|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-07-2012, 19:03 | #1 |
ford::beginner
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 10-07-2012
Skąd: Trójmiasto
Model: C-Max
Silnik: 1.6 Ecoboost 150km
Rocznik: 2011
Postów: 12
|
Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Witam,
3-4 miesiące temu oryginalny filtr paliwa został wymieniony u mechanika, ponieważ ze starości już na złączkach przepuszczał delikatnie paliwo. Wszystko by było dobrze, gdyby wymiana tego filtra nie wiązała się z ucięciem oryginalnych zacisków na przewodach oraz urwania zawieszki, na którym filtr był zamocowany. Końcowy efekt był taki, że jakiś filtr paliwa wisiał pod samochodem zamocowany do przewodów paliwowych przedłużonych o grubsze przewody i wszystko zaciśnięte aluminiowymi/stalowymi zaciskami jak na wąż ogrodowy. Mechanik tłumaczył, że inaczej się nie dało. Taki sposób montażu wiązał się już z 3-krotnym wypadnięciu filtra i to w czasie jazdy(!) oraz wyciekiem paliwa, gdy złączki się poluźniły. Dodam, że jakiś czas temu sam na kanale starałem się tym zająć i zamocować lepsze zaciski oraz przymocować plastikowymi opaskami filtr paliwa do pozostałości po starym uchwycie, aby ten w czasie jazdy nie latał swobodnie, a był stabilnie w jednym miejscu. Niestety nie wiele to dało, ponieważ od 2 dni znów zaczyna paliwo uciekać i brak mi już sił i pomysłów jak to zrobić. Byłem u 3 mechaników i żaden nic lepszego nie wymyślił. Teraz mam pytanie, czy i jak można to jakoś sensownie zrobić? Może ktoś miał podobny problem i wie jak to zrobić jakoś bardziej profesjonalnie? Ostatnio edytowane przez dardvader ; 10-07-2012 o 19:38 Powód: Zmiana w tekscie |
10-07-2012, 21:24 | #2 |
Zablokowany
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 09-02-2012
Skąd: Łódź
Model: Escort MK7 cabrio | Focus MKI kombi
Silnik: 1.6i | 1.8i
Rocznik: 1995 | 2000
Postów: 368
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Ogólnie nie rozumiem jak można było kupić filtr który nie pasuje? Sam kupowałem w sklepie z częściami do fordów kosztował 30zł firmy hart 9i normalnie pasował tak samo jak oryginalny.
Ja starałbym się z powrotem zamontować zaciski forda (kupić na szrocie takie żeby nie ciekły) i je zamontować (kupić normalny filtr za 30zł). Powinno się wymienić całe przewody jednak można spróbować wsadzić te rurki forda w minimalnie grubszą i zacisnąć dobrymi opaskami zaciskowymi (metalowymi). Niech ktoś jeszcze coś dopowie bo może ktoś ma lepszy pomysł. Ja bym to zrobił tak: Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Niech ktoś oceni |
10-07-2012, 22:13 | #3 |
ford::beginner
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 10-07-2012
Skąd: Trójmiasto
Model: C-Max
Silnik: 1.6 Ecoboost 150km
Rocznik: 2011
Postów: 12
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Aktualnie u mnie wygląda to podobnie. Tylko problemem jest to, że zaciski nie trzymają za dobrze na łączeniu przewodu forda z tym dorobionym, ponieważ przewód forda jest miękki i nie można tego za mocno docisnąć, bo się zgniata.
Filtr kupiony przez mechanika, który (dopiero po "naprawie") powiedział, że zaciski były przerdzewiałe i musiał je uciąć. Ponoć zawsze tak robią w takich przypadkach, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć. A właśnie z całymi przewodami to nie wiem, czy można dostać takie z oryginalnymi zaciskami, bo prawdę mówiąc ja nigdzie nie znalazłem albo źle szukałem. Dokładnie wygląda to tak (też się pobawiłem paintem dla zobrazowania Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez dardvader ; 10-07-2012 o 22:15 |
10-07-2012, 22:19 | #4 |
ford::professional
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Filtr PP865
__________________
CBR 1000RR + MICRON FORD - nigdy mnie nie zawiódł. |
11-07-2012, 07:11 | #5 |
ford::beginner
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 10-07-2012
Skąd: Trójmiasto
Model: C-Max
Silnik: 1.6 Ecoboost 150km
Rocznik: 2011
Postów: 12
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Budowa filtra jest identyczna, ktory posiadam, ale wymiana go nie pomoze, bo dalej jest problem z zaciskami. Nie ma mozliwosci kupienia przewodow paliwowych juz z zaciskami forda?
|
11-07-2012, 13:41 | #6 |
ford::professional
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Przewody , zaciski - szrot Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wyszperaj coś w miarę dobrym stanie i powinno być po problemie.
__________________
CBR 1000RR + MICRON FORD - nigdy mnie nie zawiódł. |
11-07-2012, 22:59 | #7 | |
Postów: n/a
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
przewody paliwowe forda w escorcie są niezłączalne. To jest plastikowa rurka. jedynie co możesz zrobić, to kupić rurki miedziane(takie do gazu) lub inne stalowe ocynkowane i na nie naciągnąć te rurki plastikowe czarne forda. Dopiero to możesz potraktować jakąś opaską.
Zrobic to w/g tego schematu Cytat:
|
|
12-07-2012, 08:24 | #8 |
ford::professional
Zarejestrowany: 01-07-2009
Skąd: Warszawa
Model: MDO IV Sedan \ A3 8P \ CBR1000RR
Silnik: 2.0 PB 145PS \ 2.0 TDI CR 170PS
Rocznik: 2008
Postów: 1,333
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Wszystko ok tylko nie opaską a kup odpowiedniego rozmiaru obejmy skręcane. Ostatnio był temat że w baku z paliwem występuje jakieś tam ciśnienie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Chociaż gość w aukcji też napisał opaski. Więc chyba mamy na myśli to samo. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
CBR 1000RR + MICRON FORD - nigdy mnie nie zawiódł. |
12-07-2012, 08:31 | #9 |
Zablokowany
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 09-02-2012
Skąd: Łódź
Model: Escort MK7 cabrio | Focus MKI kombi
Silnik: 1.6i | 1.8i
Rocznik: 1995 | 2000
Postów: 368
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Slawko i enjoypoznan dobrze myślą, zrób tak jak piszą i powinno działać. Zostaje ci to co piszemy lub wymiana całych przewodów paliwowych idących od i do filtra. Decyzja już twoja
|
12-07-2012, 20:44 | #10 |
ford::beginner
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 10-07-2012
Skąd: Trójmiasto
Model: C-Max
Silnik: 1.6 Ecoboost 150km
Rocznik: 2011
Postów: 12
|
Odp: Ucieka paliwo przy nieoryginalnym filtrze paliwa.
Slawko Spróbuje zrobić tak jak mówisz w sobotę i zobaczę, czy to coś da Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak nie to pozostaje szukanie przewodów paliwowych.
enjoypoznan Dokładnie o takich opaskach/obejmach skręcanych mówiłem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Mam jeszcze jedno pytanie, czy przewody paliwowe muszą być fordowskie do escorta, czy jest możliwość zarobienia na całej długości jakimś innym przewodem i wtedy zakończyć na filtrze jedną opaską uciskową lub jakimiś złączkami i filtrem pod nie? |