![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Napisałem że do końca nie zdiagnozujesz EGRa zaślepieniem podciśnienia, właśnie z tego powodu że może się zablokować tłoczek. Najprostszym testem jest zaślepienie, a wgranie softu może okazać się zbędnym wydatkiem.
Jeśli obserwowałeś pracę tłoczka EGRa w czasie jazdy to nawet przy 3 tyś obrotów może być uchylony ale tylko przy stabilnej jeździe. Każde przyśpieszenie powinno powodować zamknięcie EGRa. I jeśli ten tłoczek reaguje za wolno lub po prostu nie domyka się to występuje szarpanie. A dlaczego akurat najsilniej objawia się to przy 2 tyś obrotów? Chyba TTKM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-12-2012
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Zobaczę jutro wezmę sie za egr Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
a co do tych stuków to jak sie odniesiecie słychać je podczas ruszania przy obciążeniu np pod górkę:/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-12-2012
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Byłem u mechanika i dowiedziałem sie iż szlak trafił wtryski ;/
powiedział mi że koszt bd wynosił 700zł od sztuki regeneracja oczywiście ;( Dzięki za pomoc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::advanced
![]() Imię: jacko
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: WIELKOPOLSKA
Model: MAZDA 6/KA
Silnik: CiTD/Endura
Rocznik: 2005/1997
Postów: 361
|
![]()
czyli niestety najdroższa opcja (wspominałem Ci o wtryskach bo większość objawów na nie wskazywało-szarpanie z rana , stuki przy obciążeniu, oraz szarpanie w pewnym zakresie obrotów, ja miałem wgrywany tylko nowy soft ale samochodem jezdziłem po wgraniu niecały miesiąc i niestety miałem wypadek) - szkoda że to nie EGR jak pisał jeden z kolegów bo to zdecydowanie tańsze rozwiązanie
Pozdrawiam
__________________
FORD MONDEO TREND FUTURA :esp,xenon, skóra ,alu 17,navi,tempomat, 6 biegów itd/ CRASH MAZDA 6 , Mercedes w168 1.9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-12-2012
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Posiada może ktoś wiedzę ile bd kosztować naprawa wtrysków w ASO Forda lub ma ktoś jakiś link na cennik usług i części Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo mk3
Silnik: 130 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 824
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-12-2012
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 19-08-2012
Skąd: Tarnów
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi Durashift
Rocznik: 2007
Postów: 89
|
![]()
Zregeneruj sobie samemu , wg Mnie o wiele tańsza opcja a efekt taki sam . Poziom trudności w skali od 1 do 10 oceniam na 5 . Jak masz minimalne zdolności manualne i ogarniasz choć trochę mechanikę to zrobisz to bez problemu . Wszystko jest opisane na forum krok po kroku
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::amateur
![]() Imię: czarek
Zarejestrowany: 19-07-2012
Skąd: wielgie
Model: mondeo
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 1
|
![]()
Gdzie jest na forum opisane podaj link . Dzieki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-12-2012
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 16
|
![]()
Przepraszam za tak długą nieobecność ale udało mi sie dojść do ładu z moim fordem ;D
Korbowód był lekko przekrzywiony o jakieś 3mm i nie spalało dobrze paliwa Więc szarpanie i dym podczas jazdy to przez to. ;/ a jeszcze jakie objawy wykazują z użyte świece Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |