![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: Audi A6 Allroad C8
Silnik: 3.0 TDI 349KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,018
|
![]()
Jak znajdę chwilę wieczorkiem to sprawdzę, kiedy wymieniałem tylne tarcze. Jedno jest pewne - klocki z tyłu w MK4 lecą zadziwiająco szybko, co do tarcz szczerze mówiąc nie pamiętam...
Z jakiego powodu Twoje nadają się do wymiany? Zwichrowały się... są cieńsze niż deklarowana w parametrach grubość minimalna... czy tylko dlatego, że mają ranty?
__________________
Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela ale zostawił miłe wspomnienia ![]() Audi A6 Allroad 55 TDI C8 2019 3.0 TDI + mod by MOTOTRONIK >> 393KM 830Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,547
|
![]()
...to ja pierwszy komplet wymieniałem dopiero po 48 000 km
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc] |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-03-2010
Skąd: Gliwice
Model: Focus Mk3 2.0 TDCi
Silnik: 2.0TDCi 140
Rocznik: 2012
Postów: 148
|
![]()
Twierdzą że są cieńsze niż deklarowane parametry grubosci minimalnej ale mam dopiero 60 tys. Fakt faktem czesto mocno hamuje ale po 60 tys.? klocki rozumiem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może ktoś poleca dobre klocki na tył??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ford::professional
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 09-07-2007
Skąd: Śląsk
Model: Audi A6 Allroad C8
Silnik: 3.0 TDI 349KM
Rocznik: 2019
Postów: 1,018
|
![]()
gerwek, przekopałem się przez kwity i niestety nie znalazłem nic na wymianę tarcz tylnych... widocznie była to faktura, nie zrobiłem kopii i trafiła do księgowości. Przypuszczam, że wymiana nastąpiła przy podobnym albo niewiele wyższym przebiegu. Zaznaczam jednak, że nie oszczędzam hamulców i jeżdżę zdecydowanie dynamicznie (śr. spalanie 9,5-10l/100km) a co za tym idzie zauważalnie częsciej niż przeciętny użytkownik muszę wymieniać hamulce.
Na pewno widziałem kwitek na wymianę tylnych klocków przy 32kkm więc wcześniej niż u Ciebie Alecki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...prawdę mówiąc głowy nie dam czy to na pewno była pierwsza wymiana...
__________________
Ford Mondeo TitaniumX MK4 2.0 TDCi kombi 2007 - w 2012 zmienił właściciela ale zostawił miłe wspomnienia ![]() Audi A6 Allroad 55 TDI C8 2019 3.0 TDI + mod by MOTOTRONIK >> 393KM 830Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]()
Michał no to czekamy na pierwsze 2-3 tyś km , bardzo jestem ciekawy, u mnie idealnie nie jest ,ale i tak najlepiej z dotychczasowych wymian , tzn. hamulce huczą podczas hamowania z ponad 120 km/h i czasem jakby coś wibrowało a czasem nie, dziwne to.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ford::professional
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 18-09-2007
Skąd: Już bardziej Wawa jak Sz-n
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 EcoBlue
Rocznik: 2019
Postów: 1,545
|
![]() Cytat:
Z zaciekawieniem jednak przyglądam się projektowi Michała...no bo jeżeli będzie hamowało równie dobrze, a przestanie hałasować to... Z drugiej strony...od wymiany minął blisko rok i ponad 60kkm, bo 3 przeglądy mam już na nich ...tarcze wyglądają super, zero rys, rowków itp, klocki z przodu mają jeszcze ok 6-8 mm (z czego do tego wcięcia kontrolnego na klocku, które jest ok 3 mm od blachy zostało jakieś 4-5 mm). Z tyłu podobnie choć klocki jakby bardziej zużyte. Na motorcraftach robiłem po ok 30-40 kkm, tarcze ok 60kkm. Większe koszty zakupu EBC właściwie już się zaczynają zwracać....no i ten brak pylenia :-))))) bezcenne!
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez PAFFCIO ; 19-10-2011 o 10:34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 08-01-2009
Skąd: Busko-Zdrój
Model: Alfa Romeo
Silnik: 1,75
Rocznik: 2013
Postów: 479
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Feel The Difference
![]() Imię: Mirek
Zarejestrowany: 23-04-2008
Skąd: Polska
Model: MK5 Titanium X, Focus MK4 St-Line
Silnik: 2,0tdci 150=>180=>200+, 1,0 125KM
Rocznik: 2016,2018
Postów: 6,031
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-11-2008
Skąd: lubelskie
Model: MK 4 Tit X kombi
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 188
|
![]()
nie pamiętam już ale pierwsze klocki z tyłu wymieniałem przy ok 30 tys- mój mechanik powiedział mi że ręczny był fabrycznie za bardzo podciągnięty i go zluzował od razu przy wymianie klocków- chyba coś w tym było bo wcześniej ręczny trudno było zaciągnąć na więcej niż 4-5 cm. teraz też dobrze trzyma a "zamach ma zdecydowanie większy"- teraz mam przejechane 75 tys i na razie cisza
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
big brake , hamulce , klocki , tarcze , zaciski |
|
|