Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 02-05-2012, 23:41   #1
lisek1
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-07-2009
Skąd: Szczecin
Model: mkIII, Citroen Jumper L3H2
Silnik: 2.0 TDCi, 2,2 HDI
Rocznik: 2003
Postów: 11
Domyślnie Dziwny odglos od 2200-2300 obr

Witam

mam pytanie co to moze byc przy jezdzie i dodaniu gazu mniej wiecej od 2200 obr/min slychac dziwny gwizd, swist po odjeciu nogi z gazu swistu juz nie ma . Jest on tylko od powyzej tych wspomianych obrotow. Mocy nie traci zbiera sie nie kopci spalanie w normie

Sprawdzilem wszystkie rury niby sa ok sciagnelem rure od turbo co leci w dol jest cala, od egr po namacaniu tez jest cala.

Czy to moze byc koniec turbo?

Dodaje film z tym owym dzwiekiem

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

lisek1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-05-2012, 07:47   #2
zbyszek99
ford::average
 
Avatar zbyszek99
 
Zarejestrowany: 09-09-2011
Skąd: Dolnośląskie, Ziębice
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 2.0 TDCi 130 kucy
Rocznik: 2002
Postów: 91
Domyślnie Odp: Dziwny odglos od 2200-2300 obr

Cytat:
Napisał lisek1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam

mam pytanie co to moze byc przy jezdzie i dodaniu gazu mniej wiecej od 2200 obr/min slychac dziwny gwizd, swist po odjeciu nogi z gazu swistu juz nie ma . Jest on tylko od powyzej tych wspomianych obrotow. Mocy nie traci zbiera sie nie kopci spalanie w normie

Sprawdzilem wszystkie rury niby sa ok sciagnelem rure od turbo co leci w dol jest cala, od egr po namacaniu tez jest cala.

Czy to moze byc koniec turbo?

Dodaje film z tym owym dzwiekiem

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Link z filmem nie działa. Na twoim miejscu sprawdziłbym jeszcze raz rury IC. Czy się napręża po dodaniu gazu (robi się gruba i twarda?). A co z mocą na poszczególnych biegach? Zbiera się czy mułowaty? Nawet mała dziurka potrafi gwizdać i robi takie spaliny.
zbyszek99 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.