![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-09-2007
Skąd: Rumia
Model: C-Max
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 457
|
![]()
Zawias w mk7 i mk6 ma inne amortyzatory, ale obejrzyj górne mocowanie, jeżeli jest takie samo (a powinno) to pasuje.
Skrzynka bezpieczników jest inna, chociaż nie jestem pewien na 100% czy nie da się spiąć wiązki kabiny ze skrzynką z mk7. Poza tym przekładasz wszystko, łącznie ze zwrotnicami i półosiami (są inne!) Przełożyć należy także pompę paliwa ze zbiornika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-11-2011
Skąd: Okolice Tarnowa
Model: Escort x2
Silnik: 1.6 16v/1.3
Rocznik: 97/94
Postów: 36
|
![]()
Moje kolejne pytanie jest odnośnie instalacji gazowej ponieważ w escorcie MK7 miałem instalacje sekwencyjną a w MK6 zwykłą .Czy ta zwykła będzie pasowała do silnika zeteca 1.6 16V z MK7? Oraz drugie pytanko w escorcie MK7 miałem elektryczne szyby z przodu które były sterowane z konsoli miedzy siedzeniami czy da się tą konsole w całości razem z dźwignia zmiany biegów oraz ręcznym przełożyć do MK6 ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-09-2007
Skąd: Rumia
Model: C-Max
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 457
|
![]()
Tak da się tą konsole przełożyć wraz z przyciskami lewarkiem itp itd, bodajże w jednym miejscu śrubki nie przykręcisz jedynie, wynika to z konstrukcji mocowań konsoli do karoseri.
A to nie lepiej wsadzić tą sekwencje? MK7 1999r to domyślam się, że plastikowy kolektor, a na zwykłej instalacji mogą występować strzały w kolektor, a to wiadomo czym się kończy. Ta zwykła nie będzie pasować mocą parownika (no chyba, że do 1.3 ktoś wsadził mocniejszy parownik), zestrojeniem komputera, mikserem, podłączeniem przewodów. Ostatnio edytowane przez wojtekcichy ; 21-11-2011 o 13:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,202
|
![]()
Temat dotyczy swapu silnika,a nie szyb,LPG itp....
Proszę trzymać się głównego wątku
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-11-2011
Skąd: Okolice Tarnowa
Model: Escort x2
Silnik: 1.6 16v/1.3
Rocznik: 97/94
Postów: 36
|
![]()
Oto fotki z 2 komór silników jak widać jest trochę inne mocowanie amortyzatora czy to będzie przeszkadzało czy wystarczy zostawić to samo mocowanie a zmienić tylko amortyzator i sprężynę oczywiście ze zwrotnicą oto kilka fotek robione telefonem więc nie za dobrej jakości:
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. MK6 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. MK7 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. MK6 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. MK7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 09-01-2008
Skąd: Niedrzwica Kościelna kolo Lublina
Model: Escort Mk7
Silnik: 1.3 J6A + LPG
Rocznik: 96
Postów: 3,649
|
![]()
Kolego 1.6 a 1.3 to dwie rozne bajki. Musisz przelozyc skrzynie, polosie, przegoby, zwrotnice, wydech, bak razem z pompka, chlodnice, to co masz pod maska z instalacji LPG, cala wiazke elektryczna silnik-komputer-skrzynka bezpiecznikow, oczywiscie z tym i komputer i skrzynke bezpiecznikow. W Mk7 masz immo wiec i pentelke immo musisz przelozyc razem z kluczykiem. Czyli prawie wszystko co masz pod maska razem z elektryka silnika. Powodzenia bo roboty nie malo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 07-10-2007
Skąd: Kraków
Model: VW Passat
Silnik: 2.0 170KM
Rocznik: 2008
Postów: 2,776
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
sam zmienialem w swoim mk7 silnik 1.3 na 1.6 16v i nie jest to az tak trudne. jest przy tym troche pracy - przede wszystkim jesli chodzi o wiazki, reszta jest typu plug&play |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-01-2009
Skąd: Kielce
Model: Mondeo MK1 GHIA
Silnik: 2.0 DOHC
Rocznik: 1993
Postów: 122
|
![]() Cytat:
__________________
Sprzedam dużo części do esa: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=93719 Moje cudo ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-01-2009
Skąd: Kielce
Model: Mondeo MK1 GHIA
Silnik: 2.0 DOHC
Rocznik: 1993
Postów: 122
|
![]()
Jak już napisałem wcześniej ja amory i ogólnie całe zawieszenie zostawiłem z 1,3, mocowania amora tak są inne i nie będą pasować.
__________________
Sprzedam dużo części do esa: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=93719 Moje cudo ![]() |
![]() |
![]() |