![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 04-03-2013
Skąd: łódź
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 4
|
![]()
Witam. czy ktoś wie co to za przewody zaznaczone czerwonym kółkiem jest pekniety ten łącznik. pozdrawiam
http://www.fotoszok.pl/show.php/1480846_2.1.jpg.html Ostatnio edytowane przez bart8220 ; 09-03-2013 o 15:42 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: gregor
Zarejestrowany: 03-06-2012
Skąd: Oława
Model: focus mk3/fiesta mk6
Silnik: 2.0 tdci 140km/1.3 70km
Rocznik: 2014/2008
Postów: 1,539
|
![]()
zdjęcie dołącz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 04-03-2013
Skąd: łódź
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 4
|
![]()
już dodane ale gafa zapomniałem się
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 04-03-2013
Skąd: łódź
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 4
|
![]()
nikt nie wie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
To są przewody podciśnienia. Nieszczelność oznacza, że nie działa zmienna geometria turbosprężarki.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 04-03-2013
Skąd: łódź
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 4
|
![]()
1.czyli poważna sprawa czy mogło sie cos uszkodzic ? ściagnąłem taśma wygląda na szczelne ale wiadomo trzeba wymienić ten łącznik .
2.czy taki łącznik można kupić w każdym motoryzacyjnym sklepie ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::average
![]() Imię: Jarosław
Zarejestrowany: 03-12-2012
Skąd: Lublin
Model: FOCUS
Silnik: 1.8 TDCI
Rocznik: 2001
Postów: 197
|
![]() Cytat:
__________________
TDCI to ZŁO!!. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
![]()
Gdyby to był tylko łącznik to dałoby się coś dopasować, ale to jest zaworek zwrotny. Na pewno dostaniesz tę część w ASO, ale poszukaj też w sklepach internetowych z częściami do Forda i na złomie, jeśli mają Focusy TDCi.
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 12-03-2013
Model: Mondeo 2
Silnik: 1800 TD
Rocznik: 1997
Postów: 25
|
![]()
Jek sie chce to sie daGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 12-05-2011
Skąd: Chełmno
Model: Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 72
|
![]()
Nic się nie powinno stać. Ale lepiej wez np jesli od turbo jest nie szczelny to podłacz pod serwo i bedzie chodził dobrze tylko przy 2500 obrotów nie dostanie kopa bedzie ciagle równo przyspieszał. od EGR tez mozesz zaslepic, Ważne zeby do serwa był w całosci.
|
![]() |
![]() |