Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 09-02-2012, 10:01   #401
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

Cytat:
Napisał maureliusz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co do EGRa, to już było o tym kiedyś. Rozpisywaliśmy się i konkluzja była taka, że nie trzeba go kalibrować, zatem nie wiem skąd ten temat znowu powraca...
Ja pewien jestem ze nie da sie zmienic poprawnie starego egra i zastapic nowym. Mozna probowac zmeniac czyjnik od starego i przekladac do nowego ale i tak nigdy nie bedzie 100% pewnosci ze sie uda. Raz moze sie udac a raz nie.
Zreszta przyklad Szejk-ahmeda dokladnie to potwierdza.

Zerowanie egr jest po to aby ustalic nowe pozycje zamkniecia-malo tego..czasami stary egr moze sie wyrobic i ta pozycja moze sie zmienic i w takich przypadkach ma sie odnowa ustawiac egr. na to tez sa procedury serwisowe jak dobrze pamietam.

mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 10:20   #402
Szejk.Ahmed
ford::advanced
 
Avatar Szejk.Ahmed
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: SZCZECIN
Model: T
Silnik: Najlepszy
Rocznik: 2016
Postów: 310
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Zreszta przyklad Szejk-ahmeda dokladnie to potwierdza.
ale co mój przykład wnosi do rozmowy.? bo nie bardzo kumam.?
Jeśli dobrze rozumuje to po wyłączeniu silnika zawór egr otwiera się i zamyka kilka razy.i wyraznie jest napisane aby do wymiany zaworu przystąpić po odczekaniu ok.15 min.myślę,że jest to czas w którym sterownik zapisuje ustawienia zaworu po wyłączeniu i wymieniając na nowy zawór i po odpaleniu sterownik automatycznie zapisuje wcześniej ustawione dane,ale oczywiście mogę się mylić w tej kwesti lecz wiem jedno,że u mnie nikt nie kalibrował zaworu i żadnych zmian nie zauważyłem
__________________
Szejk.Ahmed jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 10:43   #403
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

No wlasnie o to chodzi ze sterownik silnika nie zapisuje nowych ustawien zaworów. nie jest to system samouczący sie tak jak w przypadku np. przepustnic w fordzie gdzie sterowniki sa na tyle inteligentne ze same sie adaptuja do nowych wartosci.
Dlatego konieczne jest zerowanie jego wartosci bo z czasem zaworek sie wyrabia i przyjmuje inne pozycje. To ze w serwisie nie wiedzieli tego i ze zmieniali zawor egr bez koniecznej jego adaptacji i pomogla zmiana oprogramowania to jest inna sprawa bo nowy program =nowe -czyste wartosci.

Tutaj działa to tak jak przepustnica gazu u VW. Jesli zmieniasz starą na nową to koniecznie musisz zaadoptować nową do silnika bo silnik ci bedzie nie równo pracował.
tak samo jesli stara juz niedomaga a jest czysta i sprawna to czasami wystarczy ponownie ją zaadoptowac i samochod działą.

w przypadku egr... w tym silniku jest tak samo.
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 16:43   #404
Tom101
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 01-01-2012
Skąd: UK/Krakow
Model: Transit Custom
Silnik: 2.2 TDI
Rocznik: 2014
Postów: 44
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

super+fajnie+extra.. serdecznie dziekuje koledze za udostepnienie tych akt.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..jest jakies konkretne info w SRUBA/AFERA..teraz pasowaloby Fordowi dokopac za dziadostwo.w UK ASO Ford sprzedaje tylko z sitkiem!nie ma nowego pomyslu bez sitka jak tu koledzy pisza.Sitko mozna sobie wyciagnac bo to tylko wkladka w srube...ale i tak za to trzeba zabulic..
@mjprzem nie przejmuj sie..Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Tom101 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 21:11   #405
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

nic nie wskuracie z tym sitkiem. moim zdaniem jest ono konieczne w początkowej fazie uzytkowania samochodu tylko ze wzgledu na gwarancje i na resztki zanieczyszczen ktore mogą sie odłamac z fazy produkcji i podczas docierania silnika. Jak ktos kiedys rozbierał kilka fabrycznych misek silnika to napewno choc raz spotkał sie na dnie miski z jakims opiłkiem lub smieciem czy kawałkiem metalu ktorego wyjasnienia zapewne nie mógł wytłumaczyć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 21:30   #406
Szejk.Ahmed
ford::advanced
 
