Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 30-08-2012, 12:44   #11
motorek26
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar motorek26
 
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Cytat:
Napisał Regis_____ Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Nowa Turbina i reszta za 2000zł? Jeszcze ze zmienną geometrią do TDCI? Fartło Ci się...
nie fartło tylko turbina fabrycznie po regeneracji napewno nie była to nowa bo za tanio

motorek26 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2012, 19:27   #12
bialyx94
ford::beginner
 
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 04-08-2012
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 32
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Znowu muszę napisać... ehh
Auto po wymianie turbiny a dalej te same objawy.
Dalej dymi i znowu pluje tą sadzą choć mniej i pod większym ciśnieniem.
Słychać przynajmniej "gwizdanie" turbiny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jakieś pomysły gdzie jest pies pogrzebany?

Bump: I jeszcze jedna uwaga. Przy wymianie turbiny dowiedziałem sie że nie jest to TDCI tylko TDDI. Jakiś błąd z tyłu na klapie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
bialyx94 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2012, 20:08   #13
pit76
ford::specialist
 
Avatar pit76
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Cytat:
Napisał pit76 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
tdci i 90 KM?
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

egr najlepiej zaślep i daj mu porządnie w palnik
pit76 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2012, 21:09   #14
xander!
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Chorzów
Model: Focus II
Silnik: TDCI (Heko & MG Motorsport)
Rocznik: -----
Postów: 123
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Kolego podaj VIN, bo pobieżnie czytając wątek już nie wiem jaki masz silnik ?
xander! jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2012, 22:07   #15
luki6262
ford::specialist
 
Avatar luki6262
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 28-04-2012
Skąd: Bielsko-Biała
Model: c-max/focus
Silnik: 1.6 TDCI/1.6 ti-vct
Rocznik: 2007/2009
Postów: 730
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Cytat:
Napisał xander! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kolego podaj VIN, bo pobieżnie czytając wątek już nie wiem jaki masz silnik ?
pewno 1.8 tddi. Na klapie pewno masz tdci bo możliwe że auto było bite i klapa w całości została wymieniona razem ze znaczkiem. Ale zapodaj vin jak możesz...
luki6262 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-10-2012, 09:49   #16
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Znam prostszy sposób na sprawdzenie jaki to silnik. Wystarczy zajrzeć pod maskę. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-10-2012, 10:16   #17
MondeoVip
ford::beginner
 
Avatar MondeoVip
 
Zarejestrowany: 21-10-2011
Model: Mondeo/Escort
Silnik: 2.0 TDDI Duratorq/1.8 D
Rocznik: 2001/1995
Postów: 21
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Resztki oleju w spalinach? może coś przecieka?
__________________
Fords paths seekers
MondeoVip jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-10-2012, 16:00   #18
bialyx94
ford::beginner
 
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 04-08-2012
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 32
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

VIN: WF0NXXGCDN1M32613
Lekki ubytek oleju zauważyłem ale wydaje mi sie że to dlatego że po wymianie turbiny nalali troszkę ponad stan.

Bump: Teraz sprawdziłem i jednak bierze olej ;/
bialyx94 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-10-2012, 18:02   #19
Deryll
ford::professional
 
Avatar Deryll
 
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Cytat:
Napisał bialyx94 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
VIN: WF0NXXGCDN1M32613
Data produkcji: 22.03.2001
Model pojazdu: Focus 1998-2005
Typ nadwozia: Kombi
Wersja: Seria 20
Silnik: 1.8L Lynx Diesel TC (90PS)
Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75
Napęd: LHD FWD
Przełożenie przekładni głównej: 3.41
Norma emisji spalin: 2000 EEC (EEC 7)
Klimatyzacja: Układ Klimatyz. Ze Sterow. Ręcznym
Obszar: (+)"PL"
Lakier: Niebieski Light Sapphire
Materiał we wnętrzu: Match / Midnight Black
Deryll jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-10-2012, 19:11   #20
bialyx94
ford::beginner
 
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 04-08-2012
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 32
Domyślnie Odp: Dymi i pluje sadzą

Poszedł do mechanika, zobaczymy co wykombinują Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy ktoś próbował zaślepiać egr w 1.8TDDI? Jeśli tak to jakie według was są wady i zalety zaślepienia?
bialyx94 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:15.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.