![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-09-2011
Skąd: Międzyborów/Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
no to jeszcze raz, sorki za tamto, śpieszyłem się ;]
Witam. To chyba pierwszy mój post na tym forum, więc witam tym bardziej. Przeczytałem wszystko co znalazłem na ten temat i wciąż nie wiem co to może być... 2.0 TDCI z 2004 roku. za każdym razem, gdy silnik jest zimny, samochód ma problem z odpaleniem. sprężynka gaśnie, rozrusznik się kręci, załapuje i....i przez chwilę ma problem z wejściem na obroty...faluje między 500 a 750, tak jakby się dławił. I trwa to do pierwszego przegazowania, choćby delikatnego. Wystarczy ruszyć, a obroty się stabilizują i tak zostaje do ponownego rozruchu na zimnym. Przy odpalaniu na ciepłym silniku obroty od razu wskakują na właściwy pułap i wskazówka nawet nie drgnie... Pomoże ktoś...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Emilian
Zarejestrowany: 20-12-2010
Skąd: Dortmund/Poznan
Model: BMW F10, 525d
Silnik: DIESEL 160 KW
Rocznik: 2012
Postów: 63
|
![]()
najlepszym rozwazaniem byloby zdiagnozowanie w serwisie na przyklad ukladu wtryskowego
__________________
bylo Galaxy 1,9 tdi, mk3 2,0tddi 2001r moja perelka mondeo mk4 Titanium X. Jest mk3 2.2tdci 155KM 2005r ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-09-2011
Skąd: Międzyborów/Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Pytałem raczej, czy może być to spowodowane czymś innym niż wtryski. A jeśli nie, to które elementy układu podejrzewać. Aha, czasem zamiast niskich obrotów wywala go na 900-1100
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
|
![]()
Może czujnik położenia wałka rozrządu
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK3 FL
Silnik: 2.0 TDCI Ghia
Rocznik: 2004
Postów: 145
|
![]()
A dzieje się tylko tak na zimnym silniku?
Może warto zacząć od wymiany świec.
__________________
Była fiesta 1.3 Opel signum 2.2DTI Opel signum 3.0CDTI Jest mondeo 2.0 TDCi |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-09-2011
Skąd: Międzyborów/Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Tak, tylko na zimnym.
Świece sprawdzę. A czy jest jakiś sposób na sprawdzenie czujnika położenia wałka, czy tylko wymiana? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Imię: Arek
Zarejestrowany: 04-11-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo MK3 FL
Silnik: 2.0 TDCI Ghia
Rocznik: 2004
Postów: 145
|
![]()
Bardziej stawiał bym na swiece a czujnik to nie wiem, najprosciej było by podmienic na inny i wówczas zobaczyć, wiem tylko że były dwa rodzaje tych czujników, jeden czarny a drugi niebieski, któryś z nich jest lepszy ale musiał byś poszukać na forum, jest to gdzies napisane.
__________________
Była fiesta 1.3 Opel signum 2.2DTI Opel signum 3.0CDTI Jest mondeo 2.0 TDCi |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-01-2008
Skąd: Poznań
Model: A7, Mondeo
Silnik: 50TDI, 2.0TDCI
Rocznik: 2018, 2011
Postów: 4,462
|
![]()
świece w tak wysokiej temperaturze?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 13-09-2011
Skąd: Międzyborów/Warszawa
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 5
|
![]()
Doszły mi dwa objawy - kopci trochę na biało przez pierwsze 2-3 min po odpaleniu i spaliny mają dziwny zapach...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-01-2010
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo Mk3 Kombi Gold X
Silnik: 2,2TDCI 155km
Rocznik: 2006
Postów: 29
|
![]()
Ja miałem podobnie w zeszła zimę. Po wymianie świec żarowych wszystko ustało.
|
![]() |
![]() |