![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Lublin
Model: Escort
Silnik: 1,4
Rocznik: 1991
Postów: 55
|
![]()
Witam wiem ze nie w tym dziale ale bardzo mi się śpieszy! nie wiecie który kabel od stacyjki podaje +12 po przekreceniu stacyjki najlepiej na pozycje 1?
Z góry przepraszam że nie ten dział |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
![]()
masz opisy na kostce:
30 - staly - czerwony 75 - pierwsze przekrecanie kluczyka 15 - zaplon - drugie przekrecenie 50 - uruchamianie silnika |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-09-2010
Skąd: Lublin
Model: Escort
Silnik: 1,4
Rocznik: 1991
Postów: 55
|
![]()
dzieki wielkie radekbox za szybka konkretną odp o to mi właśnie chodziło
Temat można zamknąć |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 25-07-2009
Skąd: LUBIN
Model: Ford Escort
Silnik: DOHC 1600+Gaz
Rocznik: 1993
Postów: 163
|
![]()
Powiedz mi jeszcze... jeśli 15 to zapłon, po odpaleniu silnika kluczyk wraca na pozycje 2 (15) i wtedy cały czas jest plus tylko na nim?
__________________
Z rapem wyrosłem, lecz z rapu nie wyrosnę |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::expert
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-09-2006
Skąd: ok.Zielona Góra
Model: escort, saab 9-5
Silnik: 2.. 16V , 2.5T 500+ HP
Rocznik: 96
Postów: 3,395
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-01-2009
Skąd: Kalisz
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 279
|
![]()
Apropo stacyjki i związanym z nią prądu, co zrobić żeby szyby można było otwierać bez kluczyka, ale żeby nie czerpało prądu i nie rozładowało aku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
![]() Cytat:
__________________
Mój Escort na PJ http://tiny.pl/hc31j |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 17-01-2009
Skąd: Kalisz
Model: Focus MK1
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 279
|
![]()
Dobry pomysł shadk-k, jak w oplach, ale może wiesz który kabelek gdzie, bo zrobić to sobie zrobie, ale muszę wiedzieć co do czego. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 07-10-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Escort MK5 Ghia
Silnik: 1.8D
Rocznik: 1992
Postów: 2,361
|
![]()
niestety nie mam pojecia, który kabel do czego..
Na poczatek mozesz zlokalizować zasilanie elektryki szyb i sprawdzic czy potrzebują one masy czy + do działania, a poźniej po prostu podać im odpowiedni sygnał - mase bezposrednio z wlacznika krancowego drzwi lub + poprzez przekaznik 4-ro pinowy (zmiana masy na +, koszt przekaźnika 4-8zł).
__________________
Mój Escort na PJ http://tiny.pl/hc31j |
![]() |
![]() |