![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 22-08-2011
Model: S-max
Silnik: został tylko 2.5 FHEV
Rocznik: 2022
Postów: 416
|
![]()
Witam,
mam taki oto problem. Po rozpoczęciu jazdy na odcinku około 10 km odczuwalne jest bicie z prawego przedniego koła, które później ustępuje. Brak jest jakichkolwiek drgań kierownicy zarówno przy hamowaniu czy też normalnej jeździe na wprost. Nie słychać także niepokojących dźwięków. Jedynie odczuwalna jest różnica temperatury felgi (aluminium) po dłuższej jeździe. Mianowicie prawa jest nieznacznie cieplejsza, ale nie gorąca (można bez przeszkód trzymać dłuższy czas rękę). Ciśnienie sprawdzone, koło wyważone. Objawy występują bez względu na rodzaj ogumienia (zima/lato). Proszę o sugestie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 07-08-2012
Skąd: Łuków
Model: Mondeo m1
Silnik: 1.8td
Rocznik: 1996
Postów: 1
|
![]()
mialem podobny problem i wolkanizacja go rozwiazala mialem guza wymienilem opone o wszystko gralo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 31-05-2012
Skąd: Gorzów Wlkp
Model: Ford Mondeo mk4 GHIA X Thunder Metallic :)
Silnik: 2,0 TDCI 150 PS
Rocznik: '07/08
Postów: 251
|
![]()
U mnie też biło prawe, tylko praktycznie od początku jazdy. Winne było łożysko piasty.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 22-08-2011
Model: S-max
Silnik: został tylko 2.5 FHEV
Rocznik: 2022
Postów: 416
|
![]()
Z takimi objawami jeżdżę już ok 20 tys km. Nasuwa się więc pytanie, czy z uszkodzonym łożyskiem można przejechać taki dystans? I drugie pytanie, czy takie sprawy nie wychodzą na przeglądzie? (od tamtej pory były już dwa)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 24-04-2011
Skąd: Gdynia
Model: S MAX , FOCUS
Silnik: 2.0 TDCI 140 km , 2.0 TDCI
Rocznik: 2010 , 2011
Postów: 207
|
![]()
moim zdaniem to bedzie piasta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 22-08-2011
Model: S-max
Silnik: został tylko 2.5 FHEV
Rocznik: 2022
Postów: 416
|
![]()
W takim razie pozostaje czekać aż pojawią się niepokojące odgłosy i wtedy wymieniać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::advanced
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 31-05-2012
Skąd: Gorzów Wlkp
Model: Ford Mondeo mk4 GHIA X Thunder Metallic :)
Silnik: 2,0 TDCI 150 PS
Rocznik: '07/08
Postów: 251
|
![]() Cytat:
Na dłuższą metę taka jazda nie jest opłacalna, bo może sie skończyć np. urwaniem koła... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::advanced
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 22-08-2011
Model: S-max
Silnik: został tylko 2.5 FHEV
Rocznik: 2022
Postów: 416
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 31-05-2012
Skąd: Gorzów Wlkp
Model: Ford Mondeo mk4 GHIA X Thunder Metallic :)
Silnik: 2,0 TDCI 150 PS
Rocznik: '07/08
Postów: 251
|
![]()
Co do tego bicia, to u mnie szczególnie w zakrętach i przy wolnej jeździe było to odczuwalne + rytmiczny, zgodny z biciem huk, który przy przyspieszaniu przechodził w szum.
|
![]() |
![]() |