![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
![]()
W sumie jak w temacie - potrzebuję informacji czy turbina w foce mk1 1.8 tdci posiada zmienną geometrię łopatek. Taka jak z tej aukcji dla przykładu:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] lub ta: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-10-2010
Skąd: Włocławek
Model: focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 188
|
![]()
Ta druga jest od TDDI, a to oznacza, ze nie ma zmiennej geometri, ale niech koledzy mnie poprawia jesli sie myle Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 21-06-2012
Skąd: Norwegia
Model: Mondeo mk4
Silnik: 1.6 Diesel
Rocznik: 2013
Postów: 102
|
![]()
Uwazaj na uzywki.Dlaczego?A napisze ci ze mam kontak z ludzmi ktorzy zabieraja czesci te ktore my w Norwegi wyrzucamy na zlom.Np turba ktore najczesciej sa przeznaczane do wymiany przy bledzie przeladowanie cisnienia.Ja akurat z czesciami do Forda nie mam stycznosci ale z VW jak najbardziej.Te czesci sa sprzedawane na gieldach samochodowych i napewno tez aledrogo.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Przepraszam za pisownie ale mam klawiature Norweska ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ford::professional
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-06-2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Model: Ford fiesta mk4, mondeo mk4
Silnik: 1.8MTDI/170KM 2.0TDCI/140KM
Rocznik: 1998/2010
Postów: 1,771
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. " |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 12-10-2010
Skąd: Włocławek
Model: focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2000
Postów: 188
|
![]()
[QUOTE=ministerq;1940177]Przecież obie wyglądają identycznie?
Ta druga ma przewod olejowy razem z powrotem i okragle wejscie na chlodnice spalin EGRa, a wiec to jest Turbosprezarka ze stala geometria od TDDI Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 14,079
|
![]() Cytat:
Druga ma gruchę ustawioną pod takim kątem, że jej sztanga idzie wzdłuż osi turbiny do dźwigni zaworu upustowego, którego komory na kolektorze nie można przeoczyć. Króciec gruchy ma założony krótki wężyk ciśnieniowy, sterujący układem na zasadzie sprzężenia zwrotnego: wylot sprężarki - membrana... I tyle.
__________________
Zgredzik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 22-01-2013
Skąd: Jaworzno
Model: Różne
Silnik: Różne
Rocznik: Różne
Postów: 5
|
![]()
Witam,
tak turbosprężarka do focusa 1,8 TDCi ma zmienną geometrię. Według wszelkich znaków szczególnych kryje się ona pod pierwszym podanym linkiem. Drugi link prowadzi do turbosprężarki z 1,8 TDDi (z zaworem upustowym). Pozdrawiam.
__________________
[I] |
![]() |
![]() |