![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
![]() Cytat:
Ad2) nie da się tego sprawdzić. To że świeca przewodzi prąd nie oznacza że jest sprawna - bo moze się nie nagrzewać jak powinna - czyli od czubka w dół. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 24-12-2011
Model: ford s max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 51
|
![]()
Witam .
mam problem z autem rano zaczoł nierówno pracować silnik nastepnie podczas jazdy szarpanie na kazdym biegu przy jeździe ze stalą prędkością obrotową i wkońcu komunikat usterka układu sterowania silnika, zgasiłem auto komunikat znikł kontrolka też zgasła samochodem szarpie kopci z rury ! co wy na to? sugestie ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-04-2011
Skąd: Trójmiasto
Model: Ford MK III Kombi
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 527
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-04-2011
Skąd: Trójmiasto
Model: Ford MK III Kombi
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 527
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-08-2011
Skąd: Grudziądz
Model: Kuga
Silnik: 2.0
Rocznik: 2013
Postów: 23
|
![]()
Kolego Keram-1: to nie jest wątek o wymianach świec. Podałeś wątek i wymianie świec, więc tam swój kontynuuj.
Wracając do tematu: Mam dokładnie taką samą dziwną pracę silnika. Kupując auto w sierpniu takich objawów nie było... potem zaczęła się nie równa praca, potem problemy z odpalaniem. Po kilku mechanikach, próbie przelewowej: do wymiany wszystkie 4 zaworki we wtryskiwaczach. Koszt 1600 i na razie zauwazylem poprawe w odpalaniu, i zmniejszone wibracje silnika. Niestety pojawił się stuk jakby na jednym wtryskiwaczu. Kazali przejechać jakieś 2000 km powinno ucichnąć... Wczoraj po trasie 150 km powrót do domu - stoję przed bramą, turbinka się studzi, ale niestety powróciło lekkie szarpanie... na razie odczekam do tych 2000km... zobaczymy... Zaworki mają rok gwarancji. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 09-10-2011
Skąd: zachodniopomorskie
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TdCi
Rocznik: 2002
Postów: 53
|
![]()
Ja jutro odbieram auto miałem identyczne objawy i 4 wtryski do roboty 1 umarł trzy za nim.
Tyle ze ja zregenerowałem w pełni nie same zaworki więc się okaże czy wszystko będzie ok. jutro dam znać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 09-10-2011
Skąd: zachodniopomorskie
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TdCi
Rocznik: 2002
Postów: 53
|
![]()
Odebrałem auto i tragedia falowanie obrotów raczej znikło na zimnym lecz to mogę potwierdzić jutro jak odpalę z rana ale.....
Jak szarpał w przedziale do 2 tyś obrotów tak szarpie dalej albo i bardziej wtryski 4 szt zregenerowane nowe kody zaprogramowane. Za kilka dni jadę z reklamacją ludzie co to może być? z tym szarpaniem? Aktualizacja: Regeneracja wtrysków +nie falują obroty +nie dymi już jak zimny przy odpalaniu +odgłos silnika nie jak przed klekot +mniejsze spalanie -lżejszy jestem o 3 tyś z nowym rokiem Pozostało szarpanie co widocznie nie jest przyczyną wtrysków na dniach zaślepię EGR i zobaczę czy coś pomoże Egr zaślepiony i nic to samo ręce odpadają Ostatnio edytowane przez ememiks ; 03-01-2012 o 16:45 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 05-04-2012
Skąd: Augustów
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 tdci 115
Rocznik: 2001
Postów: 7
|
![]()
Witam. Mam identyczną sytuację w TDDI 115 km...pracuje na zimnym jak na filimku z pierwszego postu. Może komus udalo sie rozwiazac ten problem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 29-05-2012
Skąd: Łódź
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2001
Postów: 2
|
![]()
Tak mi sie udało krzywy korbowód. Dokładne objawy, auto rano przy odpalaniu puszcza dymek niebieski, słychac jakby wtrysk, przy jeździe przez jakieś 3-4 kilometry czyc lekkie poszarpywanie, po rozgrzaniu wszystko przechodzi, lecz na biegu jałowym można wyczuc delikatnie dodając gazu w pewnych zakresach obrotów nierówną prace silnika. Ja nie mogłem uwieżyc początkowo mechanikowi który powiedział mi, że to jest krzywa korba, ale niestety miał racje. Panowie ale wcale nie ma się czym łamac koszt zakupu i wymiany silnika wyszedł mnie 1700 zl, to mniej niż naprawa pompy i wtrysków, które w moim aucie były w stanie idealnym.
|
![]() |
![]() |