![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 30-03-2008
Skąd: Łabiszyn
Postów: 4
|
![]()
Więc spieszyć się nie muszę z wymianą łańcucha rozrządu w mojej Fieścince Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. na liczniku mam dopiero 120pare tysięcy przejechane.
Widzę że niektórzy mają ładne osiągi w przebiegu kilometrów, ja na razie nie wiem czy będę tak długo moim Fordem jeździł, a na razie dobrze się spisuje i nie narzekam. Dzięki za informacje, pozdrawiam zatwardziałych Fordowców Fiestowców i innych modeli Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 22-11-2007
Skąd: Czeladź
Model: mondeo mk III Liftback FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 553
|
![]() Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 07-09-2005
Skąd: Łódź
Model: Fiesta Mk3 Futura
Silnik: 1118ccm 50KM
Rocznik: 1994
Postów: 1,309
|
![]()
To wam powiem że przy 800tyś km przebiegu łańcuch słychać mocno,,,
__________________
podpis usuniety, naruszenie regulaminu paragraf 23 i 24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
|
![]()
a co sądzimy o rozrządach firmy SWAG ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 14-07-2009
Model: Mondeo Mk4
Silnik: 1,6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 684
|
![]()
A sprawdź w serwisie / sklepie z częściami do Mazdy. Ja przy okazji kupna czujnika temperatury widziałem w Warszawskim sklepie z częściami do mazdy oryginalny rozrząd (do 121 - 1299ccm) w cenie 140 pln z kołami i chyba napinaczem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-05-2010
Skąd: Ziemia
Model: Ford Fiesta
Silnik: 1.3
Rocznik: 1998
Postów: 357
|
![]()
moim zdaniem wymiana łańcucha jest bezsensowna, no chyba że go słychać jak drobniaki w puszce po piwie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
koszt wymiany praktycznie podobny jak używany silnik, więc jeśli nie mamy jakiegoś unikatowego egzemplarza to w sumie można sobie darować, fiesta mk4 to budżetowe auto, naprawy po kilkaset złoty to 1/3 wartości auta Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-06-2011
Skąd: Jaworzno
Model: Fiesta Mk4
Silnik: Endura E 1.3
Rocznik: 1999
Postów: 58
|
![]()
moj łańcuch dzwoni i to konkretnie.
z innej beczki. chcę wymienić sprzęgło. chciałem kupić komplet: tarczę, docisk i łożysko oporowe. czy do tego należy dokupić wysprzęglik z lożyskiem? jakto jest z tym sprzęgłem, albo kupuję traczę, docisk, wysprzęglik hydrauliczny, albo kupuję tarczę, docisk i łożysko oporowe? dobrze rozumiem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 22-03-2010
Skąd: Dolny Śląsk
Model: Fiesta MK 7
Silnik: 1,25 82KM
Rocznik: 2010
Postów: 66
|
![]() |
![]() |
![]() |