![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::expert
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 26-03-2011
Skąd: Moskwa
Model: Galaxy
Silnik: AFN 150KM, ASB - AG4. Znowu mało :(
Rocznik: 98
Postów: 2,159
|
![]()
czytałem artykuł motoryzacyjny, że opracowaniem nadwozia, podwozia itd zajmowali się fordowcy, VW dawał tylko swoje komponenty i wspomagał.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-12-2008
Skąd: Gryfino
Model: Ford Galaxy Ghia
Silnik: 1,9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 207
|
![]()
Witam kolego obstawiam na 90 % uszkodzony przełącznik przy kierownicy " tzw. pająk"
ostatnio miałem podobny przypadek, ale to zbyt długo aby pisać. Jak masz od kogoś pożyczyć na podmianę to sprawdź i będziesz wiedział co jest na 100% uszkodzone jeśli przełącznik to jest to do naprawienia. Wiecej na meila skoro wymieniałeś wiązke w klapie ( na przełamaniu ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 22-01-2008
Skąd: Zielona Góra
Model: S-Max MK2 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 180KM
Rocznik: 2018
Postów: 713
|
![]()
Odświeżam temat. Wymieniłem silnik na sprawny, ani drgnie. Więc to nie to... a mierzyłem napięcia na wtyczce, gdzieś tam znalazłem 12V więc się tym zasugerowałem - może ktoś powiedzieć jakie napięcia i kiedy powinny być na poszczególnych kablach w złączu do silnika tylnej wycieraczki? Załączam fotkę.
Rozumiem, że następne najbardziej podejrzane jest przejście wiązki przez łączenie tylnej klapy - coś tam było wymieniane, ale może znowu puściło... a jak nie to, to włącznik przy kierownicy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-12-2008
Skąd: Gryfino
Model: Ford Galaxy Ghia
Silnik: 1,9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 207
|
![]()
Witam kolego skoro masz pewność ws. sprawdzonych przedwodów przy tylnej klapie i bezpieczniki są ok to na 95% pozostaje przełącznik ale mozna go samemu naprawic ! sam to przerabiałem. Pisałem o tym wcześniej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::specialist
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 22-01-2008
Skąd: Zielona Góra
Model: S-Max MK2 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 180KM
Rocznik: 2018
Postów: 713
|
![]()
Kolego skoro przerabiałeś ten temat to może napisz więcej szczegółów w tym wątku - żeby zostało dla innych tym forum ...
Ostatnio edytowane przez deku ; 14-06-2017 o 13:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Moderator
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 08-07-2010
Skąd: Poznań
Model: Galaxy MK2
Silnik: 2,3 Benzyna z LPG
Rocznik: 2000
Postów: 804
|
![]()
krzyspvfr a przekazniki sprawdziłeś czy wszystko jest oki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale wszystkie a dlaczego bo czasem cuda się dzieja zapodam przykład jaki pare lat tem miał jeden kolega właśnie z takimi objawami jak twoje po wymianie silniczka. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-12-2008
Skąd: Gryfino
Model: Ford Galaxy Ghia
Silnik: 1,9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 207
|
![]()
Witam skoro zostałem "wywołany do tablicy" to opiszę z pamięci bo nie mam fotek jak to naprawiałem, ale trzeba zdemontować przełącznik z kierownicy, następnie rozkręcić przełącznik prawa strona ( manetka od wycieraczki ) 3 sróbki torx i po zdjęciu obudowy ukaże się 2 pary zestyków i to one są odpowiedzialne za pracę tylnej wycieraczki należy je bardzo delikatnie podgiąć aby poprawić styk oraz przeczyścić papierkiem ściernym. Tyle z mojej strony, napisałem to co było u mnie i już 2 razy takim sposobem naprawiałem ale wcześniej sprawdzałem bezpieczniki, przewody itd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-12-2008
Skąd: Gryfino
Model: Ford Galaxy Ghia
Silnik: 1,9 TDI AHU
Rocznik: 1998
Postów: 207
|
![]()
Witam skoro zostałedm "wywołany do tablicy" to opiszę z pamięci bo nie mam fotek jak to naprawiałem, ale trzeba zdemontować przełącznik z kierownicy, następnie rozkręcić przełącznik prawa strona ( manetka od wycieraczki ) 3 sróbki torx i po zdjęciu obudowy ukaże się 2 pary zestyków i to one są odpowiedzialne za pracę tylnej wycieraczki należy je bardzo delikatnie podgiąć aby poprawić styk oraz przeczyścić papierkiem ściernym. Tyle z mojej strony, napisałem to co było u mnie i już 2 razy takim sposobem naprawiałem ale wcześniej spradzałem bezpieczniki, przewody itd.
Ostatnio edytowane przez ewdar ; 03-08-2012 o 10:20 Powód: nie wiem czemu 2 razy ten sam post się wkleił? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 11-04-2008
Skąd: Elbląg
Model: S-max MK2
Silnik: 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2016
Postów: 112
|
![]()
Witam ponownie.
Od kilku dni wałkuję temat naprawy tylnej wycieraczki. Już kiedyś czyściłem cały mechanizm i dosyć długo działało, ale tym razem ukręciła się tulejka w spryskiwaczu i zaczęło cieknąć do wnętrza klapy. Zastanawiałem się nad naprawą, ale koszt zestawu naprawczego, to ponad 200zł w ASO VW. Gdzieś wyczytałem, ale już teraz nie pamiętam gdzie i nie mogę ponownie tego odszukać, że silniczki pasują od Passata B5 i Golfa IV. Na allegro są Boscha po np: 185zł, ale jakoś nie jestem przekonany na 100%, bo podawane numery OE są inne. Czy ktoś montował u siebie takiego Boscha lub wie, że będzie pasować? link do aukcji [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Pozdrawiam. Ponieważ link z czasem zniknie, więc wklejam oznaczenia z linku: nr katalogowy BOSCH: 0390201592 nr porównawczy SWAG: 30930543 nr porównawczy FEBI: 30543 nr porównawczy VEMO: V10070005 nr katalogowy OE: 1J6955711C 1J6955711F 1J6955711 1J6955711G Ostatnio edytowane przez marekelb ; 26-06-2013 o 19:34 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 04-01-2011
Skąd: Ede Holandia-Wrocław
Model: Galaxy
Silnik: 1.9 Tdi AUY 170KM/374NM
Rocznik: 2002
Postów: 210
|
![]()
marekelb i jak wiesz coś na temat mechanizmu z linka który podałeś czy pasuje do Galaxa?
|
![]() |
![]() |