ale dobrze, jeszcze ostatkiem sił się broniąc odpowiadam: - TAK, robiłem takie odpowietrzanie - owszem, gruszkę trzeba kilkadziesiąt razy ścisnąć przy odpowietrzaniu - jak to w życiu - 10 sekund kręcenia - no OK, może 15 może 20 ale na pewno przy pierwszym kręceniu kolego nie chcę być nie miły ale o co dokładnie chodzi w sentencji: "nie mowiac o ciagnieciu podcisnienia przez pompe...To pompke sie podlacza miedzy filtr a pompe, ale nie kazdy pompke ma i w 2.0 po odlaczeniu pompki mozna znow pompe diesla zapowietrzyc." - namnozyłeś pompek, problemu nie wyjaśniłeś. i wracając do początku: "Juz widze ludzi wyciagajacych gruszke z szuflady, a najlepiej jeszcze jakby pogrzebali i wyciagneli pompke prozniowa... kazdemu powinna sie walac taka." ...rozumiem, że forum jest od tego, żeby dawać przepisy jak naprawić nowoczesny samochód z układem diesla z magistralą Common Rail za pomocą sznurka i scyzoryka? A teraz na poważnie: nie lubię szydery ale czasami jest ona niezbędna. Po moim poście bardziej spodziewałem się pytań o wyjasnienie szczegółowe metody a nie od razu zj...kę, że tak to się na pewno nie da. Siem (sic!) da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Status dostaje sie jedynie za ilosc postow, a nie wiedze, co u wielu ludzi wylazi. lepsze sa fora bez licznika, ale to chyba nie znaczy, ze mam tu poprosic o skasowanie go. Wiedza to co innego i akurat nie trafiles, bo jestem osoba ktora wlasnie sprawdza "inne sposoby" zeby nie powtarzac bezmyslnie cudzych tez.
Podalem sposob ktory jest najlatwiejszy z tego wszystkiego i gwarantuje najkrotsza prace pompy diesla na sucho. To co napisales odnosnie gruszki to wg mnie komplikowanie sprawy, bo gruszka nie ma nic co utrzyma paliwo podczas gdy ty ja sciskasz (zawor zwrotny) i jest za miekka, zeby stworzyc podcisnienie. Do tego treba krecic silnikiem, scisnac gruszke, przylozyc do przewodu, zaciagac podcisnienie, zabirac gruszke, wypuscic z niej powietrze, scisnac, przylozyc....i tak ile razy? Ja mam pompke sciskana do odpowietrzania i zapewniam Cie, ze nawet ta wyciagnie tylko tyle ile pozwoli jej pompa jak kreci. Poza tym jak wykonasz swoj sposob bedac sam przy aucie? To co podalem jest dla jednej osoby. Wygodniej i lepiej jest nawet ustami wyciagnac rope przewodem idacym od filtra do pompy (jest przezroczysty wiec widac), podlaczyc go do pompy (choc i tak czesc paliwa splynie. i wtedy ewentualnie ciagnac (nawet ustami na powrocie po podlaczeniu dluzszego wezyka i zablokowaniu weza powrotnego bo zapowietrzy filtr). Instrukcja serwisowa mowi, ze podlacza sie reczna pompke w waz zasikalacy filtr w paliwo z baku, lub najlepiej miedzy filtr, a pompe diesla. Wtedy napompujesz paliwa ile chcesz przed odpalaniem (pompa pusci paliwo wlasciwie tylko jak krecisz silnikiem) i mozesz odpalac. Ten sposob jednak pozwala na zalanie silnika duza iloscia ropy i nie lubie go robic. Wole zalac pojemnik i pozwolic pompie sie napelnic, a potem podlaczyc zalane przewody. Forum jest od pomagania, ale smiejesz sie z prostego sposobu podajac bardziej czasochlonny, trudniejszy i wymagajacy dwoch ludzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|