![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]() Cytat:
Jak się jeździ i kontroluje tablicę na bieżąco (chyba tak się powinno jeździć) - nie zatrzesz.
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 15-01-2008
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,0TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 235
|
![]()
To jestem po trasie, przed wyjazdem na ciepłym silniku lekko tak po 1/4 obrotu dokręciłem śrubki.Ubytek oleju na miarce niewidoczny, chłodniczka lekko w oleju, stawałem po trasie i kontrolowałem olej tak co 200km na wszelki wypadek.Spoko, teraz można spokojnie sobie wymienić tą uszczelkę w zaciszu własnego garażu na spokojnie.
Dzięki za pomoc wszystkim. Wiecie co miałem kilka aut i byłem i jestem na kilku forach ale na FORUM FORDA najbardziej rozgarnięci ludzie są. I mają jakie kolwiek pojęcie. Dzięki za wsparcie.
__________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie... --------------------------------------------------- -FORD MONDEO MK3 2,0TDDi -SUBARU LEGACY 2,5-Bokser |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 15-01-2008
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,0TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 235
|
![]()
No to fajnie.Rozebrałem to ustrojstwo.O to fotka, tak wygląda uszczelka(oringi 3)Których nawet w serwisie dostać nie można, bo nikt nie przewidział że się zepsuje.CYRK.
Zamówiłem uszczelkę chłodniczki oleju po nr vin w serwisie doszli że, idzie metalowa, wyszło że to nie to, bo przewidziano, nawet na schemacie jest tylko ta co łączy całość z blokiem silnika.A tego co mi trzeba to niema dostępnego?I co z tym zrobić?
__________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie... --------------------------------------------------- -FORD MONDEO MK3 2,0TDDi -SUBARU LEGACY 2,5-Bokser |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-09-2008
Skąd: Warszawa/Gliwice
Model: Były Transit i Focus, jest Lexus is200
Silnik: 2.0tddi, 1,6 benzyna, jest 2,0 benzyna :)
Rocznik: były 2004 i 2006, jest 2001 ;)
Postów: 861
|
![]() Cytat:
...nie przewidziano...mam podobny problem z wentylatorami, nie przewidziano wymiany rezystora za kilkanaście lub kilkadziesiąt złotych, ale przewidziano wymianę całych wentylatorów za prawie 2 tys.zł. - porażka!!!
__________________
Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!!! Transit sprzedany,Focus również zmienił właściciela... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]() Cytat:
Zrobiłem tak: Wyciąłem z gumy olejoodpornej grubości 0,5 mm kształt dokłednie jak rowek (gniazdo). Na dno rowka położyłem wyciętą uszczelkę. Na wierzch położyłem oryginalny "oring". Nie było wyjścia - "pogrubiłem" oryginał ... Trzyma bez uwag 3 lata Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez ziemek56 ; 02-03-2012 o 19:37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 15-01-2008
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,0TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 235
|
![]()
Dałem sylikon w rowki około 2mm poczekałem trochę aż podeschnie 15minut.I założyłem oringi stare.Zacisnąłem wszystko i niech schnie do poniedziałku.Zaleję oliwę i płyn.I zobaczymy.
__________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie... --------------------------------------------------- -FORD MONDEO MK3 2,0TDDi -SUBARU LEGACY 2,5-Bokser |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
Ciekawym, jakbyś dotarł do producenta bezpośredniego chłodniczki, czy dało by się od niego wyrwać uszczelkę? Jakiś kooperant dla Forda ...
A sama przyczyna jest b. prosta. Oring z czasem stwardniał i stracił sprężystość.
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 15-01-2008
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,0TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 235
|
![]()
Ale żeby tego nie przewidzieć?Gość w serwisie pyta mnie jak ja to rozebrałem, bo tego nie powinno się rozbierać?Ja mu na to że, skoro było 5 śrub to rozbieralne chyba nie?
__________________
Najlepszym lekarstwem na wszystkie dolegliwości jest zwykła woda. Dwie krople na szklankę wódki i wszystko przejdzie... --------------------------------------------------- -FORD MONDEO MK3 2,0TDDi -SUBARU LEGACY 2,5-Bokser |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-09-2008
Skąd: Warszawa/Gliwice
Model: Były Transit i Focus, jest Lexus is200
Silnik: 2.0tddi, 1,6 benzyna, jest 2,0 benzyna :)
Rocznik: były 2004 i 2006, jest 2001 ;)
Postów: 861
|
![]()
Kolega kilka postów wyżej proponował używkę za 70 zł., trza było brać...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cytat:
Cytat:
__________________
Patrz w lusterka, motocykle są wszędzie!!! Transit sprzedany,Focus również zmienił właściciela... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |