![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#51 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: 3city
Model: sharan
Silnik: 1,9 TDII- 1XXkm/3XX Nm
Rocznik: '98/99
Postów: 245
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
![]()
Otoz to. Pytanie brzmi czy da sie jakos zrealizowac to zeby dalo sie otworzyc klape na wlaczonym silniku, wiem ze da centralka ma dodatkowy kanal ktory daje impuls +12V wlasnie do otwierania np tylnej klapy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 11-03-2007
Skąd: Puławy
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.0B
Rocznik: 2000.01.28
Postów: 150
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
![]()
A zauwazyles kolego ze centralka pracuje od razu, lecz impuls jest wlasnie po tych chwilach? Moze by napisac do niego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 11-03-2007
Skąd: Puławy
Model: Galaxy MK1
Silnik: 2.0B
Rocznik: 2000.01.28
Postów: 150
|
![]()
Tego nie zauważyłem jutro sprawdzę i napiszę i można będzie napisać do stiga
Sprawdziłem, faktycznie centralka pracuje od razu a impuls jest opóźniony Ostatnio edytowane przez Ryba77 ; 10-09-2011 o 07:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ford::specialist
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 08-02-2011
Skąd: Gdynia
Model: Ford Focus MK3 FL
Silnik: 1.0 EcoBoost 125KM
Rocznik: 2016
Postów: 778
|
![]()
Napisalem do stiga. Odpisal, mowi, ze to jest normalna praca centralki, i ze rzekomo taka praca najlepiej wplywa na instalacje samochodu tj. nie niszczy jej (dziwne, ale niech mu bedzie, w koncu sie przyzwyczaje) Pozdrawiam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-10-2011
Model: focus
Silnik: 1,8
Rocznik: 2002
Postów: 1
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-04-2011
Model: galaxy
Silnik: 2.0 tdci 140km
Rocznik: 2007
Postów: 92
|
![]()
czy w przypadku niedzialajacego modulu komforu tez zadziala bo moj central nie odzywa sie odkad kpilem autko zmienialem baterie kodowalm ale nic dioda zarowno w drzwiach jak w pilocie dziala
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-03-2008
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK1
Silnik: 1,9 TDI 110+26
Rocznik: 1999
Postów: 60
|
![]()
ja kupiłem taki sterownik [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] .Montaż banalnie prosty. Do dyspozycji są zdjęcia jak i co odkręcić i gdzie co podłączyć. Po naciśnięciu przycisku na pilocie zamki zamykają się odrazu a nie jak koledzy piszą że w innych sterownikach po kilku sekundach.Cena może trochę duża w stosunku do konkurencji ale koszty przesyłki wliczone w cenę i grot w pilocie jest taki jak ma być więc nie trzeba dokupywać. Sterownik jest produkcji polskiej więc z jakością powinno być ok. Założenie zajeło mi około 2 godzin na luzie.Sprzedawca ma jeszcze inne produkty jakby komuś np. padł oryginalny sterownik albo ktoś potrzebował alarmu który by chciał sobie sam zamontować.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 05-10-2008
Skąd: Zdolny Śląsk
Model: SHARAN MKII Cruise
Silnik: BVK
Rocznik: 2006
Postów: 457
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|