|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-02-2012, 14:28 | #141 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania
o....objaw slabej lub zapowietrzonej pompy lub przyblokowanego egr...lub obydwu po trochu.
PS. im wiekszy mroz tym wieksza moc silnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to jest naturalne zjawisko. |
01-02-2012, 16:11 | #142 | ||
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: LPU
Model: Mondeo MK4 TitS
Silnik: 2.0TDCi DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 312
|
Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania
Cytat:
Czyli uważasz, że będzie to wina pompy? :/ czyli koszty zakładam, że niskie nie będą? :/ Cytat:
Ostatnio edytowane przez Glenroy ; 01-02-2012 o 17:33 |
||
01-02-2012, 18:39 | #143 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania
Cytat:
|
|
02-02-2012, 16:53 | #144 | |
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: LPU
Model: Mondeo MK4 TitS
Silnik: 2.0TDCi DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 312
|
Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania
Cytat:
|
|
02-02-2012, 22:17 | #145 |
ford::expert
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
|
Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania
|
02-02-2012, 23:32 | #146 |
ford::advanced
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 12-01-2010
Skąd: LPU
Model: Mondeo MK4 TitS
Silnik: 2.0TDCi DW10C
Rocznik: 2012
Postów: 312
|
Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania
Mam PCMSCAN, jutro, ewentualnie już w poniedziałek dostanę kabelek to podepnę fordzinę pod kompa i wrzucę tutaj co z tego wyszło.
|
08-02-2012, 23:41 | #147 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Lubuskie
Model: Jest ich kilka
Silnik: Od 1.3; 2.0TDCI 2.2TDCI;2.4TDCI, 4.0V6
Rocznik: Są różne
Postów: 642
|
Odp: Szarpanie, chwilowa utrata mocy podczas przyspieszania
Cytat:
Ale powiem wam taką małą refleksję która przychodzi mi do głowy. Że jak mamy jakiś problem z autem i nie możemy sobie z nim poradzić dość długo to dobrą metodą jest przejechanie się identycznym samochodem ale nie swoim. Bo każdy z nas jest innym kierowcą i każdy z nas będzie miał inne odczucia co do pracy silnika itp. Jednemu będzie się wydawało że za głośno pracuje silnik innemu że dochodzą jakieś dziwne stuki, a jeszcze inny powie że jego nierówno pracuje lub źle odpala itd. Mam taką zasadę że jak kupuje używane auto to zawsze muszę zobaczyć chociaż dwa a najlepiej trzy takie same modele auta pod względem silnika i nadwozia bo wówczas można zobaczyć który z tych samochodów jest w najlepszym stanie technicznym. I pamiętam jak wsiadłem w pierwszego Focusa 2.0TDCI i sie nim przejechałem miał 70 tyś km na liczniku to wydało mi się że wszystko jest ok i że ma mocnego kopa ale pojechałem zobaczyć jeszcze innego focusa 2.0 TDCI i tamten miał 78 tyś km na liczniku i po jeździe próbnej mogłem stwierdzić że ten pierwszy oglądany focus miał nie 70 tyś km a minimum 200 tyś km. I co do nierównej pracy silnika jak jest zimno lub trochę głośnej pracy silnika w niskich temperaturach, to słyszałem kilka silników 2.0 TDCI w focusie, Kudze, Citroenie C5 i powiem wam że one wszystkie są dość głośne jak jest zimno od -5 do -20 stopni i wszystkie troche nierówno pracują jak są zimne ale zaraz po odpaleniu, ale już po 15 sekundach silnik powinien już zacząć równo pracować, no i to znowu jest kwestią subiektywną komu pracuje równo a komu nie. Myślę tak na koniec że jeżeli wam silniki 2.0 TDCI odpalają przy -20 do -28 stojąc całą noc na mrozie to z waszymi układami paliwowymi oraz świecami żarowymi jest w miarę wszystko ok. Bo przy takich mrozach wychodzą wszystkie bolączki - niedomagania silnika.
__________________
Hm |
|
|
|
|