![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 18-06-2008
Skąd: Olsztyn
Model: BMW 320 D
Silnik: 2.0 D 163PS/380Nm
Rocznik: 2012
Postów: 196
|
![]()
Witam napisze oddzielny temat bo nikt mi nie odpowiada w temacie o pojawiającej się sprężynce:
to możeod początku mam: MONDEO 2.0 TDCi 2002 r. 130 PS+ chip, z auta jestem bardzo zadowlony od 4 lat, teraz też mnie cieszy oprócz biegu 4(obroty 3000-3500) i bęc sprężynka auto traci moc,nie gaśnie, reset stacyjki i znowu smiga 1,2,3 ostro potem 4 prędkość-120 km i bęc pomarańczowy friend zdaza sie to z reguly pod obciazeniem tzn pod gorke jak ideod poczaku 4 czyli 2000obr do 3500obr. Jak jadę 1,2,3 a potem 5 to nie ma problemu ale nie o to chodzi... by wolno jezdzic jak dziadzio, tylko by miec pelna kontrole nad autem Dodatkowe dane: odpala od ręki obroty leciutenko falują tak co 20 -30 sek taki lekki skok jakby zalaczala sie sprezarka i ciach lekkko w gore ale to na prawde delikatnie pali w normie od 4 lat tyle samo ok 8 L w miescie przeglady robie co rok albo 12 miesiecy, ostatni przeglad koniec marca, czesci tylko fordowskie oryginalne, od 4 lat leje tylko verve kupilem moja "krype" bo tak ja czule nazywam z przebiegiem ponoć 156 tys teraz ma 208 tys. podłączylem go pod kompa i wyskoczyl mi blad P0251 i p 1211 czy jakos tak nie wiem jaki to komp byl bo nie spytalem(jakis ogolny nie fordowski) ale jak pokazal mi mechanik jak "pracuja" wtryski, chyba jakie dawki sa podawane to co wyswietlane bylo: -1,8 0,65 0,59 0,69 nie wiem co to byly za jednostki i nie wiem dlaczego jeden byl w minusie to oznacza ze: 3 wtryski leja 1 dobry czy 3 dobre a 1 leje?? Umowilem sie na test przelewowy ktory bede mial dopiero 08 maja do tego czasu wiele pytań w głowie mało odpowiedzi Przeczytałem "wszystko" o sprężynce ale ma pytania: jak rozpoznać jakie badanie zrobić żeby dowiedzieć się czy to wina jest jak jeden z kolegów napisał:"problem był z za dużą dawką paliwa na pompie. Koleś, który robił mi chipa dowalił dawke po całości.... dzisiaj Heko zrobił z tym pożądek i wszystko śmiga aż miło" - czyli "fachowego"chip tuningu czy to wina wtryskow lub pompy lub jednego i drugiego ?? dziwne wrazenie mam ze cos tam kolesie z vtechu przedobzyli bo idzie jak rakieta 1,2,3 a potem 5 i nie problemu Parę dni później... wtryski sprawdzone na stole probierczym i w maszynie: diagnoza wszystkie w stanie bardzo dobrym , 1 przywieszony zatkany był jakimś "gorszym olejem" planowana była jego naprawa ale się odwiesił i wszystkie jego parametry wróciły do normy Nie wiem skąd ta gorsza ropa skoro leje od 4 lat tylko verve z orlenu?? Po zakodowaniu wtrysków, próbna jazda i dupa na 4 przy 120 km/h sprężyna dodam ponownie: obroty stabilne, przyspieszanie 1,2,3 oraz 5ka bez problemów odpala bardzo dobrze czy zimny czy ciepły spalanie w normie czyli u mnie ok. 8 litr w mieście ( tyle palił przez ostatnie 4 lata) brak czarnej chmury przy ostrej jeździe( standardowa jak "czołg" hehe) brak opiłków w układzie( sprawdzony bak i filtr) ciśnienie na pompie sprawdzone i wg speca dobre nie byłem na pomiarze wiec nie wiem jakie dokładnie wyszło) Moj mechanik mówi ze pozostają 2 rzeczy zanim pompę wyciągną i zaczną ja generować( naprawiać) zawór na pompie chyba tak to się nazywa oraz listwa cr Na podmianę zawowru ze sprawnego Mondeo jestem, umówiony w środę 16.05 ale mam pytanie do Was co można jeszcze sprawdzić? ktoś pomoże?
__________________
BMW 320D 163 PS [380nM]Luxury Ostatnio edytowane przez szaqall111 ; 11-05-2012 o 14:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,080
|
![]()
Mechanik ma racje,trzeba sprawdzic pompe CR,mozna ja sprawdzic tylko po wybudowaniu,chyba ze po wymianie zaworu na pompie bedzie wszystko ok,.
|
![]() |
![]() |