![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-03-2009
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 95
|
![]()
Zaślepienie czy zdejmowanie wężyka skutek mamy ten sam, tj. egr nie działa i skończyło się uciązliwe falowanie. Oczywiście jest to tylko leczenie objawów, ale cóż...
Z tym drugim to pewnie wyciek płynu chłodniczego z pompy wody. Albo niszczelność na pompie, albo na połączeniach, dokładnie zbadaj węże przy pompie i ten nad pompą idacy od zbiorniczka. Obserwuj poziom płynu. Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 15-03-2009
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 95
|
![]()
Pisząc, że egr nie działa miłem na myśli, że się nie otwiera = pozostaje zamknięty.
Chyba zdajesz sobie sprawę jakie są objawy stale otwartego egr, a przecież nie otym ten temat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |