![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus Turnier
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 116
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-07-2009
Skąd: okolice myślenic
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 TDCI (109KM)
Rocznik: 2005
Postów: 2,165
|
![]()
No faktycznie z tego pomiaru amorków nic nie wynikło. Różnice małe. Wartość 74% nie mówi nic i zależy jak już pisalem od mnóstwa rzeczy.
Czy patrzyłeś na amorki pod kątem wycieków? Zbieżnosć nie będzie miała nic do telepania kierownicą na nierównościach. Raczej drgałaby podczas jazdy 100-120km/h. Czy poza tym telepaniem masz też jakieś stuki? Czy tylko kierwonica się telepie? Wogóle to naczym polega to telepanie. Wyrywa Ci ją z rąk, czy tylko czujesz lekkie drgania?
__________________
_______________________ 115KM i 275Nm... z serii :-) / "Nie kłóć się z idiotą - sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus Turnier
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 116
|
![]()
1. amorki nie mają wycieków.
2. nie ma stuków. 3. na kostce brukowej w opcji komfort, kierownica lata lewo-prawo, małe nerwowe ruchy, na większych nierównościach, np. koleiny, jakbym ją puścił to skręca sama, dosyć mocny ruch i z nią samochód. jak jadę i jest nierówno, to cały czas muszę kontrować kierownicą, jakbym prowadził bolid F1 (tyle, że nie ma 300 km/h na budziku). Kierownica zachowuje się, jakby zbyt luźno chodziła. w momencie, jak przełączam tryb wspomagania na normal lub sport, to układ twardnieje, natomiast wachnięcia kierownicą stają się bardziej "wyraziste". Jk ktoś na forum jest ze Szczecina, chętnie się umówię na test drive. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus Turnier
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 116
|
![]()
Pozwalam sobie dświeżyć temat.
Wymieniałem dziś amortyzatory przód+łożyska. Miesiąc temu wymieniłem amortyzatory tył. Samochód się usztywnił, a telepanie kierą pozostało, jest teraz bardziej wyraziste, jakby wyrywało kierę z rąk. Kończą się pomysły, co wymieniać. Jak ktoś ma pomysły, co to może być, to poproszę spostrzeżenia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: SZCZECIN
Model: T
Silnik: Najlepszy
Rocznik: 2016
Postów: 310
|
![]()
ja bym sprawdził magownicę.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus Turnier
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 116
|
![]()
Temat do zamknięcia.
Dzisiaj wymieniłem opony z letnich na zimowe (letnie poszły na śmietnik) i mój problem zniknął. Niesamowite, jak opony mogą napsuć krwi. Bo wygląda, że to było problemem. Przy okazji wyremontowałem całe zawieszenie :-) ale pewnie już tez na to był powoli czas. Maglownica lekko popuszcza, ale z powodu powrotu radości z podróżowania moim autkiem, na razie jej odpuszczam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-08-2006
Skąd: Lublin/K-staw
Model: Puma / Focus I/AlfaRomeo147
Silnik: 1.6 benz; 1.9jtdm
Rocznik: 2004/2007
Postów: 114
|
![]()
"wymieniłem opony z letnich na zimowe (letnie poszły na śmietnik) i mój problem zniknął. Niesamowite, jak opony mogą napsuć krwi."
pytanie ważne dla potomności - jakie opony wymieniłeś na jakie (marki opon, rozmiary - szczegóły) ?? pozdro
__________________
http://www.klubpumy.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: zachodniopomorskie
Model: Focus Ghia
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 16
|
![]()
no nie mów, że to tylko opony, bo amory też na pewno miały w tym swój udział
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 18-05-2009
Skąd: Szczecin
Model: Ford Focus Turnier
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 116
|
![]()
Moim zdaniem winne były opony. Po wymianie amorów miałem cały czas letnie laczki i tak jak pisałem samochód się usztywnił, co powodowało jeszcze mocniejsze rekcje kierownicy w momencie wjechnia w koleiny bądź przjeżdzania pasów z koleinami np. wyprzedzanie, zmiana pasa rucu itp.
Nie oglądałem dokładnie tych opon, bo mechanik podszedł i powiedział, że na smieci, ja spojrzałem ok. wytarte do ograniczników do kosza. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 02-11-2011
Skąd: Opole
Model: Ford Focus 1.6 ecoboost titanium, Ford Escort kombii
Silnik: 1.6 150km, 1.6 90km
Rocznik: 2011, 1998
Postów: 117
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |