Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-02-2012, 12:27   #11
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

Nestorr- to jest normalne-i to nie wina lozyska oporowego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum...dopisz tylko z ciekawosci jaki masz przebieg.

filu-upewnij sie ze nie chodzi o ten sam objaw co nestorr...a jesli to nie ten sam objaw to sprawdz poduszki silnika i lacznik eleatyczny-tlumik.

mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2012, 15:04   #12
Nestorr
ford::beginner
 
Avatar Nestorr
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Pruszków
Model: Focus MK III
Silnik: 1,4 eco boost
Rocznik: 2015
Postów: 19
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

kupiłem go jak miał 170 tys teraz ma 174tys czytałem że to ma się do samochodów powyżej 200 być może miał przekręcony licznik, a być może zaczęło się to w moim egzemplarzu wcześniej, a co to dokładnie jest i czy mam się tym nie przejmować?

Ja bardzo nie lubię jak coś stuka puka piszczy warkocze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nowa przygoda z Foką..
Nestorr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2012, 17:53   #13
Uziu
ford::expert
 
Avatar Uziu
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

do @filu- tez bym stawial na zawieszenie silnika/skrzyni tak jak pisal @mjprzem
Uziu jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-02-2012, 18:43   #14
Nestorr
ford::beginner
 
Avatar Nestorr
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Pruszków
Model: Focus MK III
Silnik: 1,4 eco boost
Rocznik: 2015
Postów: 19
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

Nie wiem czy widzieliście ale Filu miał problem w (stare 25-02-2010, 08:15 ) więc pewnie nie aktualne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A więc co może być u mnie i czy mam się tym nie przejmować (bo ten typ tak ma) ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nowa przygoda z Foką..
Nestorr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2012, 06:51   #15
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

nie masz sie niczym przejmowac..to nigdy nie jest powiedziane kiedy pierwsze tego typu objawy sie zaczynają. Wazne czy ten hałas jest jakis bardzo uciazliwy..czy powstał tak nagle? zazwyczaj nic wielkiego sie nie dzieje i mozna tak zrobic bardzo duzo jeszcze km. Pytanie jak bardzo glosne i uciazliwe to jest?
...masz benzyne wiec porownaj to z wielkoscią hałasu silnika...albo nagraj filmik z dobrym dzwiekiem to bedzie mozna cos wywnioskowac.

Jednak jest pewna grupa przypadkow w ktorych ten hałas powstaje na skutek uszkodzenia tlumika drgan w sprzegle...w tym przypadku taki hałas moze byc troche grozny poniewaz z biegiem czasu tlumik moze sie rozsypac i samochod przestanie jechac. Jednak takich przypadkow jest naprawde bardzo mało.

PS. staraj sie tylko unikac jazdy na minimalnych obrotach i wciskaj sprzeglo aby nie chrobotało jak niemusi.

Ostatnio edytowane przez mjprzem ; 21-02-2012 o 06:55
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2012, 08:11   #16
Nestorr
ford::beginner
 
Avatar Nestorr
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Pruszków
Model: Focus MK III
Silnik: 1,4 eco boost
Rocznik: 2015
Postów: 19
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

E to jeszcze jest bardzo słabo słyszalne, jak wyłączyłem radio to było delikatnie słychać, bardziej to słychać jak dodaje gazu do tych 1k obr. "dźwięk diesla" Jak włączę radio na 3-4 to w ogóle nie słychać.

P.S Przepraszam że tutaj, ma ktoś może wykres z hamowni takiego focusa jak ja mam ? Chciałbym poznać parametry silnika oraz kiedy ma moment, bo nie wiem chyba jak tym jeździć...
__________________
Nowa przygoda z Foką..
Nestorr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2012, 08:23   #17
VoyTasS
ford::specialist
 
Avatar VoyTasS
 
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

Wykresu nie mam, ale u mnie ma bardzo duże darcie powyżej 2500RPm. Według opisów najwyższy moment ma przy około 4500RPM. Poniżej też narzekać nie można.
Ogólnie 1,2 i 3 bieg są dosyć krótkie i szybko je przerzucam. Na 4 już można szaleć.
Przy wyprzedzaniu na trasie w dół na 4 bieg i do 5000RPM ... wszystko zostaje z tyłu.
Na spokojnie jeżdżę około 3000RPM - w zupełności wystarcza, żeby na 5 mieć około 115-120 na liczniku.
VoyTasS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2012, 08:35   #18
mjprzem
ford::expert
 
Zarejestrowany: 25-02-2008
Skąd: podkarpackie, mielec klimatyzacja napełnianie
Model: focus sedan ghia
Silnik: tddi
Rocznik: 2000
Postów: 3,108
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

Jesli nie musisz to jak najnizsze obroty silnika ale powyzej 1200rpm a jesli musisz to tyle ile uwazasz.
maksymalny moment jest przy okolo 4200rpm.
mjprzem jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2012, 12:33   #19
VoyTasS
ford::specialist
 
Avatar VoyTasS
 
Zarejestrowany: 25-11-2007
Skąd: lubelskie
Model: Focus MK1 GHIA
Silnik: 2.0 16V 131 KM Zetec + LPG
Rocznik: 2000
Postów: 669
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

Takie jeżdżenie na niskich obrotach może osłabić w dłuższym okresie czasowym silnik. Potem trudno będzie mu wydolić z max mocą i zrobi się mułowaty.
Także zalecenia producentów są takie, żeby chociaż co jakiś czas dać silnikowi "popracować" na dużym obciążeniu.
VoyTasS jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2012, 13:05   #20
Nestorr
ford::beginner
 
Avatar Nestorr
 
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Pruszków
Model: Focus MK III
Silnik: 1,4 eco boost
Rocznik: 2015
Postów: 19
Domyślnie Odp: wolne obroty chrobotanie

No ja właśnie przypuszczam ze Szwajcar jeździł na pół gwizdka i zamulił fokę (wydaje mi się że za słabo jeździ ten motor jak na swoje osiągi) Wcześniej miałem Nissana Primerę sr20de i tamto jeździło super, tu myślałem że skoro KM i Nm podobne a trochę niższa waga to będzie lepiej jeździło.. Ja lubię zdecydowanie dynamiczną jazdę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tak wiec powtarzam się, jeśli ktoś mieszka nie daleko Pruszkowa i zna się coś na fokach ( miałbym kilka pytań ) to bardzo chętnie go odwiedzę i zrobimy "małą rundkę" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nowa przygoda z Foką..

Ostatnio edytowane przez Nestorr ; 21-02-2012 o 13:07
Nestorr jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:00.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.