![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 01-12-2009
Skąd: Lublin
Model: MK3 kombi
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2003 FL
Postów: 281
|
![]()
nie sa piezoelektryczne - jest ceweczka....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-01-2009
Model: S-Max
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 190
|
![]()
Sprzęgło w MDO jest hydrauliczne i nie wymaga regulacji. Zawsze powinno zbierać w tym samym miejscu(mniej-więcej w połowie ruchu). Reguluje się samo w miarę zużycia. U mnie sprzęgło wymieniane przy 280tyś. tak samo zbierało przed jak i po wymianie. Skoro masz nowy komplet, jest odpowietrzone, możliwe, że kończy się pompa sprzęgła i stąd problem z niskim tzw. zbieraniem od podłogi lub w ogóle wpadający w podłogę pedał.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 09-09-2011
Skąd: Dolnośląskie, Ziębice
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCi 130 kucy
Rocznik: 2002
Postów: 91
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-10-2011
Skąd: Olsztynek
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115KM
Rocznik: 2000
Postów: 8
|
![]()
Dobra, czas zacząć coś działaś. A więc, po opisanych objawach na ile % można stwierdzić, że jest to własnie dwumasa?
Mechanik powiedział, że stuprocentowa pewność będzie dopiero po rozebraniu, ale w jakimś stopniu można to przypuszczać, w szczególności ci, których już dany problem dotknął. Wymiana dwumasy to bardzo skoplikowany proces? Mogę oddać do zrobienie znajomemu powiedzmy tzw. "Panu Heńkowi" za atrakcyją ceną, ale też zależy mi, żeby było to wykonane solidnie. Może nie warto ryzykować? co myslicie.. Aha. Przeczytałem gdzieś na forum, żeby dolać preparat czyszczący cały układ paliwowy i do tego jeszcze odwadniający. Może to jest jakiś trop, żeby uleczyć skaczące obroty i dymienie na biało, bo po odpaleniu auto stało na chodniku i od dymu zrobił się mokry chodnik, potem wszystko wyschło, więc to bankowo nie żaden olej... Co do dymienia na biało i falujących obrotów(przy -5 stopniach były takie falowania, że auto zgasło) Co może być przyczyną prócz: -świece, -brudy kolektor dolotowy -lające się końcówki wtrysków Proszę o radę pozdro Ostatnio edytowane przez Sztendi ; 18-11-2011 o 18:34 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::expert
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 05-03-2008
Skąd: Konin
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2002
Postów: 2,211
|
![]()
Może poprostu paliwo dupne skoro taką parę ci wali? Moze paliwo z wodą masz.
__________________
Moje Mondeo mk3 TDDI: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=113404 W stajni jeszcze Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 92 km 2007 rok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-10-2011
Skąd: Olsztynek
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115KM
Rocznik: 2000
Postów: 8
|
![]()
Odkąd kupiłem tankowałem już kilka razy(zawsze Orlen) i ciągle to samo... teraz zaleje V-power i dodam tych specyfików, oby coś pomogło
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-10-2011
Skąd: Olsztynek
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115KM
Rocznik: 2000
Postów: 8
|
![]()
Nie chcąc już zakładać nowego wątku, sięgnę jeszcze tu o pomoc, mianowicie auto zaraz po odpaleniu w skutek falujących obrotów, wręcz sprowadzających się do 200 przyczyniają się do tego, że auto gaśnie, za 2-3 razem odpala... Co może być przyczyną? akumulator nowy.
|
![]() |
![]() |