![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-10-2009
Model: Ford Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 100KM Benzyna
Rocznik: 2010
Postów: 65
|
![]()
Prwie dwa lata temu pisalem o falujacych obrotach i dlawieniu sie silnika podczas odpalania w zimie.
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Od tej jesieni zauwazylem, ze podczas porannego odpalania samochod zaczal strasznie kopcic na bialo przez ok 10sekund po uruchomieniu silnika. Po pojawieniu sie mrozow doszedl kolejny problem, samochod zaczal miec trudnosci z opaleniem, przy temp. -10 musze go odpalac na kilka razy ( podczas proby rozruchu pojawiaja sie kleby bialego dymu) Odpalanie silnika wyglada mniej wiecej tak(to nie jest moje nagranie) [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wszystkie mozliwe filtry byly wymieniane 2 miesiace temu, po pojawienu sie problemow z rozruchem zastosowalem dwa dodatki do diesla: "STP Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy Diesla", a pozniej "STP Formuła do Diesla z antyżelem" i nastepnie zalalem BP Ultimate. ...i te zabiegi raczej nic nie pomogly. Podczas poprzednich sezonow samochod odpalal zawsze za pierwszym razem nawet przy bardzo niskim temperaturach. Co moze byc przyczyna, od czego zaczac? Moze ma ktos pomysl na warsztat w ktorym jest szansa na trafna diagnoze ( Wwa)? Ostatnio edytowane przez tdj ; 21-01-2013 o 21:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
Wymień świece żarowe.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::expert
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,080
|
![]()
przy padnietych świecach żarowych kopci bardzo czarno nie biało-niebiesko.Może wtryski leją i jest zalany
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-10-2009
Model: Ford Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 100KM Benzyna
Rocznik: 2010
Postów: 65
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
Bump: Cytat:
Ogolnie moje wrazenie jako laika jest takie, ze cos mu tam przeszkadza np. woda/powietrze i jak juz to przemieli to wszystko wraca do normy. Ostatnio edytowane przez tdj ; 27-12-2012 o 19:39 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-10-2009
Model: Ford Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 100KM Benzyna
Rocznik: 2010
Postów: 65
|
![]()
@@@ UPDATE @@@
Po wymianie swiec zarowych, problemy z rozruchem/dymieniem zniknely! Dzieki Jester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
NP
Nie jesteś pierwszy i nie ostatni.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,639
|
![]()
Przenoszę do działu Diesel.
Pozdrawiam Wojtek
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. ![]() KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
![]() |
![]() |