Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 15-09-2011, 08:23   #21
MasterKzaM
ford::beginner
 
Avatar MasterKzaM
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 30-06-2009
Skąd: opole / wrocław
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 19
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

Proponuje podjechać do jakiegoś speca od kompa, może jest coś źle ustawione?
Ja ostatnio miałem wymieniane wtryski, po wymianie auto miało 0 przyśpieszenia. Podejrzenie padło na pompę wtryskową. Pojechałęm do speca od pomp..godzina jego pracy 400zl zainkasował i powiedział ze turbina włączyć się włączyła ale było namieszane w kompie z jakimiś wartościami i on to poprawił. Teraz autko znów jeździ. Wiec proponuje zanim wejdziesz w wielkie koszty podjechać do kogoś kto przejrzy wartości i zawartość ustawień kompa.

MasterKzaM jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-09-2011, 20:01   #22
salas
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 23-08-2011
Skąd: kielce
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci 130km
Rocznik: 2005
Postów: 7
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

zaślepiłem egr - przestał kopcić, kontrolka się nie świeci, moc odzyskana!
........... jak rakieta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. !

Chciałbym tylko zapytać czy na dłuższą metę zaślepiony egr ma jakiś zły wpływ na silnik czy jego podzespoły ?

Ostatnio edytowane przez Slawko ; 28-09-2011 o 20:53 Powód: wulgaryzmy
salas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-09-2011, 11:10   #23
eddek
ford::specialist
 
Avatar eddek
 
Zarejestrowany: 28-09-2010
Model: MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCI 130 KM
Rocznik: lipiec 2002
Postów: 614
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

Ma tylko pozytywny wpływ na silnik. Teraz będzie mieć tylko świeże powietrze, a nie spaliny.
eddek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2011, 21:19   #24
salas
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 23-08-2011
Skąd: kielce
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci 130km
Rocznik: 2005
Postów: 7
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

Miło to przeczytać!
Auto śmiga aż miło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. nie ma to jak 6stka pod górkę a on ciśnie i się rozpędza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
salas jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 10-11-2011, 08:05   #25
wiewior7
ford::advanced
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Elbląg
Model: Mondeo mk5 i mk4, Kuga mk1
Silnik: 1.5 Ecoboost, 2.0 Duratec-HE, 2.0 TDCI
Rocznik: 2015, 2007 i 2008
Postów: 234
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

Dalej borykam się z problemem spadku mocy... znalazłem fachowców... i stwierdzili że to raczej nie turbina (co sugerował wukres z hamowni)... ucieszyłem się Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.... jednak diagnoza w sumie była gorsza bo według nich problem jest w układzie paliwa... prawdopodobnie w pompie... no i wtryski też nie są w rewelacyjnej kondycji... czyli według nich trzeba wymienić lub zregenerować wtryski i sprawdzić pompę... ale zanim to zrobią to sprawdzą jakiś regulator ciśnienia... Poniżej załączam wykresy z komputera z których fachowcy to wywnioskowali.

Czy przeglądając te wykresy można potwierdzić lub nie tą diagnozę a może widzicie jakiś inny problem?

Co do wykresu to tak jak mi tłumaczyli to pierwszy to ciśnienie paliwa, drugi to turbina trzeci nie wiem... podobno nie ważny.
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg Zdjęcie0049.jpg (99.0 KB, 109 wyświetleń)
wiewior7 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2012, 12:06   #26
Andy Ice Man
ford::beginner
 
Avatar Andy Ice Man
 
Zarejestrowany: 04-04-2006
Skąd: Stargard /Oslo
Model: Peugeot 508SW GT
Silnik: 2.2 HDI 204 KM
Rocznik: 2011
Postów: 14
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

