Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-10-2011, 19:18   #2401
duss
ford::average
 
Avatar duss
 
Zarejestrowany: 15-12-2007
Skąd: SK
Model: S-max Titanium S
Silnik: 2.2 IceWhite
Rocznik: 2010
Postów: 193
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

wszyscy czekamy na rezultaty,.......... bedzie chip czy box?

__________________
________________________________________
FORD at stable: S-max2.2 TitaniumS 09/2010r
Dodatkowo w garażu:S-max-2007,FocusII,FistaMK7-2010
http://www.motostat.pl/user_images/23267/icon1.png
duss jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-10-2011, 19:28   #2402
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

...jeszcze niema protokołów komunikacyjnych...powinny się niedługo pojawić, więc niema problema Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...na razie można boxa zestroić, ale trzeba potestować...
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-10-2011, 19:30   #2403
jaskierster
ford::average
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 16-07-2011
Skąd: okolice Łodzi
Model: s-max II vignale
Silnik: 2.0 twinturbo
Rocznik: 2018
Postów: 112
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

zatem potestujemy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
jaskierster jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-10-2011, 20:29   #2404
G0 Mułek
ford::advanced
 
Avatar G0 Mułek
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 14-01-2011
Skąd: Przyjaźń k. Gdańska
Model: Ranger Wildtrak
Silnik: 2.0 Bi-Turbo 213KM
Rocznik: 2021
Postów: 176
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Jeżeli chodzi o wymianę IC to gdzie taki zakupić, jaki jest koszt, albo z czego innego pasuje?
G0 Mułek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-10-2011, 22:37   #2405
Krzysiek
ford::advanced
 
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 19-10-2009
Skąd: Zielona Góra
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 343
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Z tym większym IC to odezwij się do Darka o nicku na tym forum Polarny.
Koszt to granica 700zł.
__________________
BÓG, HONOR, OJCZYZNA I FCP
Black Panther
Krzysiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-10-2011, 13:44   #2406
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Dokładnie, jest dość wydajny i chyba najbardziej optymalny. Myślę, że max do 200KM da rade...
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-10-2011, 15:37   #2407
ChazzyChazz
ford::beginner
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 29-09-2011
Skąd: Kielce
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 16
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał Snajper_881 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wątpię, żeby cokolwiek działo się złego po zwiększeniu mocy z 90KM na powiedzmy 120KM. Tym bardziej w TDDI...CHIPuj i nie nie martw się. Zastanawiam się, czy nie pasowałoby wtryski ze 115KM i do tego zamówić u jakieś fachora większa turbinę. Pamiętam, że ktoś na TDDI 115KM i hybrydzie wyciągnął coś koło 160KM. Większy Intercooler obowiązkowy. Szacunkowy koszt: program, turbina, intercooler,wtryskiwacze około 3200zł. Tak jak mówię, tutaj mówimy już o profesjonalnym tunningu i mocy rzędu 160KM. Może wystarczy Ci sam chip, nie jest drogi, pisz do HEKO....ale pamiętaj, apetyt rośnie w miarę jedzenia ! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dzięki za wyczerpujące info. Chyba jednak zostanę przy samym chipie, bo przy takim koszcie jak piszesz, to bardziej mi się opłaca sprzedać to i kupić TDCI 130 koni i zawirusować. Szczególnie, że mam słabo wyposażoną wersję. Myślałem, że jest może jakieś jedno wąskie gardło, ale widzę, że prawie wszystko w moim przypadku jest wąskim gardłem! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak w ogóle to ~160 koni by było oj oj, ale coś mi się zdaje, że po czymś takim przydałoby się dozbroić zawiechę i hamulce, a to by podniosło koszt z ok. 3 do ok. 5 tysi, jak nie więcej... No i tu znów powraca temat zmiany na mocniejszy model Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ChazzyChazz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-10-2011, 17:03   #2408
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

No generalnie jak liczyłem to tak mi wychodziło:
-Chip -1000zł
-Turbo -około 900zł-1000zł
-Intercooler -700zł
-Wtryskiwacze -około 500zł (strzelam, nie znam cen do TDDI).
Z samego Chipa też będziesz pewnie zadowolony, na 115KM się chyba zrobi bez problemu a dużo jeździ fabrycznych 115KM TDDi i dzielnie dają rade Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2011, 05:54   #2409
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Napisał ChazzyChazz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
....Tak w ogóle to ~160 koni by było oj oj, ale coś mi się zdaje, że po czymś takim przydałoby się dozbroić zawiechę i hamulce, ...
... No i tu znów powraca temat zmiany na mocniejszy model Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tyle, że nawet 2,2 TDCI 155KM ma taką samą zawiechę i hamowniki, że nie wspomne nawet o tym, że w 3,0 V6 204KM również jest taki sam set, a tylko ST220 ma inna zawieche, ale hamowniki tez takie same jak bazowe modele TDDI i 1,8 110KM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Natomiast generalnie zgadzam się z Twoim rozumowaniem, gdyz również wg mnie nie ma zbyt dużego sensu w poważnej i drogiej modyfikacji najsłabszego motoru (szczególnie że piszesz, że nie jest to jakiś super wypasiony rodzyneczek), gdyz tańszym rozwiązaniem jest zmiana na mocniejszy model i wtedy ewentualnie dalsze "prace" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


btw - żeby tylko ktoś nie pomyślał, że jestem przeciwnikiem modyfikacji zawiechy czy hamowników w MkIII, bo tak nie jest, czego przykładem był mój były już niestety ST220 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-10-2011, 10:21   #2410
ChazzyChazz
ford::beginner
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 29-09-2011
Skąd: Kielce
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 16
Domyślnie Odp: [MK3] [MK4] CHIP TUNING

Cytat:
Tyle, że nawet 2,2 TDCI 155KM ma taką samą zawiechę i hamowniki, że nie wspomne nawet o tym, że w 3,0 V6 204KM również jest taki sam set, a tylko ST220 ma inna zawieche, ale hamowniki tez takie same jak bazowe modele TDDI i 1,8 110KM
To jestem w szoku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Czyli Ford uważał że nieważne czy 90 czy 204 konie, takie zawiechy i hamulce dadzą radę? Ciekawa sprawa.

Wpadł mi jeszcze do głowy taki abstrakcyjny pomysł, że w sumie gdyby założyć ten set sprzęgła z jednomasowym kołem zamachowym i podjąć takie modyfikacje, jak pisał Snajper_881, to by był Mondziak klekot idealny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Pod warunkiem że by to wszystko zagrało... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ChazzyChazz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
chip , chiptuning , hamownia , tuning



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:03.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.