![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#81 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
![]() Cytat:
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-04-2011
Skąd: Trójmiasto
Model: Ford MK III Kombi
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 527
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 12-10-2006
Skąd: Rybnik/Kraków
Model: Alfa 159 SW
Silnik: 2.4 JTDm
Rocznik: 2006
Postów: 456
|
![]()
Oba są DOT4 więc możesz pomieszać - tylko mam pytanie, po co?
__________________
brakeparts.pl - tarcze i klocki : EBC, ATE, Zimmermann, Black Diamond, DBA, SP Performance, Hawk Performance Facebook <- lajkować! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-04-2011
Skąd: Trójmiasto
Model: Ford MK III Kombi
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2001
Postów: 527
|
![]()
Witam mam ten oryginalny z drugiego linku i ten z pierwszego od kolegi.
muszę wymienić a 1 litr będzie za mało więc chcę pomieszać. Dzięki za podpowiedź |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-07-2009
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 91
|
![]()
Jakie macie wyniki przy pomiarach siły hamowania na przodzie i na tyle?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-09-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.6EB 160 KM
Rocznik: 2011
Postów: 463
|
![]()
Czy pytasz o wartości uzyskiwane podczas corocznych przeglądów technicznych/rejestracyjnych?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-07-2009
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 91
|
![]() Cytat:
Pytanie szczególnie do osób które zakładają inne hamulce niż standardowe, np tarcze nacinane, klocki ceramiczne itp. U mnie przód tarcze brembo standard i klocki TRW. Tył tarcze i klocki standardowe od ATE. Wyniki to: przód 3,70kN 3,79kN tył 2,37kN 2,34kN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-09-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.6EB 160 KM
Rocznik: 2011
Postów: 463
|
![]()
U mnie:
przód 4,00 kN | 3,72 kN (tarcze ATE PowerDisc + klocki ceramiczne ATE; na zwykłych tarczach i klockach miałem 3,45 | 3,40 w 2012 roku i 3,95 | 3,79 w 2011 roku) tył 2,22 kN | 2,18 kN (2012: 2,07 | 2,29; 2011: 2,32 | 2,32) Co do tyłu, nie mam zielonego pojęcia jakie mam hamulce. Fordowskie nie są, bo były wymieniane - niestety nie wiem na jakie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 02-07-2009
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 91
|
![]()
Widzę że między Power Disk a tymi co miałeś wcześniej różnice minimalne a cena za taki zestaw x2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-09-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.6EB 160 KM
Rocznik: 2011
Postów: 463
|
![]()
Nie nastawiałem się na większą wydajność hamulców - tzn. według "Motoru" te klocki ceramiczne są niby ciut lepsze od zwykłych, ale chodzi mi głównie o trwałość takiego zestawu (zobaczymy na ile to prawda), no i o to, że te klocki nie pylą na felgi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
hamulce , klocki , tarcze hamulcowe |
|
|