![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 29-12-2009
Skąd: małopolska
Model: escort mkVII Ghia
Silnik: 1,8 td 70KM
Rocznik: 97
Postów: 755
|
![]() Cytat:
__________________
Mój samochód jest prawie jak skarbonka. Różnica jest taka, że jak się rozbije to nie wysypią się pieniądze, które w niego włożyłem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::beginner
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: Polska
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25 60KM
Rocznik: 2014
Postów: 27
|
![]()
Problem rozwiązany. Przerwany jeden z kabelków korektora idących od wtyczki wgłąb silnika (dokładnie pod zbiornikiem płynu chłodzącego). Teraz "tryka" jak nigdy, silnik chodzi płynnie i cicho.
Temat do zamknięcia, dziękuje wszystkim za odpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ford::average
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 27-01-2013
Skąd: POLSKA
Model: Ford Mondeo MkII kombi
Silnik: 1.8TD Endura-DE
Rocznik: 1997
Postów: 55
|
![]() Cytat:
EDYCJA: Robiłem według poradnika na tym czy forum Mondeo. Najpierw się naczytałem, a potem zabrałem do pracy. Ostatnio edytowane przez tommo1982 ; 29-04-2013 o 16:49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|