Podłącze się pod temat. TDCi 130 KM 2003 po LF, przebieg 220 tys
U mnie wygląda to tak. Jakiś czas temu pękła mi rura intercoolera, standardowo ta od EGR-u. Wymieniłem ją i od tamtej pory brak mocy tak do 2100 obr/min, potem ciągnie. Wyczyściłem więc EGR - brak poprawy. Sprawdziłem wszystkie połączenia itercoolera - wszystko ok. Sprawdziłem gruszkę przy turbinie - wodzik chodzi. Sprawdziłem przewody podciśnienia - nie widzę żadnych przetarć czy otarć. Co ciekawe od kiedy brakuje mocy na niskich obrotach spadło mi spalanie, kopcić nigdy nie kopcił (no tylko wtedy jak pękła rura). Aaa, po wymianie rury od EGR-u nie było żadnej zadymy jak to koledzy gdzieniegdzie opisują.
I co wy na to??? Co jeszcze ewentualnie sprawdzić??? Nadmieniam, że EGR i Turbina są tylko na podciśnienie, żadnej elektryki.
Obecnie jestem na obczyźnie, więc pod kompa nie podjadę. Na mechanice się znam, ale teraz to już zgłupiałem.
Proszę o porady.

Ostatnio edytowane przez Andy Ice Man ; 26-07-2012 o 12:15
Andy Ice Man jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-08-2012, 10:21   #27
benio
ford::professional
 
Avatar benio
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 25-04-2008
Skąd: Scyzorykowo
Model: Mdo Mk3 i MK4 HB; Fiesta Mk7
Silnik: 2.0TDCi; 1,4Pb
Rocznik: 2006; 2009
Postów: 1,664
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

Sprawdź i ewentualnie przeczyść przepływomierz - tylko ostrożnie.
benio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-10-2012, 20:54   #28
helga
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-07-2012
Skąd: bialystok
Model: focus
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 18
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

U mnie w foce 1,8 tdci te same objawy.
Jak napisał kolega powyżej czyszczenie przepływomierza zalatwiło sprawę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Dla ciekawych użyłem środek do czyszczenia gaźnika GUNK.
Polecam.
helga jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 14-10-2012, 12:19   #29
ta5man
ford::amateur
 
Imię: tasman
Zarejestrowany: 23-07-2012
Skąd: Edinburgh
Model: Mondeo LX
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 1
Domyślnie Odp: Brak mocy na niskich obrotach - wykres z hamowni

Witam.
Posiadam Forda Mondeo MK3 2.0TDCi 2004, 95k mil czyli kolo 160k km.
Dnia pewnego, wlaczyla sie sprezynka i samochod przeszedl do trybu awaryjnego... czyli brak mocy...
Turbina, wyczyszczona, tak naprawde nie bylo z czego bo lubie cisnac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Egr wymieniony, gdyz po podlaczeniu do kompa wywalal blad P0402, ze za duzo powietrza egr doi, po wymianie egr, bledu juz nie pokazuje.

Jesli go uruchomie, i nie zapali sie sprezynka to moge jechac normalnie zakladajac ze trzymam go powyzej 2 k obrotow, smiga ze az milo (duuuzo szybciej niz przed problemami), ale jak spadnie, ponizej 1,5 tys to sie zaczyna ''dusic, dlawic'', moze nawet i zgasnac spadajac przy tym ponizej 800 obrotow, a jezeli nie zgasnie to napierdziela na czarno mocno (zapach woskowo octowawy) jak huta katowice za czasow swietnosci.
Ogledziny organoleptyczne wskazuja na brak dziur jakichs widocznych w rurkach... i logicznie idac, jakby byly to nie smigalby az milo, na duzych obrotach byloby jeszcze gorzej, gdyz dziury by sie powiekszaly.

Dodam, cos ciekawego co udalo mi sie odkryc, ze po jezdzie na wysokich obrotach, jesli sie go zgasi to trzeba odczekac dobre parenascie minut zeby go odpalic i zeby sie sprezynka wlaczyla (jesli sie nie wlaczy to sie dlawi nie wchodzi nawet na obroty i kopci ULTRA mocno) badz mozna odpalic go na wcisnietym lekko gazie i od razu szybko ruszyc do tylui wtedy spezynka od razu sie wyswietla powodujac wejscie silnika w tryb awaryjny i wtedy mozna jechac, bez mocy ale da sie jechac i nie kopci.

Jesli ktos doswiadcza czegos podobnego, albo zna rozwiazanie, chetnie poczytam i z gory dziekuje.

BTW. Planuje (jak przestanie karwa padac) przygladnac sie kabelkom, albo sprobowac odpiac dzisiaj czujniki polozenia walow i zobaczyc czy to jakas roznice mu robi ;-) Ponoc lubia sie kabeli u..pier.rwac ;]
Pozdrawiam
ta5man jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:52.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.