![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 | |
Postów: n/a
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 09-07-2008
Skąd: Tarnobrzeg
Model: Ford Escort
Silnik: 1.8 TD Endura-De
Rocznik: 1997
Postów: 392
|
![]()
Robilem swojego forda tak. Wiertarka ze szczotka druciana (bo papierem sciernym to sobie mozna), usuwasz luzne elementy, na to corizon, to jest podklad tez, najlepiej pistoletem sie nanosi. Pozniej Boll i to wszystko, czynnosc mozna potworzyc raz na rok lub 2 i kontrolowac sytuacje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|