![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-03-2010
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: 2009
Postów: 66
|
![]()
Wracam z problemem , ponieważ byłem u mechanika który zrobił z pod kompa test zegarów i wypadł on poprawnie. Czy warto ryzykować i wymieniać zegary na następne używane (bo niestety nowych nie kupię bo kwota nie warta ryzyka) które mogą mieć tą samą dolegliwość ? Teraz jak zrobiło się chłodniej czasem obserwuje również następującą dolegliwość. Podczas uruchamiania samochodu wszystkie diody się zapalają i wskazówki opadają na dół , tak jakbym świeżo przekręcił kluczyk w zapłon. Po tym jak to się stanie resetuje się ustawienie brzęczyka i śr. spalanie. Do tego wszystkiego występuje czasem problem przy odpalaniu na ciepłym silniku za pierwszym razem, za drugim odpala od razu (dzieje się to sporadycznie). Może te dwie dolegliwości są ze sobą jakoś powiązane ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 26-05-2011
Skąd: Przemyśl
Model: Ford Focus MK2 - Sport
Silnik: 1.6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2005/2006
Postów: 170
|
![]()
Problem jest banalny - śniedzieją styki w skrzynce BSI pod schowkiem - należy odpiąć osłonę pod skrzynką i kilka razy otworzyć zaczepy każdej kostki i ruszyć dźwignią by przetrzeć styki, zabieg powtórzyć co 2-3 miesiące, po kłopocie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::amateur
![]() Imię: kondzio
Zarejestrowany: 27-05-2012
Skąd: Rawicz
Model: KUGA
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2010
Postów: 4
|
![]()
mam podobny problem tylko pojawia sie przy ujemnych temperaturach rzędu -6 w ciepłym jest dobrze wiec dziwne podejrzenia we wczesniejszych postach
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-03-2010
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: 2009
Postów: 66
|
![]()
Wracam ze zlikwidowanym problemem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Winny okazał się słaby akumulator. U mnie miał 12,22V na wyłączonym silniku, po naładowaniu i ponownym podłączeniu przeczyściłem klemy i bolce akumulatora , na to wazelina techniczna i działa pięknie aż miło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-03-2010
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: 2009
Postów: 66
|
![]()
proszę o usunięcie postu
Ostatnio edytowane przez Novy911 ; 29-05-2013 o 12:06 |
![]() |
![]() |