![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 21-01-2010
Skąd: Gdańsk
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 43
|
![]()
Witam, jak prawidłowo ustawić łańcuszek rozrządu w FF 1.6TDCi 66kw?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: jacek
Zarejestrowany: 20-10-2008
Skąd: kraków
Model: focus mk2
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 51
|
![]()
a jest łańcuch , bo ja mam pasek , ten sam rocznik , pojemność i moc , wiem bo wymieniałem , z tego co wiem to 1,8 ma łańcuch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::beginner
![]() Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 21-01-2010
Skąd: Gdańsk
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2008
Postów: 43
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: jacek
Zarejestrowany: 20-10-2008
Skąd: kraków
Model: focus mk2
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 51
|
![]()
poruszony jest ten temat , kolega mizi-dr wyjaśnił że napęd odbywa się po przez pasek , a wałki rozrządu są sprzężone łańcuszkiem , koleg mizi-dr jest w temacie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
![]()
Mam do tego dokument, ale jest za duzy na to forum. Jezeli chcesz to przeslij mi swoj adres e-mail na PW to wysle Ci to. Dokument po angielsku wiec jak sobie nie poradzisz to musisz sie pytac Google translate.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]()
Panowie -kto wymieniał łańcuszek i napinacz po jakim przebiegu i czy bardzo był zużyty i rozciągniętyw jakim stanie napinacz i ślizgi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 17-08-2010
Skąd: Szczecin
Model: Focus MKII
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 38
|
![]()
Ja wymieniałem. 157 tyś km przebiegu. Łańcuch nie był zużyty tylko napinacz już padał. Stary napinacz można dłonią ścisnąć - nowego się nie da - taką ma siłę rozprężania. Objawy były sporadyczne, jak silnik był zimny wszystko było ok, ale jak się auto nagrzało to wtedy odgłosy były podobne do rzężenia, czasami do stukania w górnej części silnika. Myślałem, że to może wtryskiwacz (odgłosy w okolicy 1-szego wtryskiwacza), ale jeden z diagnostów którego polecił mi kolega, powiedział mi, że wtryskiwacz słychać by było cały czas, a nie czasami. Stukało niekiedy strasznie w silniku. Jeździłem tak co najmniej od lipca minionego roku do teraz - lutego. W między czasie natłukłem trochę kilometrów - byłem z tym m.in. w Chorwacji we wrześniu. W lutym te stuki były już bardzo częste, wystarczyło kawałek przejechać po mieście, a po zatrzymaniu się na postoju w celu wychłodzenia turbinki, po ok 2-3 min. hałas ustawał. Po wymianie (koszt części: napinacz, łańcuch, uszczelnienie pokrywy zaworów, podkładki pod wtryskiwacze, ustalacze wtrysków itp.: 450-500 zł) - błoga cisza - bezcenne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
|
![]() |
![]() |