![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: mariusz
Zarejestrowany: 26-02-2012
Skąd: Lublin
Model: mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 42
|
![]()
witam jak w temacie 2006 rok 2,0tdci na zimnym silniku zapala i gasnie i tak trzeba z 15 razy ze by w koncu zapalil no i swieci sie emisja spalin jak juz troche pojezdzi dochodzi do mnormy ma moc i wszytsko gasnie pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]() Cytat:
__________________
![]() 668855686 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: mariusz
Zarejestrowany: 26-02-2012
Skąd: Lublin
Model: mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 42
|
![]()
sory swieci sie check engine i od czasu do czasu spiralka mruga
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]()
Pod kompa go i odczytać błędy. Wróżenie z fusów to nie na forum niestety.
__________________
![]() 668855686 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::beginner
![]() Imię: mariusz
Zarejestrowany: 26-02-2012
Skąd: Lublin
Model: mondeo
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 42
|
![]()
Po404, po191, p132b, p1608 mial takie bledy ale skasowane i po odpaleniu juz bledow nie wyswietlal i palil normalnie na drugi dzien spowrotem to samo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]()
__________________
![]() 668855686 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Kolego EGR się kłania, miałem identyczny przypadek. Jeżeli nie pali to oznacza zablokowany tłoczek w pozycji otwartej. Dodatkowo błąd od sterownika turbiny ale nim na razie bym się nie przejmował, gdyż u mnie znikł po zrobieniu porządku z EGRem.
Tak na szybko proponuję zaślepić dolot spalin do EGRa i powinien już palić. Jeśli pomoże to zawór wykręć i zobacz co jest grane, zapewne od strony elektrycznego silniczka jest problem. Zębatka przenosząca napęd silniczka na tłoczek wyrabia się tzn urywają się dwa bolce w niej. Z czasem zapewne nazbierało się tyle syfu w dolocie że puścił najsłabszy element. Temat tego EGRa przerobiłem do podszewki. W razie pytań pisz. |
![]() |
![]() |