![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#61 | |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-01-2013
Skąd: Kalenice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 81
|
![]()
Generalnie miałem walnięte 3 wtryski tak jak wspominałem wcześniej. Padła też sugestia, że tłok mógł się przepalić.
Bump: Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
ford::expert
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 05-03-2008
Skąd: Konin
Model: Ford Mondeo mk3
Silnik: 2.0 TDDI 115 KM
Rocznik: 2002
Postów: 2,210
|
![]() Cytat:
__________________
Moje Mondeo mk3 TDDI: http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=113404 W stajni jeszcze Citroen Xsara Picasso 1.6 HDi 92 km 2007 rok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-01-2013
Skąd: Kalenice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 81
|
![]() Cytat:
Napewno nie!. Mechanik u którego stoi teraz samochód jest naprawdę rzetelny. Połowie rodziny i większości znajomych, naprawia samochody u niego. Wczoraj zaczął go rozbierać i dziś mam zadzwonić i się określić co lepiej zrobić. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-01-2013
Skąd: Kalenice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 81
|
![]()
Silnik został zmieniony. Po rozkręceniu poprzedniego okazało się, że tłok bym przepalony i drugi też już się przepalał. Zakupiłem nowy silnik bez osprzętu. Wymiana mechanikowi zajęła 2.5 dnia z przekręceniem wszystkich podzespołów ze starego silnika. Samochód znacznie lepiej jeździ. Koszty jakie poniosłem to:
710 zł za końcówki wtrysków, 160 za założenie końcówek wtrysków(regeneracja), 1000 zł silnik, 450 zł włożenie silnika, 300 zł olej, filtry itp. Razem:2620 zł. Do tego w najbliższym czasie, czeka mnie regeneracja turbiny, myślę, że za jakieś 20 tyś kilometrów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ford::average
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
![]()
no to jeszcze ale dziwne zeby wtryski ci padly jak w tddi zazwyczaj nie siadaja... chyba tamten silnik musial miec z 400przekrecone
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-01-2013
Skąd: Kalenice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 81
|
![]()
Na 100% licznik był cofany. Niby miał 200 tyś, ale wydaje mi się, że miał napewno 350+. Niestety uczciwość polskich sprzedawców...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ford::average
![]() Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
|
![]()
nom ja mam sprowadzonego ale z ksiazka serwisowa i to jest plus nawet jesli byl sprowadzonyGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
ford::professional
![]() Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-08-2008
Skąd: Blachownia
Model: Mondeo Mk3-DENSO
Silnik: 2.O TDCi 115/156KM, 299/377Nm 'by Heko.
Rocznik: VII/2OO5 Sedan
Postów: 1,942
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
![]() 668855686 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
ford::average
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 11-01-2013
Skąd: Kalenice
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 81
|
![]()
Różne wałki idą z samochodami, na dobrą sprawę nigdy nie wiesz co kupujesz. A jak się mówi 'największą wadą używanego samochodu jest jego poprzedni właściciel', bo nigdy nie wiesz jak jeździł/dbał o samochód.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Aircross
Silnik: 1.6 PT Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 3,963
|
![]() Cytat:
Cytat:
Ostatnio edytowane przez jendrekmak ; 17-04-2013 o 00:22 |
||
![]() |
![]() |