![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 11-07-2012
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDDI 115KM
Rocznik: 2002
Postów: 1
|
![]()
Witam.
Posiadam Mondeo MK3 silnik 2.0 115KM TDDI czyli stary kibel ubrany w elektronike. Może wymienie pare istotnych rzeczy: -stała geometria turbiny -brak przepływomierza -EGR z 3 kabelkami (czyba dla potwierdzenia czy jest NO/NC) -nie kopci Otóż mam problem z ruszanie auta na 1 biegu i na wstecznym, dodam że bez gazowania auto poprostu nie daje rady ciągnąć i gaśnie. Występuje też problem po dłuższej jeździe bądź na krótkich odcinkach że nie chce odpalić odrazu a jak już odpali to wchodzi na 500 obr, trochę się utrzymuje i wskakuje na 900. Zacząłem grzebać więc opisze wyniki mojej godzinnej walki: - odpiąłem MAP sensor i jeździ jeszcze gorzej, ale go wyczyściłem i założyłem na nowo; - odpiąłem egr i jeździ tak samo jak z egr -wtryski sprawdzone, wszystkie otwierają się na dwa zadane ciśnienia, żaden nie leje - po przekroczeniu 2000 obr słychać charakterystyczny hałas (kąt wtrysku) Auto totalnie nie ma mocy i dużo pali. W zimę pękł mi wałek rozrządu i został wymieniony i takie pytanie: Czy jest możliwe że gość walnął się na ustawianiu rozrządu? Ostatnio edytowane przez Kasztelanek ; 13-07-2012 o 16:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 14-03-2010
Skąd: Chrzanów
Model: transit
Silnik: 2,5 D
Rocznik: 1996 max
Postów: 1,035
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |