Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-05-2012, 14:49   #1
szaqall111
ford::average
 
Avatar szaqall111
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 18-06-2008
Skąd: Olsztyn
Model: BMW 320 D
Silnik: 2.0 D 163PS/380Nm
Rocznik: 2012
Postów: 196
Domyślnie [MK3] różowa przyjaciółka :)

Witam napisze oddzielny temat bo nikt mi nie odpowiada w temacie o pojawiającej się sprężynce:

to możeod początku mam:
MONDEO 2.0 TDCi 2002 r. 130 PS+ chip, z auta jestem bardzo zadowlony od 4 lat, teraz też mnie cieszy oprócz biegu 4(obroty 3000-3500) i bęc sprężynka auto traci moc,nie gaśnie, reset stacyjki i znowu smiga 1,2,3 ostro potem 4 prędkość-120 km i bęc pomarańczowy friend zdaza sie to z reguly pod obciazeniem tzn pod gorke jak ideod poczaku 4 czyli 2000obr do 3500obr.
Jak jadę 1,2,3 a potem 5 to nie ma problemu ale nie o to chodzi... by wolno jezdzic jak dziadzio, tylko by miec pelna kontrole nad autem

Dodatkowe dane:
odpala od ręki
obroty leciutenko falują tak co 20 -30 sek taki lekki skok jakby zalaczala sie sprezarka i ciach lekkko w gore ale to na prawde delikatnie
pali w normie od 4 lat tyle samo ok 8 L w miescie
przeglady robie co rok albo 12 miesiecy, ostatni przeglad koniec marca, czesci tylko fordowskie oryginalne, od 4 lat leje tylko verve
kupilem moja "krype" bo tak ja czule nazywam z przebiegiem ponoć 156 tys teraz ma 208 tys.
podłączylem go pod kompa i wyskoczyl mi blad P0251 i p 1211 czy jakos tak
nie wiem jaki to komp byl bo nie spytalem(jakis ogolny nie fordowski) ale jak pokazal mi mechanik jak "pracuja" wtryski, chyba jakie dawki sa podawane to co wyswietlane bylo:

-1,8
0,65
0,59
0,69
nie wiem co to byly za jednostki i nie wiem dlaczego jeden byl w minusie to oznacza ze:
3 wtryski leja 1 dobry
czy
3 dobre a 1 leje??
Umowilem sie na test przelewowy ktory bede mial dopiero 08 maja do tego czasu wiele pytań w głowie mało odpowiedzi

Przeczytałem "wszystko" o sprężynce ale ma pytania:

jak rozpoznać jakie badanie zrobić żeby dowiedzieć się czy to wina jest jak jeden z kolegów napisał:"problem był z za dużą dawką
paliwa na pompie. Koleś, który robił mi chipa dowalił dawke po
całości.... dzisiaj Heko zrobił z tym pożądek i wszystko śmiga aż
miło" - czyli "fachowego"chip tuningu
czy to wina wtryskow lub pompy lub jednego i drugiego ??
dziwne wrazenie mam ze cos tam kolesie z vtechu przedobzyli bo idzie jak rakieta 1,2,3 a potem 5 i nie problemu

Parę dni później...

wtryski sprawdzone na stole probierczym i w maszynie:

diagnoza wszystkie w stanie bardzo dobrym , 1 przywieszony zatkany był jakimś "gorszym olejem" planowana była jego naprawa ale się odwiesił i wszystkie jego parametry wróciły do normy
Nie wiem skąd ta gorsza ropa skoro leje od 4 lat tylko verve z orlenu??
Po zakodowaniu wtrysków, próbna jazda i dupa na 4 przy 120 km/h sprężyna
dodam ponownie: obroty stabilne, przyspieszanie 1,2,3 oraz 5ka bez problemów
odpala bardzo dobrze czy zimny czy ciepły
spalanie w normie czyli u mnie ok. 8 litr w mieście ( tyle palił przez ostatnie 4 lata)
brak czarnej chmury przy ostrej jeździe( standardowa jak "czołg" hehe)
brak opiłków w układzie( sprawdzony bak i filtr)
ciśnienie na pompie sprawdzone i wg speca dobre nie byłem na pomiarze wiec nie wiem jakie dokładnie wyszło)

Moj mechanik mówi ze pozostają 2 rzeczy zanim pompę wyciągną i zaczną ja generować( naprawiać)

zawór na pompie chyba tak to się nazywa
oraz
listwa cr

Na podmianę zawowru ze sprawnego Mondeo jestem, umówiony w środę 16.05 ale mam pytanie do Was co można jeszcze sprawdzić?
ktoś pomoże?

__________________
BMW 320D 163 PS [380nM]Luxury

Ostatnio edytowane przez szaqall111 ; 11-05-2012 o 14:55
szaqall111 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-05-2012, 15:05   #2
aprox99
ford::expert
 
Avatar aprox99
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,080
Domyślnie Odp: [MK3] różowa przyjaciółka :)

Mechanik ma racje,trzeba sprawdzic pompe CR,mozna ja sprawdzic tylko po wybudowaniu,chyba ze po wymianie zaworu na pompie bedzie wszystko ok,.
aprox99 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.