Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 01-02-2012, 14:28   #141
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania

o....objaw slabej lub zapowietrzonej pompy lub przyblokowanego egr...lub obydwu po trochu.
PS. im wiekszy mroz tym wieksza moc silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to jest naturalne zjawisko.

mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-02-2012, 16:11   #142
Glenroy
ford::advanced
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: LPU
Model: Mondeo MK4 TitS
Silnik: 2.0TDCi DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 312
Domyślnie Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania

Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
o....objaw slabej lub zapowietrzonej pompy lub przyblokowanego egr...lub obydwu po trochu
Zawór EGR mam zaślepiony już jakieś 6 miesięcy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czyli uważasz, że będzie to wina pompy? :/ czyli koszty zakładam, że niskie nie będą? :/
Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PS. im wiekszy mroz tym wieksza moc silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to jest naturalne zjawisko.
Tak, wiem, wiem fizykę mam dobrze wpojoną Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale zastanawia mnie dla czego jadąc na 4 biegu, mam 2tys obrotów, pedał w podłogę i samochód zaczyna przyspieszać, nie ma tragedii ale kiedy wskazówka dojdzie do 3tys obrotów samochód jakby zaczyna żwawiej wchodzić na obroty, w ogóle dźwięk silnika się zmienia. Czy to też może być winą pompy, może ta zaczyna podawać odpowiednie ciśnienie dopiero od 3tys obr?

Ostatnio edytowane przez Glenroy ; 01-02-2012 o 17:33
Glenroy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-02-2012, 18:39   #143
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania

Cytat:
Napisał Glenroy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
.... ale kiedy wskazówka dojdzie do 3tys obrotów samochód jakby zaczyna żwawiej wchodzić na obroty, w ogóle dźwięk silnika się zmienia. Czy to też może być winą pompy, może ta zaczyna podawać odpowiednie ciśnienie dopiero od 3tys obr?
Tak, taka jest zasadza dzialania pomp ze im wieksze obroty tym lepsza sprawnosc... i ja tez to tak sobie wyobrazam ale potwierdzic tego nie moge..gdybym widzial z czytane parametry silnika na biezaco z takiej jazdy to mozna byloby cos wywnioskowac ale w taki sposob to ciezko strzelić i trafic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2012, 16:53   #144
Glenroy
ford::advanced
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: LPU
Model: Mondeo MK4 TitS
Silnik: 2.0TDCi DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 312
Domyślnie Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania

Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tak, taka jest zasadza dzialania pomp ze im wieksze obroty tym lepsza sprawnosc... i ja tez to tak sobie wyobrazam ale potwierdzic tego nie moge..gdybym widzial z czytane parametry silnika na biezaco z takiej jazdy to mozna byloby cos wywnioskowac ale w taki sposob to ciezko strzelić i trafic Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum....
No dobra, czyli zaczyna mi się wszystko powoli w jedną całość układać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. jeżeli o te parametry chodzi, czy da radę odczytać te parametry za pomocą zwykłego kabla ELM i zrobić logi za pomocą powiedzmy maxitestu? Wystarczyło by coś takiego żebyś mógł mnie już na coś dokładniej naprowadzić? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Glenroy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2012, 22:17   #145
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania

"brak mocy, szarpie pod góre, po wymianach w aso"
post nr 5
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]


ELM+ np. scanxl z dodatkiem do fordow lub pcmscan...

ELM mozesz tez airbag i abs bledy odczytac...wszystko zalezy od programu.
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2012, 23:32   #146
Glenroy
ford::advanced
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: LPU
Model: Mondeo MK4 TitS
Silnik: 2.0TDCi DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 312
Domyślnie Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania

Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
"brak mocy, szarpie pod góre, po wymianach w aso"
post nr 5
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]


ELM+ np. scanxl z dodatkiem do fordow lub pcmscan...

ELM mozesz tez airbag i abs bledy odczytac...wszystko zalezy od programu.
Mam PCMSCAN, jutro, ewentualnie już w poniedziałek dostanę kabelek to podepnę fordzinę pod kompa i wrzucę tutaj co z tego wyszło.
Glenroy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-02-2012, 23:41   #147
lukas_ko
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
Domyślnie Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania

Cytat:
Napisał Glenroy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wiesz może ile w serwisie BOSH-a życzą sobie za sprawdzenie wtrysków na stole probierczym?
Nie pytałem się o cenę bo miałem inne ważniejsze rzeczy do naprawy

Ale powiem wam taką małą refleksję która przychodzi mi do głowy.
Że jak mamy jakiś problem z autem i nie możemy sobie z nim poradzić dość długo to dobrą metodą jest przejechanie się identycznym samochodem ale nie swoim. Bo każdy z nas jest innym kierowcą i każdy z nas będzie miał inne odczucia co do pracy silnika itp. Jednemu będzie się wydawało że za głośno pracuje silnik innemu że dochodzą jakieś dziwne stuki, a jeszcze inny powie że jego nierówno pracuje lub źle odpala itd.
Mam taką zasadę że jak kupuje używane auto to zawsze muszę zobaczyć chociaż dwa a najlepiej trzy takie same modele auta pod względem silnika i nadwozia bo wówczas można zobaczyć który z tych samochodów jest w najlepszym stanie technicznym. I pamiętam jak wsiadłem w pierwszego Focusa 2.0TDCI i sie nim przejechałem miał 70 tyś km na liczniku to wydało mi się że wszystko jest ok i że ma mocnego kopa ale pojechałem zobaczyć jeszcze innego focusa 2.0 TDCI i tamten miał 78 tyś km na liczniku i po jeździe próbnej mogłem stwierdzić że ten pierwszy oglądany focus miał nie 70 tyś km a minimum 200 tyś km.

I co do nierównej pracy silnika jak jest zimno lub trochę głośnej pracy silnika w niskich temperaturach, to słyszałem kilka silników 2.0 TDCI w focusie, Kudze, Citroenie C5 i powiem wam że one wszystkie są dość głośne jak jest zimno od -5 do -20 stopni i wszystkie troche nierówno pracują jak są zimne ale zaraz po odpaleniu, ale już po 15 sekundach silnik powinien już zacząć równo pracować, no i to znowu jest kwestią subiektywną komu pracuje równo a komu nie.
Myślę tak na koniec że jeżeli wam silniki 2.0 TDCI odpalają przy -20 do -28 stojąc całą noc na mrozie to z waszymi układami paliwowymi oraz świecami żarowymi jest w miarę wszystko ok. Bo przy takich mrozach wychodzą wszystkie bolączki - niedomagania silnika.
__________________
Hm
lukas_ko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:54.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.