Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-12-2011, 15:47   #31
Chess
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

Cytat:
Napisał cezarg1410 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
P.S - dlaczego tak długo czekasz po włączeniu zapłonu??
Zazwyczaj trzymam ok. 7-10 sek. od zgaśnięcia spiralki. Znajomy z którym rozmawiałem chwilę przed odpaleniem mówił mi, że on trzyma swoje 1.9 TDI ok. 40sek. dlatego chciałem spróbować, ale jak widać u mnie nie ma to różnicy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak wygląda tylko pierwsze odpalenie rano, bo później pali od strzała.

Dla ciekawości powiem, że to wygląda tak jak kręcę długo za jednym razem, natomiast jak za pierwszym razem potrzymam na rozruszniku ze 3-4 sekundy to za drugim też pali już bez problemu (ciekawe)

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-12-2011, 00:30   #32
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

W silnikach z dwumasowymi kolami-diesle jest cos takiego jak ograniczenie dawki wtrysku na poczatku rozruchu.

Nie wszyscu to stosuja i nie wszyscy tez o tym pisza.
wszystko to jest po to aby ograniczyc udezenia momentu obrotowego w czasie rozruchu i ograniczyc zyzycie kola dwumasowego, ktore wlasnie w czasie rozuchu i gaszenia jest najbardziej uszkadzane.

Ogladajac wasze filmiki az przykro na nie patrzec, i przykro mi ze macie tak powazne problemy.

Na filmiku kolegi widac ze silnik chyta i nie moze zaskoczyc. Widac tez ze silnik niema za duzych obrotow w czasie rozuchu.
Sa dwie mozliwosci..za wolne obroty i problem z iloscia paliwa. mimo tych wolnych obrotow silnik powinien zaskoczyc...wiec w tym przypadku chyba beda sie nakladaly dwie usterki na siebie.
Zauwazylem tez jedna rzecz... wszyscy ktorzy wymieniaja akumulator wymieniaja na te same lub na mniejsze co jest wielkim bledem. Niewiem z skad po swiecie panuja takie przekonania ale tdci silniki musza miec bardzo mocny akumulator i sprawny rozrusznik. samochod 10 letni to niejest nowy samochod wiec niedziwcie sie ze zuzywa wiecej energi na rozruch silnika.

Ostatnio edytowane przez mjprzem ; 24-12-2011 o 00:32
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-12-2011, 10:58   #33
ministerq
ford::professional
 
Avatar ministerq
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wszyscy ktorzy wymieniaja akumulator wymieniaja na te same lub na mniejsze co jest wielkim bledem. Niewiem z skad po swiecie panuja takie przekonania
Bo ludzie wierzą ciągle w mity, które głoszą, że gdy założy się większy akumulator, to na pewno będzie on ciągle niedoładowany... Tylko z tego powodu że jest większy. To nic że przy okazji nie mają pojęcia o tym co to jest prąd ładowania, i ile on wynosi w praktyce, i jak się to ma do ogólnej wydajności alternatora...
ale to taka mała dygresyjka.
ministerq jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-12-2011, 08:43   #34
szczgizmo
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-08-2011
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,8TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 16
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

Dzis lub jutro bede znał diagnoze co dolega autku poniewaz pojechal do wyspecjalizowanego warsztatu. Wczesniej stał w kilku i oczywiscie zanim zaczeli robic znali juz przyczyne, 1 warsztat w ktorym powiedzieli ze jak sprawdza wszystko to dopiero beda mowili co to wiec wierze ze im sie uda naprawic.
szczgizmo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-12-2011, 19:46   #35
cezarg1410
ford::expert
 
Avatar cezarg1410
 
Zarejestrowany: 24-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3.5
Silnik: 2.0 TDCI 180
Rocznik: 2018
Postów: 2,685
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

Cytat:
Napisał Chess Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zazwyczaj trzymam ok. 7-10 sek. od zgaśnięcia spiralki. Znajomy z którym rozmawiałem chwilę przed odpaleniem mówił mi, że on trzyma swoje 1.9 TDI ok. 40sek. dlatego chciałem spróbować, ale jak widać u mnie nie ma to różnicy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
BO w 1.9 ponizej 0 stopni świece rzeczywiście grzeją z 30 sekund więc warto trzymać - wiem bo mam w domu.
W fordzie przy zerze po 7-8 sekundach świeczki już gasną i nie warto dłużej trzymać.
cezarg1410 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2012, 19:33   #36
biopar
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-08-2011
Skąd: Grudziądz
Model: Kuga
Silnik: 2.0
Rocznik: 2013
Postów: 23
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

Ja nie rozumiem czekania na odpalenie po zgaśnięciu kontrolki. Przecież już od dawna wiadomo, że w nowoczesnych dieslach ta kontrolka nie oznacza podgrzewania świec, tylko gotowość komputera do wystartowania auta. Wszystkie systemy są ok i można palić. Jeżeli nie odpala po zgaśnięciu kontrolki, znaczy, że jest coś nie tak. Słabe aku, lichy rozrusznik, przypalone świece... Nie doszukując się gorszych tematów padniętych wtryskiwaczy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W Fordzie nie miałem jeszcze okazji sprawdzić przy mrozach, ale przy zerowej temperaturze po naprawie wtryskiwaczy Foka odpala od razu, nie czekam godziny po zgaśnięciu sprężynki. Za to przy Arosie -20 sprężynka gaśnie - auto odpala od strzała.
biopar jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-01-2012, 19:49   #37
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

Jesli ktos ma slaba kompresje-sprezanie to wowczas takie czekanie moze troszke pomoc..ale to tylko troszke i cudow niema.
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2012, 18:49   #38
szczgizmo
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-08-2011
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,8TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 16
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

Wracam do tematu.
Okazało się ze stopień sprzezania jest dosc niski na 1,2 i 3 dlatego słabo pali. Jak bede wiedział cos wiecej bede pisał.
szczgizmo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2012, 19:58   #39
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

przykro mi ze tak ci wywrozylem...
ale zanim zdecydujesz sie glowice sciagnac pamietaj ze mozna sprawdzic co jest uszkodzone za pomoca cisnienia..dobry mechanik bedzie wiedzial o czym pisze a ten gorszy i tak nic z tego nie zrozumie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Powodzenia.
Ps. czymam kciuki za to aby to byly tylko zaworki, ale poniewaz to dotyczy 3 cylindrow to obawiam sie ze i pierscienie.
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-01-2012, 15:22   #40
szczgizmo
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-08-2011
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1,8TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 16
Domyślnie Odp: 1,8TDCI 2003 Ciężko pali i bład P0191

Wyszło ze jest najgorzej jak moze bycGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. pierscienie, cylindry, uszczelnienia;( ale jutro juz wyjezdza moja foczka z warsztatu. teraz tak sie zastanawiam czy naprawde wtryski byly do roboty,akumulator do wymiany itpGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. napisze jutro jak chodzi i czy pali tak jak byc powinno i czy wrocila moc.
szczgizmo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:23.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.