![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-01-2010
Model: MkVI Ford Fiesta
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 50
|
![]()
Fiesta TDCi rok 2003 przebieg 150 tyś. 5 miesięcy temu miałem wyciek pod skrzynią biegów. Po rozmontowaniu skrzyni okazało się, że to wysprzęglik. Zdecydowałem się za namową mechaników poza wymianą wysprzęglika(nowego), na regeneracji koła dwumasowego, na wymianę sprzęgła z dociskiem(nowego), na wymianę pompy pod pedałęm sprzęgła (nowa). Po 2, 3 miesiącach zauważyłem dziwne objawy. Po wciśnięciu pedału sprzęgła słychać głośnierjszą pracę i stuki z przodu, tak jak by głośne klekotanie. Kiedy samochód jedzie stuki ustają. Sęk w tym, że odgłosy te wydobywają się niezależnie od tego czy silnik zimny czy gorący, a poza tym nie zawsze. Więc gdy jóż dwa razy wróciłem do mechanika, odgłosów tych jak na złość nie było i wyszedłem na samochodowego hipochondryka. Raz są a raz ich nie ma. Poza tymi odgłosami do skrzyni i do silnika nie można się czepiać. Wszystko działa jak należy. Mija okres gwarancji naprawy, a ja boję się, że te odgłosy to początek przyszłej i nagłej awarii. Pomóżcie koledzy co z tym fantem robić i czy mam się czym przejmować
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2006
Skąd: ZAWIERCIE
Model: MK 3.5 MK5
Silnik: 1,1i 1.8TDDI
Rocznik: 1995 2002
Postów: 3,278
|
![]()
ale po co wymiana pompy,sprzegła z dociskiem,ten mechanik ma urządzenia do regeneracji dwumasy?,cos naciągana ta naprawa
__________________
stasiek49 nie udzielam porad na PW |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 06-05-2011
Model: Fiesta
Silnik: 1.4 TDCI
Rocznik: 2002
Postów: 49
|
![]()
przecież 1.4 tdci nie ma dwumasy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-01-2010
Model: MkVI Ford Fiesta
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 50
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 28-11-2007
Skąd: Kudowa Zdr.
Model: FF1+S-Max-Fiesta
Silnik: 2,0TDCI 130 aut - 1,4 TDCI
Rocznik: 2008r titan.- 2002r
Postów: 1,964
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-01-2010
Model: MkVI Ford Fiesta
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 50
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 05-01-2010
Model: MkVI Ford Fiesta
Silnik: 1.4 TDCi
Rocznik: 2002
Postów: 50
|
![]()
Kończę ten temat. Po wizycie u mechanika okazało się, że winne było koło dwumasowe, które pół roku temu zregenerował zaprzyjaźniony zakład. Niestety jak z tego widać coś spartaczyli. Skończyło się na wymianie koła na nowe na ich koszt. Problem zniknął. Mam nadzieję na zawsze.
|
![]() |
![]() |