![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: PIOTR
Zarejestrowany: 19-03-2013
Skąd: LIGOTA KSIĄŻĘCA
Model: MONDEO
Silnik: 2.O DDI
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
z gory witam wszystkich uzytkownikow forum
zaczynam nowy temat gdyz siedzialem i szukalem podobnego tematu i nie znalazlem a problem moj jes nastepujacy mondeo 2.0 tddi 2001r samochod duzo palił stwierdzilem ze trzeba sprzwdzic wtryski i trafny wybor bo wszystkie laly wyslalem do firmy transbud nowa huta w krakowie tam wymienili koncowki i sprawdzili czy wszystko ok .gdy wrocily wtryski wyczyscilem gniazda wtryskiwaczy izalozylem wtryski wraz z nowymi podkladkami pod wtryskiwacze odpowietrzylem i samochod zapalil .ale problem polega na tym ze samochod po godzinnym postoju na biegu jalowym plywa na obrotach a z róry jak parowóz dymi i nie wiem czego już szukac calu uklad zasilania jest szczelny samochod przed regeneracja nie mial takich objawow jak teraz a w sumie nic nie robilem tylko odkreciłem wtryski jak ktos ma pomysly to prosze o odpowiedz z gory dziekuje |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Postów: n/a
|
![]()
Może coś się walnęło znowu...
Ja miałem podobne objawy na zimnym silniku falowało obrotami i dymił na biało... zaślepiłem egr i problem zniknął. |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 17-05-2012
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 tdci 130KM
Rocznik: 2002
Postów: 11
|
![]()
Witam,
Ja mam podobnie ale w TDCi niestety diagnoza to pompa wysokiego ciśnienia. Podpinałeś go pod kompa? nie ciągnie oleju? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 19-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
|
![]()
Ja mam podobnie ale w TDCi niestety diagnoza to pompa wysokiego ciśnienia. Podpinałeś go pod kompa? nie ciągnie oleju?[/QUOTE]
Jeżeli auto faluje na wolnych obrotach to wykręć zawór regulacji ciśnienia z pompy i zawieź go do kogoś kto ma myjke ultradzwiękową. Godzina mycia i masz duże szanse że problem zniknie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: PIOTR
Zarejestrowany: 19-03-2013
Skąd: LIGOTA KSIĄŻĘCA
Model: MONDEO
Silnik: 2.O DDI
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
tylko że samochód robi to po dłuzszym postoju ale jak trochę się zagrzeje to chodzi
jak pszczułka ojeju tez nie bierze |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 19-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
|
![]()
Tym bardziej wykręć i zawies na myjke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: PIOTR
Zarejestrowany: 19-03-2013
Skąd: LIGOTA KSIĄŻĘCA
Model: MONDEO
Silnik: 2.O DDI
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
ja zaworu erg nie mam raczej bo szukalem mawet sciągalem kolektor ssacy do czyszczenia
Bump: drzie go szukać w tej pompie Bump: jestem sam mechanikiem i naprawiam ciagniki new holand i dużo wiem o dislacz ale do tego mojego autka juz mi sie pomysły wyczerpaly |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 19-03-2013
Model: honda accord
Silnik: benzyna
Rocznik: 2003
Postów: 289
|
![]()
Sorki chodziło mi a autko "wieczormondeo87"
Zagapiłem się... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::amateur
![]() Imię: PIOTR
Zarejestrowany: 19-03-2013
Skąd: LIGOTA KSIĄŻĘCA
Model: MONDEO
Silnik: 2.O DDI
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
witam jest ten zawór egr zaslepialem ale zadnej poprawy odkrecam wtryski i wysylam do ponownego sprawdzenia bo juz nie wiem sam czego szukac
|
![]() |
![]() |