![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,811
|
![]()
Czesiek_ze - to mnie zmartwiłeś, ja tak jezdze juz 3 rok zrobione 40tys i żadnej róznicy narazie nie widze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::specialist
![]() Imię: czesiek
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Był ford C Max- jest Zafira B
Silnik: 125 KM.1,7. cosmo
Rocznik: 23-10-2011
Postów: 676
|
![]()
C- matix.może żle napisałem miałem na myśli małą dwumase to koło pasowe na wale ja na liczniku mam 170 tyś. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
dpf , egr , wysokie obroty |
|
|