![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#281 |
ford::beginner
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-08-2012
Skąd: Cz-wa
Model: Ford Focus II FL TITANIUM
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 21
|
![]()
Panowie proszę o podanie , internetowego sklepu gdzie można nabyć końcówki do przewodu aby zamontować na pin 1 i pin 26. Można wysłac na priv aby nie reklamować sklepu. Dziękuję za pomoc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-04-2013
Skąd: Krk
Model: Ford C-MAX
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-07-2012
Model: Focus MK2 GHIA
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 29
|
![]()
100% SUKCES!
Z tego miejsca pragnę podziękować tedi_k za pomoc. Podsumowanie dla potomnych: FF MK2 2005 wyposażony w funkcję AUTO i czujnik deszczu GEM = 4M5T 14A073 DF gniazda bezpieczników F71 i F45 były puste (i puste pozostały) dołożony przekaźnik R15 (kupiony bez problemu w sklepie fiata - 30A za 15zł) w mojej foczce był już kabel oporowy (zielono-czerwony) - tedi_k miałeś rację! Wszystko działa na 100% Mogę pozostawić przełącznik w pozycji AUTO i światła same się zapalają. Zastanawia mnie tylko to, że światła zapalają się już po włączeniu zapłonu i obciążają dodatkowo akumulator przy rozruchu silnika. Czy jest jakieś rozwiązanie, które spowoduje włączenie świateł dopiero gdy alternator zacznie ładować? |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]()
Nie, nie ma fordowskiego rozwiązania na to, ale kojarzę że ktoś produkował inteligentne przekaźniki zalaczajace po przekroczeniu pewnego progowego napięcia
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,076
|
![]() Cytat:
Powyższy tekst zamieszczam chyba po raz 10-ty...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | ||
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 16-07-2012
Model: Focus MK2 GHIA
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 29
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]()
nie kojarzę żeby do tej pory było to wrzucane do tego wątku, ale jeśli było wcześniej to sorry
Wykresik Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ten wykres pokazuje (w procentach) - zależność jasności świecenia od zasilania (całkiem liniowo) - zależność żywotności źródła światłą od zasilania (ostro nie liniowe!!) jasno widać, że zmniejszając jasność o 5% zwiększamy żywotność o 100%
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 15-05-2012
Skąd: Katowice
Model: Focus II
Silnik: 1,8 Duratec Flexifuel
Rocznik: 2007
Postów: 3
|
![]()
Czy ktoś się orientuje gdzie w Katowicach ew. w woj. śląskim mogę kupić ten drut oporowy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,076
|
![]() Cytat:
2) na allegro pytając gości od rozbierania samochodów, czy nie mają kawałka wiązki skrzyki BSI z FF2/C-maxa/Kugi z dużym zielonym złączem, i prawie metrem drutów...oraz aby był w tej wiązce drut zielono-czerwony pomiędzy pinami 1 i 26...
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-04-2013
Skąd: Krk
Model: Ford C-MAX
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 11
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |