![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::average
![]() Imię: Andre
Zarejestrowany: 20-04-2011
Skąd: RP
Model: Seat Alhambra
Silnik: 2 litry benzyna+LPG
Rocznik: 2002
Postów: 52
|
![]()
To tak wygląda jakby się rozrusznik "zawiesił", "puknij" go delikatnie, może coś pomoże i zakręci Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum., a jak nie to demontaż Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 08-11-2009
Model: Galaxy mk1, escort cabrio mk7
Silnik: 2.3 / 1.6 16v zetec xr3i
Rocznik: 1997 / 1996
Postów: 8
|
![]()
Witam wszystkich temat troche pilny
podlacze sie tztaj zeby nie smiecic. Wczoraj postanowilem zrobic w moim galaxie czujnik cisnienia oleju bo sie wykrecil wyjalem rozrusznik zeby zablokowac wal, po skonczonej robocie wlorzylem rozrusznik podpialem aku zadowolony wlaczam zaplon kontrolki gasna te co powinny chce zapalic a tu zonk kontrolki gasna i totalna cisza zadnych stukow, swistow i reakcji !!!! Moze mial ktos z Was takie doswiadczenia ?? Sprawa dosc pilna bo jutro rano potrzebuje auto a tu d...pa |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-09-2008
Skąd: Borne Sulinowo / Szczecin
Model: Alhambra
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2000
Postów: 119
|
![]()
Może przy dokręcaniu przewodów od akumulatora do rozrusznika któryś z nich się obrócił i robi zwarcie? Albo naderwał się przewód załączający elektromagnes? Najprościej wyjąć rozrusznik i sprawdzić na wierzchu lub ewentualnie załączyć go z pominięciem elektromagnesu. Akurat działanie rozrusznika jest tak proste, że niewiele rzeczy mogło się tu popsuć po wyjęciu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nie wiem jak w benzynie, ale w dieslu był jeszcze przekaźnik nr chyba 109, przez który były podobne problemy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 08-11-2009
Model: Galaxy mk1, escort cabrio mk7
Silnik: 2.3 / 1.6 16v zetec xr3i
Rocznik: 1997 / 1996
Postów: 8
|
![]()
Dzieki wielkie za pomoc juz doszedlem co jest nie tak elektromagnes umarl i potrzebuje cos na szybko wymyslic zanim kupie nowy rozrusznik.
A i mam pytanie czy caly rozrusznik od esiego 1,6 zetec 90koni by podszedl do galaxy?? A moze elektromagnes da sie przeszczepic??? Jeszcze raz dzieki za szybka odpowiedz |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-09-2008
Skąd: Borne Sulinowo / Szczecin
Model: Alhambra
Silnik: 1,9 TDI AUY
Rocznik: 2000
Postów: 119
|
![]()
Nie mam pojęcia co do podmiany rozruszników, ale prawdopodobnie w galaxy rozrusznik może być większy.
Jedyne co mi przychodzi do głowy to odpalanie na biegu i modlenie się aby nie zgasł na skrzyżowaniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 08-11-2009
Model: Galaxy mk1, escort cabrio mk7
Silnik: 2.3 / 1.6 16v zetec xr3i
Rocznik: 1997 / 1996
Postów: 8
|
![]()
ok wielkie dzieki
jak dla mnie temat do zamkniecia |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::beginner
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-05-2012
Skąd: Wałbrzych
Model: ford galaxy mk2
Silnik: 1.9 tdi 85 KW 116kM
Rocznik: 2005
Postów: 22
|
![]()
juz to mialem w kilku poprzednich autach: stawiam na przelacznik stacyjki lub rozrusznik !(raczej rozrusznik ) pozdrawiam wszystkich GALAKSIAKOW !
|
![]() |
![]() |