|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-03-2012, 23:40 | #591 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-03-2012
Skąd: kalisz
Model: prelude
Silnik: 2,0 133km
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
Cytat:
posprawdzałem wszystkie rurki czy nie są nigdzie pozaginane i znalazłem dwie koncówki mocno zaciśnięte... było około 3mm przelotu wiec je rozwierciłem... jednak jak zajrzałem do filtra gazu to okozalo się ze od strony elektrozaworu przelot jest nawet mniejszy niż 3mm... tak ma być? rozwiercić się tego nie da bo nie bedzie szczelnie odcinało gazu... albo czy po prostu mozna sie pozbyć tego elektrozaworka skoro na butli jest jeden... i na parowniku tez... Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 16-03-2012 o 16:52 |
|
16-03-2012, 18:40 | #592 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
|
17-03-2012, 12:06 | #593 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-03-2012
Skąd: kalisz
Model: prelude
Silnik: 2,0 133km
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
rozwierciłem ten zawór i po ustawieniu jest tak ze przy bucie leci na ubogo ale tylko do 4tysi. powyzej 4 tys rpm mieszanka leci od razu na 0,6-0,8V i tak do odcinki... wiec teraz niewiem czemu przed jest ubogo
Ostatnio edytowane przez kopytko686 ; 17-03-2012 o 17:53 |
17-03-2012, 23:50 | #594 |
ford::expert
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
Wracając do parownika - ja nigdy nie poskładałbym parownika na starych uszczelkach. To gaz, nie ma żartów. Polecałbym raczej kompleksowy remont
|
19-03-2012, 14:46 | #595 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-03-2012
Skąd: kalisz
Model: prelude
Silnik: 2,0 133km
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
ok a jak moge przerobic blosa zeby na wolnych nie było mega bogato? wszystko uszczelnione i skrecone a obroty jałowe bogate... gdzies czytałem o jakiejs przerobce blosa ale nie pamietam o co tam dokladnie chodziło...
|
20-03-2012, 00:28 | #596 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
coś masz nie tak, ja to na jałowych mogłem wręcz zdusić auto regulacją. Może oringa brak na śrubce od jałowych, albo podparłeś przegrodę blosa skośną śrubą.
|
20-03-2012, 06:21 | #597 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-03-2012
Skąd: kalisz
Model: prelude
Silnik: 2,0 133km
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
Cytat:
oring jest na swoim miejscu bo sam go wymieniałem specjalnie zeby mieć pewność ze trzyma... i przepustnica nie jest napewno podparta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. blos główną śrubą wykręcony 2,5 obrotu. |
|
21-03-2012, 09:55 | #598 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
kurde - wymiękam, na dwóch forach prowadzić konwersację to nieco słaby pomysł Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
na forum gazowym nieco innych informacji, tu nieco innych.... |
21-03-2012, 11:01 | #599 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 15-03-2012
Skąd: kalisz
Model: prelude
Silnik: 2,0 133km
Rocznik: 1997
Postów: 11
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
Cytat:
jest kilka tematów w sieci gdzie moge opisać problem i dostać odpowiedź to opisuje... Cytat:
|
||
23-03-2012, 11:13 | #600 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
Odp: BLOS - opis, montaż i regulacja.
Cytat:
|
|