|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-08-2012, 12:44 | #11 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Adam
Zarejestrowany: 28-02-2007
Skąd: Łódź
Model: Yamaha r1 rn 19/yamaha r6 rj06
Silnik: 1.0 193 km/ 600
Rocznik: 2008/2005
Postów: 6,538
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Cytat:
|
|
30-09-2012, 19:27 | #12 |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 04-08-2012
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 32
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Znowu muszę napisać... ehh
Auto po wymianie turbiny a dalej te same objawy. Dalej dymi i znowu pluje tą sadzą choć mniej i pod większym ciśnieniem. Słychać przynajmniej "gwizdanie" turbiny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jakieś pomysły gdzie jest pies pogrzebany? Bump: I jeszcze jedna uwaga. Przy wymianie turbiny dowiedziałem sie że nie jest to TDCI tylko TDDI. Jakiś błąd z tyłu na klapie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
30-09-2012, 20:08 | #13 | |
ford::specialist
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 05-02-2009
Skąd: Poznan
Model: FOCUS KOMBI,PARTNER
Silnik: 1.8TDDI,2.0 HDI
Rocznik: 2000,2003
Postów: 670
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Cytat:
egr najlepiej zaślep i daj mu porządnie w palnik |
|
30-09-2012, 21:09 | #14 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-04-2011
Skąd: Chorzów
Model: Focus II
Silnik: TDCI (Heko & MG Motorsport)
Rocznik: -----
Postów: 123
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Kolego podaj VIN, bo pobieżnie czytając wątek już nie wiem jaki masz silnik ?
|
30-09-2012, 22:07 | #15 | |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 28-04-2012
Skąd: Bielsko-Biała
Model: c-max/focus
Silnik: 1.6 TDCI/1.6 ti-vct
Rocznik: 2007/2009
Postów: 730
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Cytat:
|
|
01-10-2012, 09:49 | #16 |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Znam prostszy sposób na sprawdzenie jaki to silnik. Wystarczy zajrzeć pod maskę. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
01-10-2012, 10:16 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-10-2011
Model: Mondeo/Escort
Silnik: 2.0 TDDI Duratorq/1.8 D
Rocznik: 2001/1995
Postów: 21
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Resztki oleju w spalinach? może coś przecieka?
__________________
Fords paths seekers |
01-10-2012, 16:00 | #18 |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 04-08-2012
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 32
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
VIN: WF0NXXGCDN1M32613
Lekki ubytek oleju zauważyłem ale wydaje mi sie że to dlatego że po wymianie turbiny nalali troszkę ponad stan. Bump: Teraz sprawdziłem i jednak bierze olej ;/ |
01-10-2012, 18:02 | #19 | |
ford::professional
Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Cytat:
Model pojazdu: Focus 1998-2005 Typ nadwozia: Kombi Wersja: Seria 20 Silnik: 1.8L Lynx Diesel TC (90PS) Przekładnia: 5-biegowa ręczna - MTX75 Napęd: LHD FWD Przełożenie przekładni głównej: 3.41 Norma emisji spalin: 2000 EEC (EEC 7) Klimatyzacja: Układ Klimatyz. Ze Sterow. Ręcznym Obszar: (+)"PL" Lakier: Niebieski Light Sapphire Materiał we wnętrzu: Match / Midnight Black |
|
02-10-2012, 19:11 | #20 |
ford::beginner
Imię: Adrian
Zarejestrowany: 04-08-2012
Skąd: Nowy Sącz
Model: Mondeo MkIII
Silnik: 2.0 TDCi 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 32
|
Odp: Dymi i pluje sadzą
Poszedł do mechanika, zobaczymy co wykombinują Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czy ktoś próbował zaślepiać egr w 1.8TDDI? Jeśli tak to jakie według was są wady i zalety zaślepienia? |