Avatar Szejk.Ahmed
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: SZCZECIN
Model: T
Silnik: Najlepszy
Rocznik: 2016
Postów: 310
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nic nie wskuracie z tym sitkiem. moim zdaniem jest ono konieczne w początkowej fazie uzytkowania samochodu tylko ze wzgledu na gwarancje i na resztki zanieczyszczen ktore mogą sie odłamac z fazy produkcji i podczas docierania silnika. Jak ktos kiedys rozbierał kilka fabrycznych misek silnika to napewno choc raz spotkał sie na dnie miski z jakims opiłkiem lub smieciem czy kawałkiem metalu ktorego wyjasnienia zapewne nie mógł wytłumaczyć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
ja zajrzałem do miski przy wymianie oleju na 135tyś i była czyściutka.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a i przy okazji zmieniłem na nowego smoka.
__________________
Szejk.Ahmed jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 21:52   #407
marcinv530erx
ford::average
 
Avatar marcinv530erx
 
Imię: marcin
Zarejestrowany: 10-10-2010
Skąd: Cieszyn
Model: Focum MK2
Silnik: 1.6 (100KM)
Rocznik: 2006
Postów: 133
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

Cytat:
Napisał mjprzem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nic nie wskuracie z tym sitkiem. moim zdaniem jest ono konieczne w początkowej fazie uzytkowania samochodu tylko ze wzgledu na gwarancje i na resztki zanieczyszczen ktore mogą sie odłamac z fazy produkcji i podczas docierania silnika. Jak ktos kiedys rozbierał kilka fabrycznych misek silnika to napewno choc raz spotkał sie na dnie miski z jakims opiłkiem lub smieciem czy kawałkiem metalu ktorego wyjasnienia zapewne nie mógł wytłumaczyć Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
I tu też masz racje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.poniższy TSB z zastosowaniem nowej sruby ma tylko i wyłącznie zastosowanie w samochodach powyżej 50000km "TYLKO I WYŁĄCZNIE"
__________________
VW GOLF MK1 1.6 SWAP NA 1.8 GTI,BMW 535,VOLVO 440 1.7,OPEL VECTRA A 1.8,AUDI 100 2.0,ROVER 216 ,ALFA ROMEO 156 1.8 (144KM),ALFA ROMEO 156 2.0,(150KM) OBECNIE FORD FOCUS MK2 1.6(100KM) W PLANACH SKODA OCTAVIA
marcinv530erx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 21:57   #408
Szejk.Ahmed
ford::advanced
 
Avatar Szejk.Ahmed
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 26-08-2010
Skąd: SZCZECIN
Model: T
Silnik: Najlepszy
Rocznik: 2016
Postów: 310
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

Czyli wniosek jeden że po 50tyś sitko jest wywalane.
__________________
Szejk.Ahmed jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 22:01   #409
marcinv530erx
ford::average
 
Avatar marcinv530erx
 
Imię: marcin
Zarejestrowany: 10-10-2010
Skąd: Cieszyn
Model: Focum MK2
Silnik: 1.6 (100KM)
Rocznik: 2006
Postów: 133
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

Cały Tsb który podałem niżej jest o uszkodzonej turbinie ze wzgledu na zapchane sitko , przewody itp dotyczy wszystkich modeli poniżej ale tylko w wypadku jezeli samochód ma przejechane 50000km + dopiero wtedy starą srube zastępują drugą nową "new design one" cokolwiek to znaczy jak pisałem nie widziałem jej i nic na temat sruby bez sitka w tym TSB nie pisze poprostu new design bolt.
__________________
VW GOLF MK1 1.6 SWAP NA 1.8 GTI,BMW 535,VOLVO 440 1.7,OPEL VECTRA A 1.8,AUDI 100 2.0,ROVER 216 ,ALFA ROMEO 156 1.8 (144KM),ALFA ROMEO 156 2.0,(150KM) OBECNIE FORD FOCUS MK2 1.6(100KM) W PLANACH SKODA OCTAVIA

Ostatnio edytowane przez marcinv530erx ; 09-02-2012 o 22:03
marcinv530erx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-02-2012, 22:08   #410
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: Padła już druga turbosprężarka. Co jest nie tak ?

a wlasnie zastanawialem sie jaki to przebieg moze byc aby silnik skonczyl sie docierac..myslalem o przebiegu 10kkm ale tez myslalem czy 10kkm to wystarczajacy przebieg aby wszystkie smieci ktore zostaly podczas produkcji i docierania sie mogly spokojnie sie w koncu wyplukac i myslalem ze to moze byc mało.

50kkm to calkiem rozsądny przebieg do tego typu operacji. ktos nad tym moim zdaniem myslał.
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.