Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Fiesta
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 06-01-2013, 20:12   #11
DewREW
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
Domyślnie Re: Brak kompresji w komorze

aktualizacja filmu
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

DewREW jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2013, 21:27   #12
stasiek49
ford::expert
 
Avatar stasiek49
 
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
Domyślnie Odp: Brak kompresji w komorze

to zawory obijają sie o głowice,zacienka uszczelka pod głowicą
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW
stasiek49 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-01-2013, 22:00   #13
DewREW
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
Domyślnie Re: Brak kompresji w komorze

hmm.. uszczelka w sumie to nie wiem jaka jest, wiem ze mechanicy wszystko sobie kupowali i skladali, glowica razem z zaworami bylo planowana w jakims tam specjalistycznym zakladzie. nie wiem co mysleć. na pewno to nie panewki?
DewREW jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-01-2013, 09:05   #14
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Brak kompresji w komorze

Napewno nie panewki, z panewek jest głuchy stuk, u ciebie słychać wyrażnie dzwonienie, brzęczenie.Myślę że to jest spowodowane sumą luzów na wszystkich elementach co się kręcą, przesuwają, słowem pracują. Silnik jest już leciwy, nie szukaj dziury w całym, jeżdzij dalej, i obserwuj jak będzie cichło to się układa, jak pogarsza to coś się dzieje.Trzeba dłużej pojeżdzić i obserwować, według mnie, nie ma tragedi.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-01-2013, 19:08   #15
DewREW
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
Domyślnie Re: Brak kompresji w komorze

no silnik ma 172000km.
Mechnicy prosili aby jeszcze trochę pojeździć, do 2tys km od wymiany zaworów, a potem przyjechać na regulacje i zajrza co się dzieje. Twierdzą, że klekot jest duży ze względu na duże luzy zaworowe w tym silniku. Tylko boje się trochę, bo jeżeli postawili błędna diagnoze to nie chce stanąć gdzies na autostradzie z rozbitym wałem.... Niestety ale na postoju nie slychać tego tak dobrze jak podczas jazdy, najbardziej gdy podciągam obroty wyzszych biegów na niższych prędkościach, bądź otwieram gwałtownie przepustnice wznosząć silnik na wysokie obroty...
DewREW jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-01-2013, 19:55   #16
stasiek49
ford::expert
 
Avatar stasiek49
 
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
Domyślnie Odp: Brak kompresji w komorze

dlaczego od razu nie ustwili zaworów?wiedzą,że dali złą uszczelke i zrobili większy luz ale i tak zawory obijają się o tłoki,wał nie peknie ale zawory mogą popekać i stoisz
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW
stasiek49 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-01-2013, 21:09   #17
DewREW
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
Domyślnie Re: Brak kompresji w komorze

ponoc ustawili ale "to sie musi ulozyc" a potem ustawic ponownie, czy cos w tym stylu...
DewREW jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 08-01-2013, 19:47   #18
stasiek49
ford::expert
 
Avatar stasiek49
 
Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
Domyślnie Odp: Brak kompresji w komorze

ułożyć to mozna puzle a nie zawory
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW
stasiek49 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2013, 15:59   #19
DewREW
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
Domyślnie Odp: Brak kompresji w komorze

czy panewki jak padną to charakterystyczny dzwięk towarzyszy ciągle podczas jazdy? zabrałem mechanika na przejezdze i uwierzcie, dzwięk się nie pojawił, w żadnym zakresie obrotów, na żadnym z biegów, kiedy normlanie pojawia się gdy jadę pod górke np 50km/h na 4 biegu. Choć nie zawsze. I tu było akurat to nie zawsze i wyszedłem na idiotę. Wyregulowano mi zawory, po 2,5tys od remontu glowicy ale dzwięk nadal występuje, taki trekotanie jakby ktoś włozył patyczek od lizaka między szprychy. Ale występuje on losowo, a wtedy trwa już regularnie, aż zdejmę nogę z gazu. Ciekawe...
DewREW jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-01-2013, 16:40   #20
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: Brak kompresji w komorze

Gdyby to były panewki, już dawno byś nie jeżdził tym autem.

Panewki gdy mają luzy, to słychać je jak się zdejmuje nogę z gazu, a cichną gdy się dodaje gazu lub rozpędza pojazd. Albo żeby sprawdzić która panewka jeżeli podejrzewamy korbowe, to wykręcamy świece po kolei pojedynczo, uruchamiamy silnik,
na wykręconej świecy panewka nie stuka.
  Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:10.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.