![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1071 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 19-09-2008
Skąd: Lubelskie
Model: Kombi Titanum X+pak.styl.
Silnik: 2,2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 844
|
![]()
A jakby Ci się nie chciało wychodzić z domu to zamów sobie Bluefin-a z UK i będzie to samoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
![]()
A niekoniecznie - u mnie Bluefin dal niewiele (nie mam teraz dostepu do wykresow robionych u Heko, ale chyba byly tu w watku). Problem z Bluefinem jest taki, ze po zmianie oprogramowania autka, program z BF wywala mase bledow - brak komunikacji ze wszystkim co mozliwe. Gdybym mial robic podkrecanie to raczej pod konkretny silnik u konkretnego fachowca (ale do Krakowa mam daleko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ).
Silniki 2.5 takie jak w S-maxach siedzialy w focusach ST i w Mondeo. W Fokach RS silnik byl z tego co wiem modyfikowany (inne gladzie) i oczywiscie inny osprzet (turbo itd).
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1073 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]()
Bardzo realne w 2,5T za stosunkowo niedużą kasę sa okolice 270KM
- poprawienie dolotu - jakies 500zł - wydajniejszy IC z rurkami - jakiś 1.000zł powinno styknąć spokojnie - downpipe - tu nie wiem, ale podejrzewam, ze okolice 800-1000zł spokojnie starczy - strojenie - wiadomo mniej więcej jakie są ceny u Heka i u innych ludków to sensownie ogarniających Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. po tych paru podstawowych modach powinno być spokojnie w okolicach 260-270KM Jak dołożyć decata plus pełny wydech to kolejnych kilka/kilkanaście kucy po strojeniu powinno dojść, ale fakt, 300kucy to już w większości przypadków konieczność modyfikacji/wymiany turba i montaż wydajniejszych wtryskiwaczy, a to już grubsze kwoty ... Nie powinniśmy zapominać o wzmocnieniu sprzęgła i wydajniejszych hamownikach, ale to jest chyba oczywiste, że jak chcemy podnieść moc o prawie 100KM, to wiąże się to z wydatkami ...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
![]() |
![]() |
![]() |
#1074 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
wyniki w 2,5t po założeniu kompletnego wydechu przelotowego z downpipe, wywalony ori dolot, i większy IC...strojenie na wiosnę, bo teraz kłopoty z trakcją Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]()
kurczaki - słabiutko, ciekawe czy po strojeniu przeskoczy 250 ...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
![]() |
![]() |
![]() |
#1076 |
FCP TUNER
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,812
|
![]()
..nie no, liczymy na min. 260...270KM
__________________
WWW.GCS Tuning.pl ![]() https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: Focus Mk3 kombi ST / S-Max Mk1 Titanium S
Silnik: 2,0 Ecoboost 250KM / 2,0 EcoBoost 223KM/324Nm
Rocznik: 2013 / 2012
Postów: 3,012
|
![]() Cytat:
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7, S-Max Mk2 Bi-TDCI, Focus ST MK2 FL, S-Max Mk1 FL 2,0d, Focus Mk3 ST kombi, S-Max 2,0 EcoBooST |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1078 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-10-2011
Skąd: Rosja
Model: S-Max Titanium Sport
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 113
|
![]()
Przejechalem juz ponad 6 tys km, wiec pierwsze porownanie do poprzedniego 2.5T ze zmianami (okolo 250 i 400 Nm):
1. Jezdie dobrze i reaguje na gaz w kazdych warunkach 2. Dluzszy zakres obrotow (w porownaniu do 2.0D), dobrze sie kreci jak na diesla. 3. Spalanie przy porownywalnych przebiegach jest nozsze o okolo 4 l (2.5 - 12.5 l i 2.2 okolo 8.5l - jazda w korkach i poza miastem) No najwaznieszy temat (hekoGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) - kiedy bedzie wirus??? P.S. czekam na wiosne (nowy intercooler juz lezy....) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1079 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 19-01-2008
Skąd: Zabrze
Model: Kuga / Sharan
Silnik: 2.0 TDCi / 2.0 TDI
Rocznik: 2009 / 2015
Postów: 234
|
![]() Cytat:
Porownujesz tez do 2.0 TDCi to powiedz jak z glosnoscia wyglada Ja 2.2 odbieram za ok. 2 tyg i już sie nie moge doczekać |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1080 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-10-2011
Skąd: Rosja
Model: S-Max Titanium Sport
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 113
|
![]() Cytat:
Co do glosnosci 2.0 i 2.2, to widac roznice w wyciszeniu - 2.2 jest cichszy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4 |
|
|