Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 16-04-2013, 20:45   #31
bongo
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: małopolska
Model: escort mkVII Ghia
Silnik: 1,8 td 70KM
Rocznik: 97
Postów: 755
Domyślnie Odp: Ciężko odpala, czarny dym i głośne klekotanie.

Cytat:
Napisał lama69 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dokąd prowadzą te kable z kostki do której podłącza się przewody z pompy wtryskowej?
Prawdopodobnie idą do ECU - modułu sterującego silnikiem. Znajduje się on w kabinie przy nogach pasażera, pod plastikowym słupkiem po prawej stronie, tuż przy zawiasach drzwi.

__________________
Mój samochód jest prawie jak skarbonka. Różnica jest taka, że jak się rozbije to nie wysypią się pieniądze, które w niego włożyłem...
bongo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 17-04-2013, 12:44   #32
lama69
ford::beginner
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: Polska
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25 60KM
Rocznik: 2014
Postów: 27
Domyślnie Odp: Ciężko odpala, czarny dym i głośne klekotanie.

Problem rozwiązany. Przerwany jeden z kabelków korektora idących od wtyczki wgłąb silnika (dokładnie pod zbiornikiem płynu chłodzącego). Teraz "tryka" jak nigdy, silnik chodzi płynnie i cicho.
Temat do zamknięcia, dziękuje wszystkim za odpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
lama69 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2013, 16:43   #33
tommo1982
ford::average
 
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 27-01-2013
Skąd: POLSKA
Model: Ford Mondeo MkII kombi
Silnik: 1.8TD Endura-DE
Rocznik: 1997
Postów: 55
Domyślnie Odp: Ciężko odpala, czarny dym i głośne klekotanie.

Cytat:
Napisał bongo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czyli jak? Sam sobie poradziłeś? Rozebrałeś to ustrojstwo, wymieniłeś uszczelnienia, złożyłeś do kupy i hulaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dokładnie. Razem z ojcem się za to zabraliśmy. Ma doświadczenie w mechanice samochodowej. Budowa korektora rzeczywiście jest prosta. Jedyny problem to to zaklepanie i wyjęcie tego czopka czy dekielka, jak zwał tak zwał. 30min roboty, podpompowanie paliwa i działa.

EDYCJA:
Robiłem według poradnika na tym czy forum Mondeo. Najpierw się naczytałem, a potem zabrałem do pracy.

Ostatnio edytowane przez tommo1982 ; 29-04-2013 o 16:49
tommo1982 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.