Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-01-2012, 15:22   #1071
januszstom
ford::specialist
 
Avatar januszstom
 
Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

A jakby Ci się nie chciało wychodzić z domu to zamów sobie Bluefin-a z UK i będzie to samoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

januszstom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-01-2012, 19:31   #1072
Zoltyy
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

A niekoniecznie - u mnie Bluefin dal niewiele (nie mam teraz dostepu do wykresow robionych u Heko, ale chyba byly tu w watku). Problem z Bluefinem jest taki, ze po zmianie oprogramowania autka, program z BF wywala mase bledow - brak komunikacji ze wszystkim co mozliwe. Gdybym mial robic podkrecanie to raczej pod konkretny silnik u konkretnego fachowca (ale do Krakowa mam daleko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ).

Silniki 2.5 takie jak w S-maxach siedzialy w focusach ST i w Mondeo. W Fokach RS silnik byl z tego co wiem modyfikowany (inne gladzie) i oczywiscie inny osprzet (turbo itd).
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie
Zoltyy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-01-2012, 20:06   #1073
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Bardzo realne w 2,5T za stosunkowo niedużą kasę sa okolice 270KM

- poprawienie dolotu - jakies 500zł
- wydajniejszy IC z rurkami - jakiś 1.000zł powinno styknąć spokojnie
- downpipe - tu nie wiem, ale podejrzewam, ze okolice 800-1000zł spokojnie starczy
- strojenie - wiadomo mniej więcej jakie są ceny u Heka i u innych ludków to sensownie ogarniających Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

po tych paru podstawowych modach powinno być spokojnie w okolicach 260-270KM

Jak dołożyć decata plus pełny wydech to kolejnych kilka/kilkanaście kucy po strojeniu powinno dojść, ale fakt, 300kucy to już w większości przypadków konieczność modyfikacji/wymiany turba i montaż wydajniejszych wtryskiwaczy, a to już grubsze kwoty ...

Nie powinniśmy zapominać o wzmocnieniu sprzęgła i wydajniejszych hamownikach, ale to jest chyba oczywiste, że jak chcemy podnieść moc o prawie 100KM, to wiąże się to z wydatkami ...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-01-2012, 20:45   #1074
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

wyniki w 2,5t po założeniu kompletnego wydechu przelotowego z downpipe, wywalony ori dolot, i większy IC...strojenie na wiosnę, bo teraz kłopoty z trakcją Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2012, 09:36   #1075
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

kurczaki - słabiutko, ciekawe czy po strojeniu przeskoczy 250 ...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2012, 09:49   #1076
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

..nie no, liczymy na min. 260...270KM
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2012, 14:37   #1077
MAG
ford::expert
 
Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
..nie no, liczymy na min. 260...270KM
No to pilnie czekam na wiosenne strojenie, bo już się przestraszyłem, ze moje nadzieje co do planów z modyfikacjami następcy obecnego auta znajdą się pod dużym znakiem zapytania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST
MAG jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2012, 20:57   #1078
Laser-RUS
ford::average
 
Avatar Laser-RUS
 
Zarejestrowany: 11-10-2011
Skąd: Rosja
Model: S-Max Titanium Sport
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 113
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Przejechalem juz ponad 6 tys km, wiec pierwsze porownanie do poprzedniego 2.5T ze zmianami (okolo 250 i 400 Nm):

1. Jezdie dobrze i reaguje na gaz w kazdych warunkach
2. Dluzszy zakres obrotow (w porownaniu do 2.0D), dobrze sie kreci jak na diesla.
3. Spalanie przy porownywalnych przebiegach jest nozsze o okolo 4 l (2.5 - 12.5 l i 2.2 okolo 8.5l - jazda w korkach i poza miastem)

No najwaznieszy temat (hekoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) - kiedy bedzie wirus???

P.S. czekam na wiosne (nowy intercooler juz lezy....)
Laser-RUS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-01-2012, 19:42   #1079
mayek
ford::advanced
 
Avatar mayek
 
Zarejestrowany: 19-01-2008
Skąd: Zabrze
Model: Kuga / Sharan
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 TDI
Rocznik: 2009 / 2015
Postów: 234
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał Laser-RUS Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przejechalem juz ponad 6 tys km, wiec pierwsze porownanie do poprzedniego 2.5T ze zmianami (okolo 250 i 400 Nm):

1. Jezdie dobrze i reaguje na gaz w kazdych warunkach
2. Dluzszy zakres obrotow (w porownaniu do 2.0D), dobrze sie kreci jak na diesla.
3. Spalanie przy porownywalnych przebiegach jest nozsze o okolo 4 l (2.5 - 12.5 l i 2.2 okolo 8.5l - jazda w korkach i poza miastem)

No najwaznieszy temat (hekoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) - kiedy bedzie wirus???

P.S. czekam na wiosne (nowy intercooler juz lezy....)
Ale chyba ten 2.5T chodził lepiej niż 2.2TDCi
Porownujesz tez do 2.0 TDCi to powiedz jak z glosnoscia wyglada
Ja 2.2 odbieram za ok. 2 tyg i już sie nie moge doczekać
mayek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-01-2012, 08:33   #1080
Laser-RUS
ford::average
 
Avatar Laser-RUS
 
Zarejestrowany: 11-10-2011
Skąd: Rosja
Model: S-Max Titanium Sport
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 113
Domyślnie Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie

Cytat:
Napisał mayek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ale chyba ten 2.5T chodził lepiej niż 2.2TDCi
Porownujesz tez do 2.0 TDCi to powiedz jak z glosnoscia wyglada
Ja 2.2 odbieram za ok. 2 tyg i już sie nie moge doczekać
Na razie stary 2.5 chodzil lepiej (mialem okolo 260PS i 400 Nm), ale w pewnych warunkach 2.2 jedzie lepiej....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Co do glosnosci 2.0 i 2.2, to widac roznice w wyciszeniu - 2.2 jest cichszy.
Laser-RUS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.